Perheenisä Esa, 58, on sugar daddy, joka tapailee 18-vuotiaita tyttöjä: Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on
ESA on 58-vuotias naimisissa oleva perheenisä ja sugar daddy, joka tapailee itseään huomattavasti nuorempia, jopa vasta 18-vuotiaita naisia. Tuoreessa Hanna Tikander ja sokerideittaajat -podcastin jaksossa Esa paljastaa elämäntavan alkaneen vaimon ehdotuksesta.
Esa on käynyt jo vuosia töissä Helsingissä, mutta hänen perheensä asuu Tampereen seudulla. Jossain vaiheessa Esa kertoo kyllästyneensä yksin Helsingin-asunnossaan oleskeluun ja alkoi ajaa joka ilta kotiin. Tämä alkoi ihmetyttää vaimoa, joka keksi ehdottaa ratkaisuksi seuran etsintää netistä.
(Ensireaktiona) olinhan mä vähän ihmeissäni, siihen on tietyt selitykset, mitkä mä sitten keksin. Mutta meillä on erittäin vahva avioliitto, siihen ei kukaan väliin tule. meidän avioliitto on aina ollut vähän tämmöinen avoin, Esa kertoo.
Esa kertoo tavanneensa vuosien varrella kymmeniä ellei satoja naisia, useimpia varsin lyhyesti. Matkan varrelle mahtuu kuitenkin kaksi pidempää ja merkityksellistä suhdetta.
Esan ensimmäinen sokerisuhde syntyi 18-vuotiaan naisen kanssa Esa itse puhuu mieluummin tytöistä tuossa iässä. Esa kertoo ensimmäisen fiiliksensä olleen epäröivä.
Että onko tää nyt fiksua ylipäätänsä, aikuinen mies, 18-vuotias tyttö, oonko mä nyt vähän sekaisin päästäni.
ESALLA on neljä lasta, joista kaksi on jo aikuisia omine lapsineen. Kaksi muuta on vielä teini-ikäisiä. Vaimo tietää Esan mukaan aivan kaiken, mutta vanhemmille lapsineen hän ei ole kertonut toiminnastaan. Teini-ikäiset lapset ovat tavanneet tyttöjä, mutta Esa uskoo, että he eivät tiedä mistä asiassa on todella kyse.
Ensimmäinen seuralainen kävi kotona ja koko perhe saattoi käydä hänen kanssaan pienillä matkoilla. Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on. Kerroimme, että on äidin ja iskän kaveri, thats it.
ESALLA on neljä lasta, joista kaksi on jo aikuisia omine lapsineen. Kaksi muuta on vielä teini-ikäisiä. Vaimo tietää Esan mukaan aivan kaiken, mutta vanhemmille lapsineen hän ei ole kertonut toiminnastaan. Teini-ikäiset lapset ovat tavanneet tyttöjä, mutta Esa uskoo, että he eivät tiedä mistä asiassa on todella kyse.
Ensimmäinen seuralainen kävi kotona ja koko perhe saattoi käydä hänen kanssaan pienillä matkoilla. Lapset eivät ole koskaan kysyneet, kuka tuo tyyppi on. Kerroimme, että on äidin ja iskän kaveri, thats it.
Perheen tavanneen 18-vuotiaan kanssa Esa oli yhdessä lopulta kolme vuotta ja he käytännössä asuivat yhdessä. Yhteyttä he pitävät edelleenkin viestein, mutta eivät tapaile entiseen tapaan.
Tähän on tietyt syyt. Sanotaanko, että hänen nykyinen avomiehensä ei oikein ymmärrä tätä meidän suhdetta.
Perheen tavanneen 18-vuotiaan kanssa Esa oli yhdessä lopulta kolme vuotta ja he käytännössä asuivat yhdessä. Yhteyttä he pitävät edelleenkin viestein, mutta eivät tapaile entiseen tapaan.
Tähän on tietyt syyt. Sanotaanko, että hänen nykyinen avomiehensä ei oikein ymmärrä tätä meidän suhdetta.
ESAN kokemuksen mukaan sokerideittailun suurin motiivi naisille on luonnollisesti taloudellinen, mutta hän on havainnut myös tilanteita, joissa naisten suhde omiin vanhempiin on ollut huono.
Vaikka tuntuu kliseiseltä, niin kyllä musta tuntuu, että he hakevat tietyntyyppisiä isähahmoja siinä. Jotain henkilöä joka pitää huolen ja neuvoo.
Kommentit (818)
Vierailija kirjoitti:
Jos Esa olisi ulkomailta tullut tummaihioinen, joka tapailisi suomalaisia tyttöjä ilmaiseksi, miesten ääni olisi täällä eri mieltä
Jep miehen ei tarvisi olla kuin 30v niin olisi Esakin raivona kun nuoria tyttöjä ulkkismies tapailee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Esa haluaa tavata nimenomaan 18v tyttöjä? Kyllä seksiä saisi rahalla vaikka kauniilta 28v naisilta, sekin olisi tuossa iässä hyvin nuori.
Juuri ja juuri 18v deittailevista tulee aina mieleen että haluaisivat nuoremmankin, mutta pelkäävät seuraamuksia. Tai mistäpä sitä tietää mitä muuta puuhaavat, kukapa kertoisi siitä itse avoimesti.Totta. Taitavat oikeasti olla nuorempia eli ihan reilusti alaikäisiä. Tytöiksihän hän niitä lapsia itsekin kutsuu.
Mitä väliä sillä on? Jos tyttö on täyttänyt 18v, niin ei muuta kun tytöltä pikkarit pois ja panemaan!
Inkkelihän ei ketään pane, ei edes maksusta kun ei sillä ole rahaa. Siitä se viha ja katkeruus naisia ko
Enhän minä mitään itke, inkkelit itkee kuinka eivät saa naista :D
Aika hauska, että Esan vaimo ehdotti seuralaisen hankkimista, kun Esa alkoi ajella kotiin liian usein! Olin itse avioliitossani hieman samalla mielellä, kun miehen rumin sanakääntein tapahtunut vonkaaminen ja muukin kohtelu alkoi etoa. Ehdotin miehelle ulkopuolisen seksiseuran hankkimista. Ei, lisäsi vain painostamista, vaikka olisimme voineet jatkaa avioliittoa etäisyyttä ottaen.
Tiedän nyt sohaisevani muurahaispesää mutta minusta on myös aika ällö ajatus presidentistä, joka nai kummityttönsä.
Tai ranskan pressa opettajansa
Tämä Susanna myös juttuineen.
Tämä uusi sankari Esa 58v
Eikä pidä unohtaa Dannya
Eihän näissä lakia ole rikottu tietenkään.
Jotkut osaavat hoitaa suhteensa tyylikkäämmin. Eivät elostele mediassa, esimerkiksi Katri-Helena. Eihän Salekaan tietty itse ole pitänyt asiaa esillä.
Ja onhan siinäkin iso ero, onko kyseessä parisuhde vai sokeridettailu tmv. Joku muka voimaantunut Susanna tikkareineen on yhtä vastenmielinen kuin Esa58v
N64v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias nainen ja tapailin hetken ajan 51-vuotiasta miestä. Totesin kuitenkin, että hän on liian vanha ja jo alkanut pappautumaan. Ikäero oli liian suuri.
Niin mikä oli tapailun tavoite? Laitoit sen maksamaan matkoja ja ravintolakäynnit? Sitten panitte hotlassa?
Palstamies laskee kaiken rahassa. Ei, kaikessa ei aina ole kyse rahasta. Mies oli vain muuten liian rupsahtanut. En valikoi seuraani rahan toivossa
Vierailija kirjoitti:
Minä olen _todella_iloinen, että suurin osa täällä(kin) on - sukupuoleen katsomatta - sitä mieltä, että ko touhu on häiriintynyttä ja sairasta - kaikkine variaatioineen. Jokin järjen ja moraalin ääni vielä tässä sairaassa maailmassa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset palstamamma täällä alapeukuttaa. Esa on tasokas mies koska Esalla on rahaa.
Miksi me oltaisiin jollekin vanhalle pervolle kateellisia? Esa nimenomaan ei ole tasokas mies, koska ostaa seksiä. Oikeasti tasokkaan miehen nimenomaan ei tarvitse maksaa seksistä, koska hän saa naisia, nuorempia tai ei, ilman rahaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset palstamamma täällä alapeukuttaa. Esa on tasokas mies koska Esalla on rahaa.
Miksi me oltaisiin jollekin vanhalle pervolle kateellisia? Esa nimenomaan ei ole tasokas mies, koska ostaa seksiä. Oikeasti tasokkaan miehen nimenomaan ei tarvitse maksaa seksistä, koska hän saa naisia, nuorempia tai ei, ilman rahaakin
Miehet vetää heti kauteuskortin, koska eivät voi puolustella sankari Esaa, joka ostaa seksiä teineiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti vaan ne rikkaat statusmiehet ovat juurikin niitä joita kauniit naiset himoitsevat. Jos Esa olisi tavallinen duunari niin ei naiset sitä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias nainen ja tapailin hetken ajan 51-vuotiasta miestä. Totesin kuitenkin, että hän on liian vanha ja jo alkanut pappautumaan. Ikäero oli liian suuri.
Niin mikä oli tapailun tavoite? Laitoit sen maksamaan matkoja ja ravintolakäynnit? Sitten panitte hotlassa?
Oma tavoitteeni oli vaihtaa miestä. En vaihtanut, vaan pidin entisen. Toki hän osti lahjoja ja maksoi kahvilakäynnit. Mutta mieluummin rivitaloasunto Länsi-Helsingissä kuin kämäinen mökki Nurmijärvellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti vaan ne rikkaat statusmiehet ovat juurikin niitä joita kauniit naiset himoitsevat. Jos Esa olisi tavallinen duunari niin ei naiset sitä haluaisi.
Itse asiassa olet väärässä. Miesten oman logiikan mukaan naiset etsivät sellaista miestä, joka ei vastaa Esaa. Naiset haluavat rikkaan leffatähden, jos miehellä ei ole rahaa. Ja silloin haluavat köyhän rikollisen, kun miehellä on rahaa. Naiset eivät voi koskaan voittaa parisuhdemarkkinoilla miesten omien logiikkojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tuomitsen Susanna Penttilän touhut perversseinä siinä missä Esankin touhut
Susanna on avoimesti seksityöntekijä. Ennen heitä kutsuttiin eri nimellä.
Mutta hyvä hänelle, tekee nyt tienestiä kun vielä jaksaa ja pystyy. Hän ei ole parisuhde-, eikä perheenäitityyppiä, vaikka hänellä lapsi onkin. Toivottavasti lapsi ei ole kokenut kiusaamista ja toivottavasti myöskään Esan lapset eivät joudu kärsimään tästä isänsä avautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai lapset eivät muka vaistoa mitään kun hieman vanhempi nuori tyttö hengailee heidän kanssa matkoilla ja on isin kaveri? Kuulostaa aivan keksityiltä tarinoilta.
Aivan varmasti keksitty juttu Iltasanomissa. Nämä ip-lehdet ovat alkaneet lähes päivittäin kirjoittaa kaikkea sairasta seksiin liittyvää yrittäen normalisoida sitä. Eipä kannata roskalehtiä ottaa todesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tuomitsen Susanna Penttilän touhut perversseinä siinä missä Esankin touhut
Minä taas näen näissä aika suurenkin nyanssieron.
Susannalla tietääkseni vanhempia ne miehet, siis jotain about kaksvitosia nuoria itsevarmoja panomiehiä eikä rikkinäisestä taustasta tulevia mt-ongelmaisia teinipoikia? Susannan nuorilla miehillä on joku vaihe menossa, haluavat kokemuksia eivätkä tule IKINÄ potemaan tuosta mitään mielenterveydellistä haastetta. Nauttivat vaan elämästä.
Esa panee juuri ja juuri täysi-ikäistyneitä 18-vuotiaita, joilla on hänen sanojensa mukaan haasteita mielenterveyden kanssa ja ongelmia perhetaustoissa. Kuinka suurella todennäköisyydellä nämä tytöt eivät tule kärsimään vaan lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olet väärässä. Miesten oman logiikan mukaan naiset etsivät sellaista miestä, joka ei vastaa Esaa. Naiset haluavat rikkaan leffatähden, jos miehellä ei ole rahaa. Ja silloin haluavat köyhän rikollisen, kun miehellä on rahaa. Naiset eivät voi k
Naiset haluaa kahdenlaisia miehiä.
Miehen pitää olla joko koulutettu jotta miehellä on hyvä status työelämässä eli miehellä on hyvä palkka tai sitten miehen pitää olla se jännittävä rikollinen joka voi olla väkivaltainen.
Nuo miehet ovat niitä joita naiset himoitsevat eli miehen rahat ja status sekä pahiksen luonne vetoaa naisiin. Toki miehen pitää olla myös komea, pitkä ja atleettinen joka pukeutuu muotivaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna on avoimesti seksityöntekijä. Ennen heitä kutsuttiin eri nimellä.
Mutta hyvä hänelle, tekee nyt tienestiä kun vielä jaksaa ja pystyy. Hän ei ole parisuhde-, eikä perheenäitityyppiä, vaikka hänellä lapsi onkin. Toivottavasti lapsi ei ole kokenut kiusaamista ja toivottavasti myöskään Esan lapset eivät joudu kärsimään tästä isänsä avautumisesta.
Olihan Susanna vuosikaudet parisuhteessa sen Ronnyn kanssa. Vai mikä sen nimi oli.
Itse näkisin Susannan lähinnä sellaisena naispuolisena Leonardo Di Capriona, joka ei vaan tykkää muista kuin nuorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lapset eivät muka vaistoa mitään kun hieman vanhempi nuori tyttö hengailee heidän kanssa matkoilla ja on isin kaveri? Kuulostaa aivan keksityiltä tarinoilta.
Aivan varmasti keksitty juttu Iltasanomissa. Nämä ip-lehdet ovat alkaneet lähes päivittäin kirjoittaa kaikkea sairasta seksiin liittyvää yrittäen normalisoida sitä. Eipä kannata roskalehtiä ottaa todesta.
Minun mielestäni on tärkeää puuttua tähän normalisointiin kovalla kädellä. Tällaisenko yhteiskunnan me oikeasti haluamme? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt sohaisevani muurahaispesää mutta minusta on myös aika ällö ajatus presidentistä, joka nai kummityttönsä.
Tai ranskan pressa opettajansa
Tämä Susanna myös juttuineen.
Tämä uusi sankari Esa 58v
Eikä pidä unohtaa Dannya
Eihän näissä lakia ole rikottu tietenkään.
Jotkut osaavat hoitaa suhteensa tyylikkäämmin. Eivät elostele mediassa, esimerkiksi Katri-Helena. Eihän Salekaan tietty itse ole pitänyt asiaa esillä.
Ja onhan siinäkin iso ero, onko kyseessä parisuhde vai sokeridettailu tmv. Joku muka voimaantunut Susanna tikkareineen on yhtä vastenmielinen kuin Esa58v
N64v
Piti googlettaa. Tietysti olisi ollut fiksumpaa tarkastaa ensin.
Sale ei ole Jennin kummi.
Pahoittelut!
N64v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on tärkeää puuttua tähän normalisointiin kovalla kädellä. Tällaisenko yhteiskunnan me oikeasti haluamme? Minä en.
Juuri näin. On vastuutonta, millaista roskaa Iltapäivälehdet levittää. Pitää laittaa palautetta. Helppo laittaa lehdillekin. Osa ottaa nämä jutut totena. Itse asun pk-seudulla. Tunnen paljon ihmisiä. Aivan varmasti yhdessäkään perheessä tämmöistä ei pidetä normaalina eikä tule pitää.