Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkumisen autuus

Vierailija
29.05.2025 |

Nukun joka yö niin paljon kuin unta riittää. Herätyskelloa en edes omista. Ihanaa!

Miten muilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on a) keino säästää rajaa JA b) pitää hauskaa aikuisena :D N33

Vierailija
2/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam a.olen eläkkeellä niin ei aamulla kello soi. Lisäksi päiväunet ruuan päälle on autuasta onnea. Hyvää ja halpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta kuin vanhus ilman kelloa, vituttaa.

Vierailija
4/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilaan vasta haudassa...!

Vierailija
5/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta bestiä. Oon huomannut sitäpaitsi et yhdellä tunnilla(!) unta on älyttömän suuri vaikutus siihen millainen päivästä tulee. Jos nukun alle 7h niin olo voi olla ihan kamala ja "krapulainen" jos taas nukun vähän alle 8h niin päivästä voi tulla supertoimelias ja aivot toimii jne. Toki unentarve mulla olis varmaan enemmän mitä unelle ehdin aikaa antamaan (työpäivät joka päivä 12-13h matkoineen), mut toi 7/8 tunnin rajapyykki on mulla ihan oleellinen. N

Vierailija
6/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta bestiä. Oon huomannut sitäpaitsi et yhdellä tunnilla(!) unta on älyttömän suuri vaikutus siihen millainen päivästä tulee. Jos nukun alle 7h niin olo voi olla ihan kamala ja "krapulainen" jos taas nukun vähän alle 8h niin päivästä voi tulla supertoimelias ja aivot toimii jne. Toki unentarve mulla olis varmaan enemmän mitä unelle ehdin aikaa antamaan (työpäivät joka päivä 12-13h matkoineen), mut toi 7/8 tunnin rajapyykki on mulla ihan oleellinen. N

ja säännöllisyys on myös tärkeää. Siis että menee samaan aikaan nukkumaan.

Vierailija
7/7 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen kärsinyt koko ikäni unettomuudesta voin sanoa, ettei mikään tunnu itselleni niin hyvältä kuin se kun saa nukuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä