Missä olet juhannuksen? Kotona vai jossain maaseudulla mökillä?
Kommentit (27)
Kotona, ei ole mökkiä. Ei ole edes autoa.
en todellakaan täällä ulkomailla asuessa mieti sellaisia. koskahan juhannus on tänä vuonna, kun ei sille ole edes mitään määrättyä päivää.
Tämän hetken suunnitelmilla kotona, mutta eihän sitä voi koskaan tietää.
Kotini on maaseudulla "mökillä". Ja olen kotona.
Olen stadilainen ja ylitän Kehä 3:n vain lentokentälle mennessäni. Pätee myös juhannuksena.
Luultavasti maaseudulla töis 😎
Maaseudulla olisi kiva mutta kotona Helsingissä. En tunne maaseuduilta ketään enkä muutenkaan tunkisi kylään.
En ole viettänyt juhannusta vuosikausiin. Pidän aina kesälomani niihin aikoihin ja juhannus menee siellä lomapäivien seassa ihan huomaamatta.
Maalla, lapsuuskodissa, savusaunalla...
Maaseudulla, kaupungissa meren rannalla, kotona tai sitten mökillä järven rannalla maalla.
Olen kaupungissa mökillä. Paitsi jos sataa, sitten olen kotona.
ollaan ukon kanssa kesäkuun alusta lokakuun loppuun mettäkämpällä.
Mökillä menee, tosin en ymmärrä vouhkausta kyseisestä turhasta juhlasta.
Tänä vuonna juhannuksena on tarjolla mahdollisuus viettää 5 vrk vanhassa kartanossa ikitammien alla. Talonväki on lähdössä häihin ulkomaille ja meidät on pyydetty "talonvahdeiksi". Tulossa on siis kummittelua ja aidankorjausta. Toki myös istuskelua rantamökin terassilla.
Luoja tietää missä lienee oon juhhanuksen..
Sitä en halua myöntää että todellisuus on..
Haluaisin olla jossain välillä Hangon ja Rovaniemen..
Lopulta päädyn kai olemaan vaan jossain kotosalla joko ulkona tai henkisesti vaan pihalla..
Ja muuten sisällä. Riippuu tuleeko pihalla pouta vai myrsky sää
Sitä liekö kukaan tietää saa..
Ennen kuin juhannus sää
on vasta tarkkaan tiedossa aattona...
Maalla mökillä ehdottomasti, kaupunkiriennot on erikseen, juhannus luonnon helmassa.
Merellä, saaristossa.