Miksi joitakin häiritsee naisen tissivako? Ihmiset ovat luonnollisimmillaan alasti.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katselen mielelläni muiden naisten tissejä.
Se on ok, kunhan et ole varattu etkä katso varattua.
Olen varattu nainen. Sinä et määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katselen mielelläni muiden naisten tissejä.
Se on ok, kunhan et ole varattu etkä katso varattua.
Katsominen on luvallista ihan jokaiselle, ol varattu tai ei. Härski tuijottaminen ja kommentointi on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Voinko minä kulkea munasillaan?
Et voi. Käytä speedoja.
Ei naisetkaan tissit PALJAINA kulje julkisilla paikoilla.
Koska, se on lailla kiellettyä seksuaalista ahdistelua.
Miksi toisia häiritsee rekkahenkilön persvako?
Ei kenelläkään ole luonnostaan tissivakoa. Se tulee siitä, että ne luonnottomasti nostetaan kureliiveillä kohti kaulaa, jotta näyttäisivät korkeammilta kuin ovat.
Tissivaosta on vielä aika pitkä matka alastomuuteen. Kumpikin on tietyissä tilanteissa ok ja toisissa tilanteissa ei. Kotona on kiva nakuilla naisen kanssa ja kulkea ilman rihman kiertämää, mutta sukujuhlissa ja kauppareissuilla ollaan tietenkin siististi pukeutuneita.
Tissivako on tyylitön koska naisilla ei ole sellaista luonnostaan vaan tehdään push up -rintaliiveillä. Sama kuin pepun kohotushousut.
Tissivaossakin on tyylikkyys ja tilanteiden taju sallittua. Tissitkin muuttuvat iän myötä samoin kuin rintsikoissa sekä vaatteissa on eroja, joten ehkä voi vilkaista peiliin ennen kuin pomppii ihmisten ilmoilla tissivakoineen. Kaikilla ei myöskään ole kaunis iho, kimmoisat tissit, joten on aika kohtuutonta olla vaikkapa juhlissa ja toinen hölskyttää pöydän toisella puolella kurjassa kunnossa olevaa tissivakoaan joka suuntaan.
Tissivaon esitteleminen on moukkamaista, sivistynyt ihminen pukeutuu korrektisti.
Naiset ja miehet saa minun puolesta liikkua kaikkialla alasti jos itse haluaa.
En käytä sellaisia farkkuja. Mun iässä osataan pukeutua.