Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi enemmistöllä miehistä on kova kiire päästä panemaan?

Vierailija
30.05.2025 |

Parisuhteessakin on pakko saada, pakko panna panna panna ja panna. Yksikin mies väitti vastaan että parisuhde ei ole mitään ilman panemista ja kiisteli kanssani asiasta kun en antanut koko rähjälle. Ketaleelle riitti että näki kasvot ja kynnet se siitä mutta muuta ei saanut vaikka yritystä oli. Missä ovat kunnon miehet? Yksikin hyvä riittäisi.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin,eihän täällä saanut sanoa, että nainen tienaa enemmän kuin mies. Huoh.

Tänäpäivänä moni on työttömänä.

Vierailija
102/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on mahdollimman varhaisessa vaiheessa selvittää, onko seksuaalikemiaa. Tämä lienee ihan molempien osapuolien etu.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ainoa päämäärä elämässä on seksin harrastaminen. Miehen kaikki toiminta perustuu parempaan seksin saamiseen.

Vierailija
104/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäpäivänä moni on työttömänä.

On juu, mutta tässä tapauksessa ei ole siitä kyse.  On vaan ajattelua, että mies aina tienaa enemmän, ja se valitettavasti onkin usein totta.Se naisen eurokun on sen 80 senttiä, ei euroa.

Vierailija
105/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana "panettaa" viittaa jo vahvasti mieheen, ja sitä myötä myös siihen ettei muuta tapahdukkaan kuin se jyystö,. Tämä ei moniakaan naisia innosta, koska se EI ole sama kuin rakastelu, jossa nainenkin huomioidaan. Niin se vain on, toinen juttu mikä inhokki, on "antaminen" sekin kovin miehinen - eikä siihen kuulu naisen nautinto sillai.

Minä ainakin haluan kovasti rakastella, todella paljon ja usein, mutta en en anna eikä mies ota, vaan meillä molemmat saavat orgasmin.

Vierailija
106/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ainoa päämäärä elämässä on seksin harrastaminen. Miehen kaikki toiminta perustuu parempaan seksin saamiseen.

Ihan samoin naisen elämä perustuu seksin saamiseen, ja molemmat yhdessä sitten lisääntyvät. Nykyään vallalla on usalainen tekosiveys, jonka mukaan seksistä nauttiva nainen on, tehän kaikki tiedätte mikä.

Vierailija
107/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja onhan minullakin kiire päästä panemaan. Seksuaalisuus on kuitenkin niin iso ja luonnollinen osa ihmisyyttä.

Vierailija
108/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja onhan minullakin kiire päästä panemaan. Seksuaalisuus on kuitenkin niin iso ja luonnollinen osa ihmisyyttä.

Panemaan?

Vierailija
109/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselläni on tällainen vaimo. Nuorena tavatessamme hänellä oli kovempi kiire panemaan kuin minulla. Siksi vedätin vielä vähän ennenkuin suostuin. Seksi olikin sitten täydellistä ilotulitusta. Sellaisena kullinnälkäisenä vaimo on myös pysynyt. Olisi huolissaan jos en haluaisi päästä panemaan. 

Vierailija
110/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiire rakastelemaan, ja saada orgasmi, jos toinenkin.

Vierailija
111/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasta testosteronitasosta johtunee useimpien kiire. Jos muistelee niin paljon taaksepäin, teinipojat olivat kovin innokkaita aikoinaan panemaan. Heillä ainakin hormonit hyrräsivät. Yläasteella ekallani oli ihan koko ajan seksihaluja ja lukiopoikaystävällä myös. Mielessäni olin imarreltu, kiihottunut ja se oli vaan niin ihanaa miten pojat halusivat päästä nopeaa pillulle. Tämä selittänee myös monien aikuisten miesten himot panna koko ajan ja kiireen päästä sisään.

Joskus kun minua on lämmitelty oikein huolella, huomaan että kiihko menee vähän kuin yli ja ohi. Itse tykkään yhä nopeasta toiminnasta. Voin olla poikkeus.

Vierailija
112/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nimenomaan mahdollisimman monen naisen raskaaksi saattamiseen. 

Vierailija
113/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselläni on tällainen vaimo. Nuorena tavatessamme hänellä oli kovempi kiire panemaan kuin minulla. Siksi vedätin vielä vähän ennenkuin suostuin. Seksi olikin sitten täydellistä ilotulitusta. Sellaisena kullinnälkäisenä vaimo on myös pysynyt. Olisi huolissaan jos en haluaisi päästä panemaan. 

Kieltähän se nykyään vaatii!

Vierailija
114/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata olla tekemisissä naisen kanssa ellei saa seksiä naiselta.

Vierailija
115/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies suostuu ylläpidetyn miehen osaan/rooliin, eli naisen kannattaa ottaa tähtäimeen miehet jotka ansaitsevat enemmän kuin se, mitä naisella annetaan palkkaa.

Vierailija
116/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on mahdollimman varhaisessa vaiheessa selvittää, onko seksuaalikemiaa. Tämä lienee ihan molempien osapuolien etu.  

Joidenkin kanssa seksuaalikemian huomaa jo monen metrin välimatkankin päästä. 

Vierailija
117/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: "Miksi enemmistöllä miehistä on kova kiire päästä panemaan?"

Silloin kun mies löytää mieluisan kinkun (nuori, hoikka, seksikäs, ei tatuointeja) niin suhde on täydellistettävä mahdollisimman pian jotta kinkku ei karkaa toisaalle eikä kukaan muu mies ei pääse välin.

Vierailija
118/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi ainoastaan aavistaa, joten on varmistettava käytännössä niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
119/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi ainoastaan aavistaa, joten on varmistettava käytännössä niin pian kuin mahdollista.

Eikö voi kuitenkin vähän tutustua ensin? Ja kyllä se joskus on selvempää kuin vain aavistus. Mutta silti voi tutustua ja kysyä molempien näkemyksiä. 

Vierailija
120/136 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihan yleisesti ottaen, seksi vain nyt sattuu olemaan varsin mukavaa puuhaa. Mitäs tuota säästelemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi