Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurriita, anoppi haluaa väkisin laittaa meidän lapsen yo-juhlien voileipäkakkuun kinkkua

Vierailija
30.05.2025 |

Eikä ymmärrä että juhliin tulee muutama muslimi, lapsen ystäviä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja pari muuta anoppia päätimme lähteä mökille ryyppäämään. Turha mennä miniän vaivoiksi yo-juhliin, siellä joutuu tiskaamaan ja kuulemaan, miten surkea ihminen sitä onkaan. 

Me otetaan pari pänikkää valkoviiniä mukaan ja muistellaan nuoruutta camparituoremehun voimin. Ei haittaa, vaikka sataa.

Vierailija
2/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäville voit antaa vaikka nugetteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja pari muuta anoppia päätimme lähteä mökille ryyppäämään. Turha mennä miniän vaivoiksi yo-juhliin, siellä joutuu tiskaamaan ja kuulemaan, miten surkea ihminen sitä onkaan. 

Me otetaan pari pänikkää valkoviiniä mukaan ja muistellaan nuoruutta camparituoremehun voimin. Ei haittaa, vaikka sataa.

Mun anopilla on maksakirroosi 

Vierailija
4/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen kuuluu kinkkua laittaa. Tarjoa jotain muuta kinkutonta, tuskin se voikkarikakku ainoa tarjottava teidän juhlissa on. 

Vierailija
5/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa varmaan varmemmaksi vakuudeksi vielä pekoniakin? 

Vierailija
6/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakoon. Sä viet sen läskikakun sitten piiloon tai vaikka pudotat vahingossa lattialle. Kumpi teistä on emäntä talossa?

Vierailija
7/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä saatanan kohlo tajua että en syö kinkkuvoileipäkakkua ilman sinappia!

Vierailija
8/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi onkin yleistä suurissa ikäluokissa.  Toivottavasti poistutte pian syömästä eläkerahastoa.

Vierailija
9/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole savulohikakkua lainkaan? Varaudu lapsivieraiden itkuntuhruisiin silmiin. 

Vierailija
10/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun anopilla on maksakirroosi 

Onneksi olkoon. Ihannetilanne <3

Vierailija
11/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkö se sitä sinne tunkee? Sekö leipoo vai leipomo vai sinä? No mut Porvoossa mahdollista. Mut hyvä ettei kasvissyöjiä sentään tule.

Vierailija
12/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko joku ihan oikeasti tämän tosissaan...Ei hyvää päivää🤣🤣🤣🤣🤣🤦🤦🤦🤦🤦

Vierailija
13/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi onkin yleistä suurissa ikäluokissa.  Toivottavasti poistutte pian syömästä eläkerahastoa.

Suuret ikäluokat on 75+, me olemme kaikki vielä työelämässä mukana. Eikä pari valkoviinilaatikkoa ja pullo camparia tee 4 naisesta alkoholistia, miniähän vetää kaljasalkun joka viikonloppu yksinään. Artesaanioluita muka.

Vierailija
14/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voit käyttää kinkun sijaan vegeleikkelettä tai seitania! Sopii hyvin vegaaneillekin ja muslimeille.

Vierailija
15/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko anoppi myös tuppiperunoita ja läskisoosia?

Joko mies on krääppinyt hyydekaakun ja syönyt vanukkaat?

Entäs appiukko, joko sammui kännissä paljuun?

Kertakaikkisen upeat ja hupaisat wt- juhlat🥳🥳🥳🥳

Vierailija
16/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana ja oikea asenne asiaan 👍

Vierailija
17/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs taas on kateellisen ihmistekeleen panettelua, tais harmittaa, kun et päässytmukaan.

Vierailija
18/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruokalista suunniteltiin lapsen toiveiden mukaan.

19/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa niitä leikkeleitä erikseen tarjolle DI-tyyliin. 

Vierailija
20/55 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit ymmärtävät olla syömättä kun asiasta mainitsee.

Anoppi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän