Naisena toivon että asevelvollisuus koskisi myös naisia.
Nyt me naiset emme tiedä mitä teemme sodan syttyessä ja myös tasa-arvoa olisi se että suorittaisimme armeijan.
Miksi miehet joutuvat armeijaan mutta me naiset vältämme armeijan sukupuolemme takia?
Me naiset haluamme tasa-arvoa joten miksi me emme vaadi että naiset myös tuhlaisivat elämästään pyssyleikkeihin 6kk-12kk?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena toivon että ihmisrotu olisi rauhanomaisempi ja pystyisi elämään sovussa.
Naisena pystyy vaikuttamaan asiaan todella paljon olemalla lisääntymättä aggressiivisten puupäiden kanssa.
N
Yksi ihminen ei paljon vaikuta.
-velanainen
Mutta pari miljoonaa naista vaikuttaa melkoisen paljon. Mä en esimerkiksi ole pannut yhtäkään vastuunpakoilijaa tai väkivaltaista paskaa. Itseasiassa ne on olleet kaikki reservin upseereja, kumma juttu.
Kuule aloitus oli hyvä mutta lopussa pilasit koko sanomasi ja kunnioitus tippui nollaan, pyssyleikkeihin.En ollut aikoinaan missään pyssyleikeissä, sulla taitaa olla se leikkiä että me sinä ja minä ollaan valmiita puolustamaan kotimaatamme, toinen vaihtoehto että olet jätkä totaali mulkku joka kuuluisi muuria vasten.
Vierailija kirjoitti:
Naisena toivon että ihmisrotu olisi rauhanomaisempi ja pystyisi elämään sovussa.
Kuulostaa aika tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tiedä mitä sä tekisit,mä tiedän mitä mä kyllä teen.
Annat persettä Venäläisille vodkasta, vähän kun lotat talvi ja jatkosodassa.
Venäläisille ei annettu kuin kuulaa päähän. Siinähän sun isovaariskin sai köniinsä.
T. Suomalainen
Wahwa kaalinhaju näissä asevelvollisuuden välttelijöissä. Mistähän mahtaa johtua?
Kaikki nämä naisena sitä ja tätä -aloitukset on miehen tekemiä.
Koska naiset synnyttää ja hoitaa lapset. Sodan aikana ja sodan jälkeen. Yksi mies voi siittää usean naisen lyhyessäkin ajassa. Toki tasa-arvon nimissä kaikkia koskeva ase/yhteiskuntapalvelus voisi olla sopiva. Toki sekin saattaisi myöhästyttää ja vähentää lisääntymistä, mikä yhteiskunnassamme on kovin alhainen. Miehillä taas ei ole biologian puolesta kiire lisääntymään.
-Kolmen lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset synnyttää ja hoitaa lapset. Sodan aikana ja sodan jälkeen. Yksi mies voi siittää usean naisen lyhyessäkin ajassa. Toki tasa-arvon nimissä kaikkia koskeva ase/yhteiskuntapalvelus voisi olla sopiva. Toki sekin saattaisi myöhästyttää ja vähentää lisääntymistä, mikä yhteiskunnassamme on kovin alhainen. Miehillä taas ei ole biologian puolesta kiire lisääntymään.
-Kolmen lapsen äiti
Pitäisikö naisille synnyttäminen olla pakollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena pystyy vaikuttamaan asiaan todella paljon olemalla lisääntymättä aggressiivisten puupäiden kanssa.
N
Mutta silti te naiset viehätytte jännämiehistä ja kiltit miehet jää ilman naisia koska te koette kemiaa vaan agressiivisiin jännämiehiin.
Mikä nyt yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa. "Jännämiehillä" voi olla jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa, mutta eivät naiset heidän kanssa pariudu enempää kuin muidenkaan kanssa. Kilttejä miehiä kyllä halutaan, mutta ne teidän "kiltit" miehet eivät oikeasti ole kilttejä, eli empatiakykyisiä ja sellaisia, jotka haluavat hyvää muille ihmisille. Ja myönnän, että ulkonäkö voi vaikuttaa paljonkin miehen suosioon naisten keskuudessa. Niin se on meillä naisillakin, joten ehkei siitäkään tarvitse loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä mennä armeijaan.
Miksi naisille se on vapaaehtoista kun taas miehille se ei ole vapaaehtoista?
Koska Suomen armeijan sedät ovat kustannussyistä päättäneet niin.
Vai että kustannussyistä. Miksi naiset vastustavat muutosta tähän niin kiivaasti? Kyse on ihan vain laista.
Vierailija kirjoitti:
-Kolmen lapsen äiti
Joutuuko vankilaan jos ei synnytä? Montako kertaa pitää synnyttää ennen 28 ikävuotta? Pitääkö maastapoistuessa todistella synnyttäneensä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä naisena sitä ja tätä -aloitukset on miehen tekemiä.
Ei ole.
Tämä aloitus on älykkään ja ihanan naisen tekemä.
Seuraavat tuhat vuotta voitaisiin tehdä niinpäin, että vain naisille kutsunnat 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne mikään pakko ole miehenkään mennä.
Alkaa riittää miesten alistaminen ja jatkuva miesviha. En aio yhdenkään emakon kotia puolustaa. Puolustakoot itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisia voitaisi pakottaa armeijaan niiden miesten tilalle jotka ei halua armeijaan? Minä en olisi halunut armeijaan ja joku nainen olisi voitu pakottaa puolestani sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisia voitaisi pakottaa armeijaan niiden miesten tilalle jotka ei halua armeijaan? Minä en olisi halunut armeijaan ja joku nainen olisi voitu pakottaa puolestani sinne.
Mitäs menit. Olisit ilmoittanut ettei käy.
No tein aikoinaan oman osani terveisin Alik. 1980.Eli pappana olen reservissä ja pysyn, aika on melkoinen varas olin 19.v kun inttiin menin ja sitä ennen hain vapaaehtoisesti nuorempana, en päässyt ...arvatkaa syy no ne kaikki paikat olivat jo täytettyjä.Nykyään löytyy kyllä tilaa kun 15-20 prossaa lusmuaa asepalveluksesta.
Annat persettä Venäläisille vodkasta, vähän kun lotat talvi ja jatkosodassa.