Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tiedä haluaako lähteä vai jäädä

Vierailija
29.05.2025 |

Meillä on ollut paljon hankaluuksia. Näiden takia olen jo jättänyt hänet kaksi kertaa, mutta aina pian palannut hänen luokseen. Nyt en tiedä mitä mies enää haluaa, eikä hänkään vielä. Kysyin häneltä, haluaako hän lähteä? Hän sanoi, ettei tiedä vielä. Sanoin, että pelkään hänen lähtevän. Itse olen oppinut virheistäni, enkä enää tule häntä jättämään koskaan. Kadun todella, että se tapahtui kahdesti. 

Rakastan häntä niin paljon ja todella haluan, että hän päättää hyväksi meidän kannalta. Mies on nyt ollut kaverillaan, enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen kun hän sinne lähti, eli eilisestä lähtien. Ikävä on :(

Mitä tehdä, jos hän päättääkin erota?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vuoristorataa jos eroiltukin välillä. Tuota se varmasti tulee olemaan jatkossakin teidän välillä. 

Vierailija
2/3 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luottamuksellinen ja turvallinen suhde. Lopettakaa se nyt vaan ajoissa, niin ette hukkaa aikaa haahuilemalla turhaan. Sen jälkeen yksinään niin pitkään, kunnes on valmis uuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne komeat miehet tekee. Välillä ne panee muista naisia ja sitten tulee sun luokses taas ja sinä oot ihan intona kun komea mies panee sinua taas kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi