Miksi enemmistöllä miehistä on kova kiire päästä panemaan?
Parisuhteessakin on pakko saada, pakko panna panna panna ja panna. Yksikin mies väitti vastaan että parisuhde ei ole mitään ilman panemista ja kiisteli kanssani asiasta kun en antanut koko rähjälle. Ketaleelle riitti että näki kasvot ja kynnet se siitä mutta muuta ei saanut vaikka yritystä oli. Missä ovat kunnon miehet? Yksikin hyvä riittäisi.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt ainakin pitää koeajaa,nehän voivat olla just niitämiehiä, joita ei naisen nautinto kiinnosta piirunvertaa. Hus vettuun sellaiset!
Eli tuntemattoman pillua pitäisi nuolla. Kukaan täyspäinen mies ei tee sellaista koskaan.
Kuka täyspäinen päästää jonkun vieraan kalun sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt ainakin pitää koeajaa,nehän voivat olla just niitämiehiä, joita ei naisen nautinto kiinnosta piirunvertaa. Hus vettuun sellaiset!
Eli tuntemattoman pillua pitäisi nuolla. Kukaan täyspäinen mies ei tee sellaista koskaan.
Kuka täyspäinen päästää jonkun vieraan kalun sisäänsä.
No aika moni tekee niin.
Tämä ilmiö on osallinen siihen etten mä halua enää miestä elämääni. Kaikki tapailuyritykset tai deittisivut yms yrittämiset on johtaneet siihen kullin vilautteluun ja vähintäänkin miehet haluavat puhua seksistä tai kuulla jotain ihme seksitarinoita ja runkata samalla. Hyi stana. En jaksa enää tuota sikailua kertaakaan. Kumppania kaipaisin rinnalleni mutta tämä ilmiö pilaa jo vähätkin halut pariutua.
Olen alkanut inhoamaan kaikkia miehiä. Ovat kautta linjan itsekkäitä, ilkeitä, ahneita hyväksikäyttäjiä. Kyynärpäätaktiikalla mennään ja otetaan mitä huvittaa ja haukutaan nainen mennentullen. Hauskin oli että tapasin erään miehen ekaa kertaa, selitti että pitäisi nyt sitä seksiä saada ensin, kun ei hän tapaile jos seksi ei suju. Joo, suhteessa on hyvä että seksi toimii mutta tämä oli törkeä yritys vaan päästä panemaan eikä mitään muuta. Naisten nöyryyttämistä.
En enää ikinä, ikinä alistu miehen vallan alle. Suosittelen siis vetämään käteen vaan miehet.
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin olen ihmetellyt, mikä siinä on? Joo, seksi on kivaa mutta se että alkaa tuo väite että parisuhde ei ole mitään ilman seksiä, on vain typerä väite. Parisuhde on kaikkea muutakin kun vain seksiä ja ei, en ole haluton ihminen. Minulla on korkea libido, mutta ei se tarkoita että hyppäisin miesystäväni syliin koko ajan ja painostaisin seksiin, yms. Sille on aikansa ja paikkansa.
Suhde jossa ei rakastella, ei ole parisuhde vaan se on ystävyyssuhde tai jokin muu suhde. Rakasteleminen sinetöi parisuhteen, satukirjassa nimeltään raamattu sanotaan niin suloisesti, että rakastellessaan mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilmiö on osallinen siihen etten mä halua enää miestä elämääni. Kaikki tapailuyritykset tai deittisivut yms yrittämiset on johtaneet siihen kullin vilautteluun ja vähintäänkin miehet haluavat puhua seksistä tai kuulla jotain ihme seksitarinoita ja runkata samalla. Hyi stana. En jaksa enää tuota sikailua kertaakaan. Kumppania kaipaisin rinnalleni mutta tämä ilmiö pilaa jo vähätkin halut pariutua.
Olen alkanut inhoamaan kaikkia miehiä. Ovat kautta linjan itsekkäitä, ilkeitä, ahneita hyväksikäyttäjiä. Kyynärpäätaktiikalla mennään ja otetaan mitä huvittaa ja haukutaan nainen mennentullen. Hauskin oli että tapasin erään miehen ekaa kertaa, selitti että pitäisi nyt sitä seksiä saada ensin, kun ei hän tapaile jos seksi ei suju. Joo, suhteessa on hyvä että seksi toimii mutta tämä oli törkeä yritys vaan päästä panemaan eikä mitään muuta. Naisten nöyryyttämistä.
En enää ikinä, ikinä alistu
Voinko mä tuomita kaikki naiset h.uoriksi, jos mua on petetty.
Kannattaa hakea sitä seuraa muualta kun Tinderistä.
Se lienee ainoa arvo, mitä nainen voi tarjota miehelle parisuhteessa. Miksi sekin pitäisi jättää pois, mikä suhde se semmoinen on? Vastaan itse: lois suhde.
Vai ainoa arvo mitä nainen voi tarjota! Ja mikä oletus että se on nainen joka "loisii". Ei meillä ainakaan, sillä olen mistäni paljon varakkaampi,ja tienaan varmaan 4 kertaa enemmän kuin hän.
Enpä silti ikinä häntä sanoisi loisivaksi! Kauheita vanhoja ajatuksia ja yleistyksiä. Maailma on muuttunut, ei me naiset olla piikoja enää.
Mikäli on suht nuori ja terve on normaalia mikäli panettaa ja haluaa panna. Eikä todellakaan ole normaali parisuhde jos siinä ei ole seksiä. Kun panettaa niin panettaa eikä sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Se lienee ainoa arvo, mitä nainen voi tarjota miehelle parisuhteessa. Miksi sekin pitäisi jättää pois, mikä suhde se semmoinen on? Vastaan itse: lois suhde.
Niin juuri, ainoa arvo tai merkitys joka naisella on miehelle, yksiselitteisesti on seksuaalinen kumppanuus. Mitä muuta se voisi olla? Siivooja? Kokki? Lapsiakin pannaan alulle rakastelemalla.
Ai niin,eihän täällä saanut sanoa, että nainen tienaa enemmän kuin mies. Huoh.
Kaikki paitsi paneminen on turhaa.
Kenraali Kikkeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin olen ihmetellyt, mikä siinä on? Joo, seksi on kivaa mutta se että alkaa tuo väite että parisuhde ei ole mitään ilman seksiä, on vain typerä väite. Parisuhde on kaikkea muutakin kun vain seksiä ja ei, en ole haluton ihminen. Minulla on korkea libido, mutta ei se tarkoita että hyppäisin miesystäväni syliin koko ajan ja painostaisin seksiin, yms. Sille on aikansa ja paikkansa.
Jos seksiä on tarpeeksi on, se on vain 10% suhteesta. Jos sitä on liian vähän, se on 90%. Mietipä sitä.
Kaikki eivät halua naida ja se on ihan ok, kun ei ketään saa pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoa ostaessa kannattaa käydä koeajolla ennen kuin laittaa nimet paperihin.
Itsellä oli kaikista paras auto-ostos sellainen, mitä en edes koeajanut. Ostettiin etänä toiselta puolelta Suomea. Joskus pelkästä ulkokuorestakin ja olemuksestakin näkee, että kyseessä on valioyksilö. Tuo koeajovertaus ei siis ole pätenyt ainakaan omassa elämässä.
Vertaat puolisoa halpamaisesti autolla ajamiseen ja testailuun? Hyi helvetti. Missä on rakkaus ja välittäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä on tarpeeksi on, se on vain 10% suhteesta. Jos sitä on liian vähän, se on 90%. Mietipä sitä.
Niin juuri, sen takia mies normaalisti jättää seksuaalisuutensa menettäneen naisen ja ottaa tilalle paremman naisen.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri, sen takia mies normaalisti jättää seksuaalisuutensa menettäneen naisen ja ottaa tilalle paremman naisen.
Noin toimii ainoastaan pikkupoika vaan kun aikuinen kunnollinen mies osaa keskustella rauhallisesti asioista ja päätyy yhteen naisen kanssa, jonka kanssa asiat menevät yksi yhteen. Sitä paitsi ihmisiä ei kierrätetä kuin roskaa.
Olen onnellisesti parisuhteessa, mutta jos olisin sinkku ja etsisin suhdetta niin kyllä se seksi olisi korkealla tärkeysjärjestyksessä. Hittoako sitä muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri, sen takia mies normaalisti jättää seksuaalisuutensa menettäneen naisen ja ottaa tilalle paremman nais
Henkilö, joka ei halua seksiä puolisonsa kanssa, on täyttä roskaa ja kelpaa kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen viriiliys tuntuu edelleen olevan kauhistus heikoile yksilöille, ja heikoille miehille kateuden aihe. Moni nainen saisi olla iloinen, että kiinnostaa seksuaalisesti: tulee nimittäin aika pian sekin päivä, ettei kiinnosta.
Kyllä moni muukin asia on tärkeä ja ihana, mutta ei niillä ole pidemmässä juoksussa mitään virkaa, jos se seksipuoli ei ole kunnossa. Paneminen on parasta eikä mitenkään kenelt'kään pois: kannattaa muistaa, että suurella todennäköisyydellä se mies panee sitten muualla, jos ei kotona. Luvan kanssa tai omin lupineen ja aniharvoin kukaan jää kiinni. <3
Elämä on muutakin kuin pelkkää panemista
Ikävä kyllä. Mulle riittäisi melkö pitkälti pelkkä paneminen.
M50
Kyllä riittävä ja hyvä paneminen kattaa suurimman osan miehen tarpeista, muu on sitten kivaa bonusta. Jos/kun tämä liitto kuihtuu, aion hankkia 2-3 kivaa seksikaveria ja sitten ihan rauhassa voi olla avoin myös muille jutuille. Enää en kyllä tosin luopuisi sinkun runsaammasta seksielämästä minkäänlaisen suhteen vuoksi. Syön ja pidän siis kakun. <3