Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän järkeni näiden säiden kanssa. Ihan oikeasti.

Vierailija
30.05.2025 |

Kaikki viikot mitä olen tässä nyt töissä ollut niin on ollut aurinkoinen kiva sää ja viikonloput ovat olleet viileitä ja sateisia. Nyt ensi viikko on minun ainoa lomani koko kesänä ja kurkkasin äsken säätiedotuksen ja se on muuttunut. Koko alkuviikko sataa täällä kotipaikkakunnallani ja sitten lähden loppuviikoksi reissuun ja kohteessa sataa :Dddd Tulen hulluksi. Ostan menolipun etelään.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta Englantiin.

Vierailija
2/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että aika paskaa, otan osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa yhdeksän viikon loma. Eiköhän tuohon edes jotain kivoja säitä eksy, vaikka +20 aurinkoista on ihan mainio sää sekin.

Vierailija
4/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää on mitä on. Koitat vaan ottaa ilon irti, vaikka keli ei parhain olisikaan.

Vierailija
5/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla pahaa vikaa siinä järjessä ollut pidempään jos nyt loput menee.

Vierailija
6/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos muutat vaikka Saharaan?

Minä ja kaikki muut älykkäät nautimme tästä ihanasta vilpoisuudesta ja siitä, että vettä riittää. Pohjavettä, pintavettä, mitä tahansa makeaa vettä.

Koska siitä tulee suhteellisen pian globaali pula ja ihmiset tappavat toisiaan veden takia.

Vierailija
7/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi meillä on talo Espanjassa. Voi lennähtää sinne aina sen mukaan, mitä sää on. Jos siellä on liian kuumaa, pysyy viileässä. Jos täällä on kylmää, pimeää ja märkää, pysyy Espanjassa.

Vierailija
8/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, viime vuonna mun ainoa lomani sijottui juuri kuun ainoalle sadejaksolle. Täytyy sanoa kyllä veetutti silti, vaikka miten yritin ajatella positiivisesti ja "luonto kiittää" tyylisiä mietteitä

Vierailija
9/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllästynyt tähän että aina on viileää, viileä ja kolea ilma aiheuttaa kipuja, joten talvet on aika kärsimistä välillä. Olisipa edes lämmin kesä, olisi helpompaa olla

Vierailija
10/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadekelillä saa mahtavat päikkärit kun nukkuu partsin ovi raollaan, nam.

Vierailija
11/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllästynyt tähän että aina on viileää, viileä ja kolea ilma aiheuttaa kipuja, joten talvet on aika kärsimistä välillä. Olisipa edes lämmin kesä, olisi helpompaa olla

Mulla taas toisinpäin. Kärsin kuumasta. Ihan hirveää jos tulee viikkojen hellejaksot!

Vierailija
12/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta Englantiin.

Suomessa on oikeasti yleensä huonommat säät kuin Englannissa. Briteillä on vertailukohtana Ranska ja Espanja.

Vierailija
13/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin jo ensimmäisen palkallisen kesäloman jälkeen vuonna 1995, että jos loma on säästä kiinni, kannattaa ainakin osa siitä viettää jossain muualla kuin kotona tai mökillä. 

Vierailija
14/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän kesäni Jäämeren rannoilla, kotiin tullaan aina syyskuuksi. Nyt päästään lähtemään viikon päästä. Siellä sitä vasta onkin väärin pukeutunut, sää muuttuu neljästi päivässä.

Vierailija
15/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kesän kun satoi lunta, voin sanoa, että kyllä hieman alahuuli alkoi väpättämään, kun piti juhannusta juhlia ja näki pihallansa lunta

Vierailija
16/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 astetta on shortsi keli

Vierailija
17/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta Englantiin.

Suomessa on oikeasti yleensä huonommat säät kuin Englannissa. Briteillä on vertailukohtana Ranska ja Espanja.

Jos puhutaan sateesta niin ei pidä paikkaansa.

Englannissa on keskimäärin enemmän sadepäiviä vuodessa kuin Suomessa.

Toki siellä on lämpimämpää eli sikäli mukavammat oltavat.

Vierailija
18/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun lähdin eräs vuosi lokakuun alussa etelään ja kohteessa oli täys aurinko ja 16-19 astetta lämmintä. Pukeuduin shortsikeli vaatteisiin ja paikalliset syysmuotiin, oli pitkiä housuja ja neuleita. Hämmensi :D

Vierailija
19/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kesälle usein kuurosateita, ettei tarvitsisi kasvimaata itse kastella. Ja muutenkin pysyisi ympäristö vehreämpänä!

Lämpimämpää toki saisi omasta mielestä olla. Mutta kun täällä Pohjolassa asuu, niin täytyy vaan hyväksyä se, että jos sää on plussan puolella, eikä räntää sada juhannusjuhlia viettäessä, niin on jo melko lämmin.

Suomalaisen kesäsään kanssa ei voi luonnonvoimat saada koko kansaa ikinä puolelleen. Aina joku valittaa. Tosin omasta henk.koht. mielestäni hellevalittajat ovat useimmiten huomattavasti ärsyttävämpiä sanavalinnoissaan, kuin kylmää säätä surevat.

Vierailija
20/36 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun lähdin eräs vuosi lokakuun alussa etelään ja kohteessa oli täys aurinko ja 16-19 astetta lämmintä. Pukeuduin shortsikeli vaatteisiin ja paikalliset syysmuotiin, oli pitkiä housuja ja neuleita. Hämmensi :D

Turistit joskus ovat mulle todenneet, että täällä on kylmä, kun on vaan nippanappa 20 astetta lämmintä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi