Mieheni käyttää dildojani
Miten suhtautuisit jos miehesi käyttäisi dildojasi sinun poissa ollessasi? Olen huomannut meillä tapahtuvan tällaista, enkä tiedä mitä ajatella. Lelut on kyllä puhtaita miehen jäljiltä, joten siinä mielessä puuhista ei aiheudu ongelmia.
Kommentit (16)
no ei kun vaan mies köysillä sankyn tiukasti X mahalla niin että pysy paikoilla side silmille ja sitten kömmit päälee ja kuiskat korvan että nyt sovitellan sitten minun dildoja sinun analin että nähdään mikä on sopivin vain sinun käyttön.
Noudat dildot ja rasvat miehen hyvin ja aloitat pienimällä ja siiryt suurepaan kunnes oikea koko löytty.
Anne
Eihän tuossa mitään jos mieheni lainaa, teenhän niillä itsellekin hyvää. Meillä vaan kävi sitten niin että mies halusi tilata strap onin valjailla. Nykyään nain häntä anaaliin sillointällöin, mies vinkuu ja ruiskii spermaa. Kieltämättä nautin itsekkin kun isomies on edessäni kontilla ja parkuu kun oikeen tuuppaan takaa. Lissu 48.
Vierailija kirjoitti:
no ei kun vaan mies köysillä sankyn tiukasti X mahalla niin että pysy paikoilla side silmille ja sitten kömmit päälee ja kuiskat korvan että nyt sovitellan sitten minun dildoja sinun analin että nähdään mikä on sopivin vain sinun käyttön.
Noudat dildot ja rasvat miehen hyvin ja aloitat pienimällä ja siiryt suurepaan kunnes oikea koko löytty.
Anne
Anne, et ole koskaan opetellut sitten kirjoittamaan?
Oletko Pano Paten vaimo? Sekin lainaa salaa dildoa. Piilohomoilee salaa vaimoltaan.
Luulen että kaikki miehet käyttää tai vähintään kokeilee kun tilaisuus koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin olen itsekin kokeillut kuinka hyvin mahtuu, että tietäisin miltä vaimosta tuntuisi. Mutta tämä yksi homo täällä jatkuvasti vinkuu että käyttäisin jatkuvasti. En tod käytä, kun tunne oli sama kuin paskalla käynti, kadottaa vällittömästi seisokin.. Ei voisi vähempää kiinnostaa ja ymmärrän ettei vaimokaan oikeasti halua kulliani pyllyynsä. Enkä ole tosissani ehdotellutkaan. Mutta toki täyttäisin vaimon toiveen ja naisin pyllyyn hänen halutessa, vaikka hänen pillunsa tuntuukin parljon paremmalta. Yhden kerran on kokeiltu ja viety vaimon pyllyneitsyys siihen jäikin. Taisi olla molemmille pettymys, minulle ainakin.
Ei käytä! Mihin niitä käyttäisi ja mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne
Anne, et ole koskaan opetellut sitten kirjoittamaan?
Anne, se on anus, ei anali.
Taitaa naapurin Pirkko saada pamppujasi, tai tietty naapurin Petri.
Ap on panopaavalin vaimo.... Vihdoinkin tällä palstalla, voi kertoa oman näkökantansa Paten öyhötyksiin.
Pate, yksi kerta ei vielä homoksi tee, ja muista että kymmenennen kerran jälkeen aina nollataan.
Älä turhaan ujostele kaapista tuloa, nyt eletään jo 2020- lukua!
Kyllä minä vaimon hieromasauvoja käytän. Toisaalta en käsitä miksi ne olisivat vain vaimon. Yhteisiin leikkeihin ne on hankittu. En erityisemmin välitä painaa sauvaa peppuun sisälle. Hyvää se tekee, kun värisevällä sauvalla päästelee peppureiällä, kiveksissä ja kalussa.
Mies 57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen itsekin kokeillut kuinka hyvin mahtuu, että tietäisin miltä vaimosta tuntuisi. Mutta tämä yksi homo täällä jatkuvasti vinkuu että käyttäisin jatkuvasti. En tod käytä, kun tunne oli sama kuin paskalla käynti, kadottaa vällittömästi seisokin.. Ei voisi vähempää kiinnostaa ja ymmärrän ettei vaimokaan oikeasti halua kulliani pyllyynsä. Enkä ole tosissani ehdotellutkaan. Mutta toki täyttäisin vaimon toiveen ja naisin pyllyyn hänen halutessa, vaikka hänen pillunsa tuntuukin parljon paremmalta. Yhden kerran on kokeiltu ja viety vaimon pyllyneitsyys siihen jäikin. Taisi olla molemmille pettymys, minulle ainakin.
Joko vaimosi tietää sun dildoleikeistä. Kuinka sen Jelly Jortikka on vieraillut sun piilohomon perseessä. Eipä taida tietää, kun ei rohkeus riitä rehellisyyteen. Tiedä vaikka vaimo haluaisi panna sua perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on panopaavalin vaimo.... Vihdoinkin tällä palstalla, voi kertoa oman näkökantansa Paten öyhötyksiin.
Varsinkin siitä, miksi mies ei saa vaimonsa pillua märäksi.
Eipä miehesi dildottelut kiinnosta vaan yässä tapauksessa sinun vulva. Millaista pillua dildotat, viivamallia vai lehtevää perhospillua?