Menetän järkeni näiden säiden kanssa. Ihan oikeasti.
Kaikki viikot mitä olen tässä nyt töissä ollut niin on ollut aurinkoinen kiva sää ja viikonloput ovat olleet viileitä ja sateisia. Nyt ensi viikko on minun ainoa lomani koko kesänä ja kurkkasin äsken säätiedotuksen ja se on muuttunut. Koko alkuviikko sataa täällä kotipaikkakunnallani ja sitten lähden loppuviikoksi reissuun ja kohteessa sataa :Dddd Tulen hulluksi. Ostan menolipun etelään.
Kommentit (36)
Ei kannata liikaa säätiedotuksia katsella. Se voi muuttua vielä moneen kertaan. Monesti, kun on esim pitänyt sataa niin verhot avatessa saanut huomata aurinkoisen päivän. Depeche Moden keikka suomessa peruuttiin eräs kesä, kun piti olla kunnon myrsky myräkkä. Sää oli mitä mainioin. Noh kuunneltiin deppareita puistossa kaiuttimesta.
Ihmiset on tässä vaiheessa jo menettäneet hermonsa, uskomatonta. Mä muistan lukuisia kesiä kun kesäsäät on alkaneet vasta juhannuksen jälkeen. Joten ei mitään uutta auringon alla. Minusta on hienoa, että sää on ollut keväinen pitkään eikä ole tullut yhtäkkiä helteitä. Tämä 15-18 astetta on täydellistä toukokuulle.
Ihanaa kun ei ole hellettä! Nautin.
Tuolta voi katsoa missä on tarpeeksi lämmintä.
World Temperatures Weather Around The World
https://www.timeanddate.com/weather/
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos muutat vaikka Saharaan?
Minä ja kaikki muut älykkäät nautimme tästä ihanasta vilpoisuudesta ja siitä, että vettä riittää. Pohjavettä, pintavettä, mitä tahansa makeaa vettä.
Koska siitä tulee suhteellisen pian globaali pula ja ihmiset tappavat toisiaan veden takia.
Nautitaan vielä kun pystytään, eiköhän suomenkin pohjavedet ole kohta näiden kaivoshankkeiden takia paskana.
Sää on mitä mainioin. Ihan parasta on 10 - 20 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on tässä vaiheessa jo menettäneet hermonsa, uskomatonta. Mä muistan lukuisia kesiä kun kesäsäät on alkaneet vasta juhannuksen jälkeen. Joten ei mitään uutta auringon alla. Minusta on hienoa, että sää on ollut keväinen pitkään eikä ole tullut yhtäkkiä helteitä. Tämä 15-18 astetta on täydellistä toukokuulle.
Suomen luonto voi paremmin nyt kun on sopivan lämmintä.
Olen työssä käyvä veneilijä ja täällä saimaan rannalla sataa järestään viikonloput aamusta iltaan sitten kun laitat paskaset haalarit päälle viikolla niin paistaa.
On erittäin terveellistä että maailmassa on vielä jotain, kuten sää, johon ei voi mitenkään vaikuttaa. Siihän kiukkuat ja raivoat somessa, mutta taivaalta tulee mitä on tullakseen. Kohtasitpa vahvempasi, nykyhenkilö!
ja valtamedia hehkuttaa että on rutikuivaa ja valtava helle
näin se ilmastomaksu-propaganda toimii, kaikki uskovat valtamediaa eivätkä omia silmiään
Vierailija kirjoitti:
Islannissa on hyvät kelit saa nähdä kuinka kauan ne jatkuvat.
Islannissa yli 20 astetta lämmintä kymmenen päivää putkeen.
26.6C on uusi Islannin toukokuun lämpöennätys.
https://www.ruv.is/english/2025-05-26-temperatures-above-20degc-for-ten…
Mielenkiintosista, kun olen katsellut niitä Ylen sääkarttoja joita näyttävät säätiedotuksen lopuksi aamuisin, en ole tuota huomannut.
Vierailija kirjoitti:
On erittäin terveellistä että maailmassa on vielä jotain, kuten sää, johon ei voi mitenkään vaikuttaa. Siihän kiukkuat ja raivoat somessa, mutta taivaalta tulee mitä on tullakseen. Kohtasitpa vahvempasi, nykyhenkilö!
Annatko persettä?
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ ei mua ainakaan ole ikä hikoilua ja perse hiessä töissä oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ ei mua ainakaan ole ikä hikoilua ja perse hiessä töissä oloa.
Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko persettä?
😅
Islannissa on hyvät kelit saa nähdä kuinka kauan ne jatkuvat.
Islannissa yli 20 astetta lämmintä kymmenen päivää putkeen.
26.6C on uusi Islannin toukokuun lämpöennätys.
https://www.ruv.is/english/2025-05-26-temperatures-above-20degc-for-ten…