Onko hälytysmerkki jos aikuisella ihmisellä on alkometri, jotta "tietää että on ajokunnossa"?
Kertooko vastuullisuudesta vaiko siitä ettei alkon käyttö pysy täysin hyppysissä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aamulla ei ole ajokunnossa, on ihmisellä alkoholiongelma ihan riippumatta siitä onko alkometriä vai ei. Ei ole millään tavalla normaalia juoda 10 annosta illan aikana.
10 annosta? 😂 Mä olen iso mies ja puhallan aamulla nollat jos olen juonut 18 keskiolutta illan aikana.
Iso pitää ollakin jos tuohon pystyy. Oot vissiin lähemmän 300 kiloinen?
No onhan se ihan kätevä jos on vaikka pikkujoulut ollut edellisenä iltana ja aikainen meno aamulla. Jos kompuroi baarista kotiin neljän jälkeen täydessä tuiskeessa niin ei välttämättä ole vielä puolilta päivin ajokunnosa...
Aikainen meno aamulla niin mitähän tekisi? Lähtiskö vaikka ryyppäämään ja kompuroisi kotiin neljän jälkeen täydessä tuiskeessa? Sellaisesta vastuullisuudesta se alkometri kertoo.
Toki sekin parempi että tarkistaa onko ajokunnossa eikä vaan lähde ajelemaan. Kunhan sitten tosiaan jättää ajamatta jos ja kun se alkometri kertoo että ei ole ajokunnossa.
No onhan tuo ihan alkkistouhua.