Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko koskaan stipendiä?

Vierailija
30.05.2025 |

Vai saitko jopa montakin tai et yhtäkään? Itse sain ensimmäisellä luokalla 20 markan stipendin 😆

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisopiskelijana vasta sain

Vierailija
42/46 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kuudennen luokan jälkeen. En kyllä enää muista että kuinka monta markkaa se oli, enkä ikinä saanut tietää mistä syystä se tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Yhtenä vuonna olin luokkani paras, mutta  juuri sinä vuonna ei annettu jokaisen luokan parhaalle stipendiä. Kansakoulun raittiuskirjoituskilpailun esinepalkintoja ei lasketa. Ne sain melkein joka vuosi.

Vierailija
44/46 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain alaluokilla hymytyttöpatsaan. Stipendiin olisi ollut aihetta yhdessä aineessa, mutta sitä ei tullut. Olen samaa mieltä, että hullua, miten stipendit jaetaan joka kevät samoille parille oppilaalle. Itsestäänselvyyksien ohessa palkitsemista kannattaisi käyttää kannustamisessa jatkamaan hyvää kehitystä.

Vierailija
45/46 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valmistuin ylioppilaaksi, sain kaksi stidendiä. Nuorisostipendin kouluni parhaiten menestyneenä, noin 2000 mk ja sitten matikkastipendin 100 mk. 

Vierailija
46/46 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain useampana vuotena. Ainakin venäjänkielestä ja sitten koulun parhaan stipendin. Vuosista en muista tarkemmin kuin sen, että lukion päättäjäisissä sain koulun parhaan. Mulla nyt olikin keskiarvo jotain 9,6 kaikkien aineiden ja lukuaineiden 9,8 (vai 9,9; en muista tarkkaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän