Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytin 3 tervettä,normaalia vauvaa. Nyt minulla on 3 erityislasta ja olen eronnut kun mies

Vierailija
28.05.2025 |

Ei jaksanut tätä showta. Palavereja,hakemuksien täyttämistä,meillä ravaavaa perhetyöntekijää..

Lapset ovat 11v,10v ja 8v.. Vanhemmalla  ADHD autistisin piirtein. keskimmäisellä valikoiva mutismi  ja ADHD, nuorimmalla laaja alainen hahmotuskyvyn häiriö ja lievä kehitysvamma. Olen täysin poikki kun joka  viikko on kehityskskustelu jonkun asioista,lääkärin soittoaika tms  Ex ei paljon auta. Päin vastoin,vaatii lapsilta liikaa kuten että pitäisi osata kulkea yksin  hammaslääkäriin ym.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kolme tervettä vauvaa voi muuttua kolmeksi erityislapseksi?

Oletko tyhmä vai esitätkö vain? Eihän adhd missään vastasyntyneessä vielä näy.

Vierailija
82/82 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kulkee vahvana  suvussa ja diagnooseja on vasta alettu nyt antaa.

Mun  isä on selvästi adhd piirteinen. Pärjäsi hyvin kun sai yksinkertasta tehdastyötä ja äiti hoiti taloudenpidon.

Mulla oli jo vaikeampaa,vaihoin koulua kolme kertaa mutta oppimistulokset eivät silti parantuneet. Teininä aloin syödä masennuslääkkeitä ja 30vuotiaana sain eläkepaperit.

Esikoinen oli 6v oli alettiin eskarissa epäillä että hänellä voisi olla adhd ja ohjattiin tutkimuksiin. Silloij päätin myös itse hakeutua tutkittavaksi ja moni asia sai selityksen. En ole tyhmä,en ole laiska,mun aivoissa on neurologinen poikkeavuus.

Lapsi on nyt teini ja pärjää tosi hyvin kun on lääkitys ja  pienluokka.

Nyt toisella lapsella on adhd tutkimukset myös menossa mutta en ole huolissani kun sisarella pyyhkii niin hyvin. Mun lapsia ei ikinä laiteta luokassa nurkkaan ja julisteta luokkakavereille miten tyhmä ja ilkeä tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi