Miksi pienyrittäjät valittavat jatkuvasti miten raskasta on ja kuinka ihmiset eivät tajua?
Kun käyn pienyrittäjän luona tarkoitukseni on ostaa mikäli löydän jotain. En kuitenkaan osta joka kerta kun käyn katsomassa valikoimaa. Ostan vasta kun näen jotain mistä pidän. Hyväksyn korkeamman hinnan kunhan se on järkevä.
En halua tuntea olevani huono ihminen kun kuuntelen valitustasi. Olen jättänyt käymättä liikkeissä missä valitus alkaa heti kun ovesta astuu sisään. Ei ole minun harteillani pitää yritystäsi kannattavana enkä ole vastuussa valvotuista öistäsi. Se on sinun vastuullasi. Sinä olet se joka päättää haluatko tuollaista elämää vai et.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ehkä itse halua sitä, mutta ylpeys ei anna myöten mennä muille töihin.
Vanhempana ei saa töitä että pakko uskaltaa sijoittaa viimesetkin sekiinit omaan firmaan.Raskas se työ on.Itsellä ollut monta firmaa. Kateeksi ei käy.
Sehän on myös iso riski koska jos menee huonosti joudut jättämään kotisi pahimmassa tapauksessa.
Joskus on parempi nöyrtyä opiskelemaan esim uusi ala ja olemaan hetken aikaa se parjattu työtön kuin hankkiutua konkurssiin ja menettää perheen koti ym.
Yrittäjän ei ole edes kovin helppoa päästä työttömäksi, aikoinaan olin yrittäjä ja lopetin yrityksen, menin heti töihin, jäin työttömäksi ja hain opiskelemaan ja silloin hain aikuiskoulutusrahaa, jota sai vain työtön, siinäpä oli setvimistä että varmasti en enää tienaa pienyrityksestä 10v takaa miljoonia ja se on varmasti lopetettu.
tähtääkö pienyrittäjä siihen rupeamaan että joku ostaisi preemiumilla pois sen mihin on saveen on sommensa työntänyt? jotta saisi esitellä sitten paikallisella tavernalla että näin paljon nyt on?
kun yrittää minimoida kulunsa, tehdä itse, hankkia orjatyövoimaa j akusettaa heitä ml. asiakkaita. jos esim- käntty ison storen hyllylle päästyään ei mene kaiupaksi tuolla tinkimättömällä hinnalla, ei myydä vaikka mikä olisi. ja kun sitten on naimisiss sen juttunsa kanssa,
heti kun joku edes tarjoisi jotain tekeleestään, ollan heti exitoimassa. ei ihme ettei pahemmin synny mitään suurempaa. tuon näkee tilastoista,m eikä riskiä varmastikkaan oteta, sillä sehän tarjoittaisia osinkojuomien vähentymistä.
Toki iso lafka voi käyttää markkinaasemaan hyödyksi skaalautuessaa, kuten on nähty. ja homogenisoida väitetyn palvelunsa.
olisiko että keskittyy olennaiseen eli tekee kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ehkä itse halua sitä, mutta ylpeys ei anna myöten mennä muille töihin.
Vanhempana ei saa töitä että pakko uskaltaa sijoittaa viimesetkin sekiinit omaan firmaan.Raskas se työ on.Itsellä ollut monta firmaa. Kateeksi ei käy.
Sehän on myös iso riski koska jos menee huonosti joudut jättämään kotisi pahimmassa tapauksessa.
Joskus on parempi nöyrtyä opiskelemaan esim uusi ala ja olemaan hetken aikaa se parjattu työtön kuin hankkiutua konkurssiin ja menettää perheen koti ym.
Yrittäjän ei ole edes kovin helppoa päästä työttömäksi, aikoinaan olin yrittäjä ja lopetin yrityksen, menin heti töihin, jäin työttömäksi ja hain opiskelemaan ja silloin hain aikuiskoulutusrahaa, jota sai
Tämä onkin suuri ongelma ja vika palveluissa.
Moni yksityisyrittäjä muuttuu katkeraksi iän myötä.