Pääsetkö kävellen joka paikkaan?
Kauppoihin, palveluihin? Pääsetkö kävellen ostamaan sukat, farkut tai herätyskellon?
Kommentit (54)
mökille, 220km. En aio kokeilla vaan polttomoottori autolla niin kauan kun niitä saatavilla, eli mun loppuikä.
Kyllä, joka paikkaan on 0,5-2 km
Paitsi töihin, mutta kimppakyyti lähtee muutaman sadan metrin päästä 😄
Pääsen, mutta miksi menisin kun minulla on autokin?
Yli tunnin kävely suuntaansa, eli pääsisi, mutta harvemmin tulee käveltyä siihen suuntaan.
Bussilla pääsee, ja kävelyt tulee käveltyä metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsen, mutta miksi menisin kun minulla on autokin?
Ai autolla 800 m päähän?
Kyllä pääsen mutta esim. automarketit alkaa olla vähän liian kaukana kun pitäisi useampi kilometri kantaa ostoksia käsissä niin se ei houkuttele joten tyydyn lähikauppoihin. Kaupungin keskusta on kuitenkin vain 1,5 km päässä joten sinne ei ole pitkästi.
Ruokakaupoille kävellen. Vaatekaupoille junalla tai bussilla. Ei ole autoa.
Pääsisin mutta ei taho aika riittää siksi käytän nopeampia välineitä.
Meillä kilometrin säteellä Prisma, Cittari, Lidl, Tokmanni, S-market, K-Market. Lisäksi tietenkin posti, pankki, optikko jne.
Kävellen pääsee mihin vain, vaikka maailman ympäri. Ottaa vaan aikansa.
Mutta siis kyllä mulla on tarvittavat palvelut sellaisella etäisyydellä, että niihin tarvittaessa kävelisi, mutta mukavampi on mennä noita muutaman kilometrin matkoja jollain muulla välineella kuin jalan. Joko omalla autolla, bussilla tai pyörällä. Esim. kaupungin keskustaan mulla on viitisen kilometriä matkaa, terveyskeskukseen ja sairaalaan joku 2,5 km ehkä. Lähin ruokakauppa on alle 500 m päässä, se onkin lähinnä ainoa lähipalvelu jos ei koulua ja päiväkotia lasketa (en tarvitse kumpaakaan).
Pääsen. Asun kaupungin keskustassa ja kaikki muu on ihan lähellä paitsi sairaala. Sinne on 2 - 3 km matkaa.
Kuopiossa kun asuu keskustassa, pääsee kaikkialle kävellen. Töihin, kauppoihin, kirjastoon, veneelle, ravintoloihin, torille, uimarannalle, Vänärille ja kouluihin jne
Juu. Asun ison kaupungin keskustassa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Siis oikeastiko joka paikkaan on max 2 km? Lentoasemalle, oopperaan, Urho Kekkosen kansallispuistoon...
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Siis oikeastiko joka paikkaan on max 2 km? Lentoasemalle, oopperaan, Urho Kekkosen kansallispuistoon...
Ei mun niihin tartte mennä 😃
En joka paikkaan, mutta noihin pääsen, kun isoon Prismaan on 800 metriä.
En asu saaressa, joten pääsen. En toki tiedä, miten mielekästä se on. Kauppaan 5 km, lääkäriin 13. Töihin 20.
Pääsen. Kestää vaan pirun pitkään.