Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin häiritsee naisen tissivako? Ihmiset ovat luonnollisimmillaan alasti.

Vierailija
30.05.2025 |

Miksi se on niin kamalaa? 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissivako on kiva ilmestys 🤗

Erittäin kiva, tosin parhaimmillaan nuorella esim. 16-24v.

Nää yläikärajat ja sen mukaiset kauneusihanteet on kyllä kummallisia. Tiedoksesi: jos rinnat ovat pienet ja kiinteät, ei varsinaista tissivakoa edes tule. Ja ihmettelen kyllä, jos sulle ei esim. 25-30 -vuotiaan naisen tissivako enää kelpaisi, kun on niin "vanha nainen" kyseessä. 

Vierailija
22/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse siinä häiritsee. Kehtaakin näytellä itseään eikä piiloudu.  Rinnat on naiseuden tunnus.

No enpä tiedä. Ihan samalla tavalla ihmisiä häiritsee (ei-timmi) paidaton mies, tai se persvaon näkyminen. Yrität vain kääntää taas naisvihaksi, kun se on niin muodikasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mautonta ja tyrkkyä. Pitäisi osata pukeutua oikein julkisille paikoille. Kotona voi olla vaikka alasti.

Outo näkemys.

Vierailija
24/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse! Mieluummin päinvastoin.  Yleensä tissit ovat kauniita ja tissivakokin näyttää kauniilta.

Vierailija
25/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen mielelläni muiden naisten tissejä.

Vierailija
26/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan terveydenhoitajilla ja sairaanhoitajilla oli sananmukaisesti Tissotin tissikello. Oli niin kiva kun hoitsu kaivoi kellon tissivaosta ja mittasi pulssin. Saattoi kyllä antaa vähän suuremman lukeman. Nyt se kello on lyhyellä ketjulla taskun läpässä. 

Vierailija
27/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin miehet saavat olla paidatta, rintavako saa näkyä.

Mielestäsi naisen ja miehen rinnat ovat siis samanlaiset? Outo mielikuva sinulla on.

Miksei naisen sitten saa kulkea munasillaan?

Eihän mitään "ole"?

Mieti nyt vähän tarkemmin, ponnista oikein lujaa ehkä keksit sen syyn

Vierailija
28/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tisseissä pitäisi mitään pahaa olla, ellei jonkun mielikuvituksen syövereissä. Ne nyt vaan on, ja vako keskellä.  Ei munissakaan ole mutta ne on vähän toisen näköiset. Niihinkin tottuisi vaikka niihin liittyy enemmän epähygieenisiä  mielikuvia ja myös todellisuutta. 

Vierailija
29/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tisseissä pitäisi mitään pahaa olla, ellei jonkun mielikuvituksen syövereissä. Ne nyt vaan on, ja vako keskellä.  Ei munissakaan ole mutta ne on vähän toisen näköiset. Niihinkin tottuisi vaikka niihin liittyy enemmän epähygieenisiä  mielikuvia ja myös todellisuutta. 

Kun kaula-aukko on oikean kokoinen, ei näy tissivakoa.

Vierailija
30/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on maatalon 50+ emännillä. Harvemmin he kylillä käy, joten ei kai se haittaa.

Vierailija
31/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissivako häiritsee varmaan niitä samoja uunoja, joita häiritsee myös naisten rintavarustus noin yleensä ja leveämmät lanteet. Niitä ei voi piilottaa eikä tarvitsekaan.

Ehkä näiden mielestä naisten pitäisi pukeutua aina ja kaikkialla poolopaitoihin niin ettei minkäänlaista vakoa pääse paljastumaan :(

Niin eli toisia naisia häiritsee siis.

Vierailija
32/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mautonta ja tyrkkyä. Pitäisi osata pukeutua oikein julkisille paikoille. Kotona voi olla vaikka alasti.

Anna kun arvaan, olet epävarma. Yleensä tissivaon vihaajat käyttävät matalalanteisia farkkuja joissa napa vilkkuu. Se ei ole yhtään tyylikästä.

Vierailija
33/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ok, kunhan et ole varattu etkä katso varattua. 

Vierailija
34/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli viilentää paremmin, kun tissit ovat esillä.

Vierailija
35/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nātūrālia nōn sunt turpia, "luonnolliset asiat eivät ole häpeällisiä".

Vierailija
36/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama täällä.

Vierailija
37/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoista tissivakoa ole kenelläkään alastomana, sori miehet! 

Väli rintojen välillä tietenkin on, mutta monet tarkoiitanevat semmoisia yhteen puristuneita rintoja (joita väitän, että ei luomuna ole)

Vierailija
38/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampia naisia häiritsee miehen persvako kuin miehiä naisen tissivako. 

Ei samalla tavalla. Persvako on useimmiten kaukana seksikkäästä. 

Vierailija
39/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja kaikilla on omat mieltymykset, mutta mitä tässä tarkoitetaan tissivaolla? Siis viiva kun tissit on puristettu yhteen, vai tosi avoin toppi ja sieltä näkyy 5 cm erillään olevat tissit ja kuinka ne "roikkuu" ja viivat näkyy molemmista tisseistä erikseen? Nimittäin mua häiritsee tasan ne liian avoimet topit, parin sentin tissiviiva ei niinkään

Vierailija
40/52 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama täällä.

Niin minäkin, mutta telkkarista. Yhdellä on niin upeat rinnat, että tekisi mieli tarrata kiinni, vaikka olen heteronainen. Jos näkisin hänet luonnossa, en uskaltaisi katsoa rinnuksiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme