Onko reilua että sateenkaari on omittu homoille, transuille ja muille vastaaville?
Voiko sateenkaaren värejä enää käyttää ilman että luullaan seksuaalivähemmistöön kuuluvaksi?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuon takia suomessa onkin kaikilla naama aina norsunvihulla, kun ei käsitetä että muiden ihmisten luulot ovat heidän omalla vastuullaan.
Kuka ei käsitä? Persut?
Kaikki muut ovat sangen hyviä käsittämään asioita, paitsi he. Ja Räsäskä.
Ensinnäkin, aika harva on tietoinen sateenkaaren ja raamatun yhteydestä. Ja toisekseen, onhan se totta, että nykyään asiat, missä esiintyy sateenkaari, liitetään nimenomaan seksuaalivähemmistöihin. Niin se vaan nyt on. Se voi tuntua epämukavalta ja se tunne täysin sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on väärin, että sateenkaari on omittu ja on aivan kuin leimattu tietyn aatteen omaksi.
Sateenkaari kuuluu kaikille.
Tietenkin, kuten Jumalan rakkaus kuuluu kaikille, eikä pelkästään ap:lle. Vai itkettääkö tämäkin ajatus, ap? Mitä vttua sun kasvatuksessa on sössitty, että susta tuli noin katkera ja ahne ja kade?
Koska sinä et omista sateenkaarta, kukaan ei voi sitä myöskään sinulta viedä. Ja koska sinä et omista sitä, sitä saavat kaikki käyttää.
Menikö tämä rautalanka jakeluun vai väännänkö ratakiskosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulta vinkujalta on mitään otettu pois, jos jollekulle muulle on oikeuksia annettu?
Onko ihmisoikeudet mielestäsi jokin rajallinen määrä jossain ämpärissä ja se vähenee koko ajan kun siitä otetaan ja jaetaan ihmisille?
Jumalauta, miten typeriä ihmisiä on happea kuluttamassa.
Rauhoitti ystävä hyvä. Liika stressi nostaa vain verenpainetta. Tänään on ihana päivä ja huominen varmasti vielä parempi. Siunausta päivääsi.
Opettele ryssy suomea. Ihmisoikeudet eivät lopu kesken. Eikä lopu rakkauskaan, joskaan sinä et sitä saa koska olet kusipää etkä pysty sitä itse antamaan.
Olipa rakkaudellinen viesti. Aivan sekaisin oleva ihminen. Julma.
Onko ollut oikein, että punaväri on omittu sossuille ja kommareille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on väärin, että sateenkaari on omittu ja on aivan kuin leimattu tietyn aatteen omaksi.
Sateenkaari kuuluu kaikille.
Tietenkin, kuten Jumalan rakkaus kuuluu kaikille, eikä pelkästään ap:lle. Vai itkettääkö tämäkin ajatus, ap? Mitä vttua sun kasvatuksessa on sössitty, että susta tuli noin katkera ja ahne ja kade?
Vaikuttaa kyllä siltä, että sinun kasvatuksesi on sössitty paljon pahemmin.
Voi käyttää, itse käytän säännöllisesti. Jos joku tekee sen perusteella jotain päätelmiä mun seksuaalisuudestani, niin ei ole mun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, aika harva on tietoinen sateenkaaren ja raamatun yhteydestä. Ja toisekseen, onhan se totta, että nykyään asiat, missä esiintyy sateenkaari, liitetään nimenomaan seksuaalivähemmistöihin. Niin se vaan nyt on. Se voi tuntua epämukavalta ja se tunne täysin sallittua.
Epämukavien tunteiden olemassaolo on normaalia ja ne opetellaan käsittelemään pois. Ne on välittäjäainepurkaus aivoissa ja menee viimeistään minuuteissa ohi kun antaa mennä, eikä jää rypemään paskaan fiilikseensä.
Ja sateenkaarisymboliikan tuntee jokainen, joka on lukenut Raamattua. Jos et sinä tunne, et ole lukenut. Jos ei ap tunne, hänkään ei ole lukenut. Aika turha selittää olevansa kristitty, jos ei tunne Raamattua sen vertaa. Ja jos kokee asiakseen kivittää seksuaalivähemmistöjä tai selittää, että he ovat sairaita, kun oikeasti on itse sairas ja pakkomielteinen.
Suren sitä myös. En voi käyttää enää mitään missä on sateenkaarimerkki tai sateenkaaren värit. En sateenkaari-emojia varsinkaan sateenkaaresta ottamani kuvan alla. Tai itseasiassa, en ole enää edes ottanut kuvaa koko sateenkaaresta. Niin ovat pahasti pilanneet sen.
Haluaisin toimittaa kaikki poikkeavat leirille.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulta vinkujalta on mitään otettu pois, jos jollekulle muulle on oikeuksia annettu?
Onko ihmisoikeudet mielestäsi jokin rajallinen määrä jossain ämpärissä ja se vähenee koko ajan kun siitä otetaan ja jaetaan ihmisille?
Rauhoitti ystävä hyvä. Liika stressi nostaa vain verenpainetta. Tänään on ihana päivä ja huominen varmasti vielä parempi. Siunausta päivääsi.
Opettele ryssy suomea. Ihmisoikeudet eivät lopu kesken. Eikä lopu rakkauskaan, joskaan sinä et sitä saa koska olet kusipää etkä pysty sitä itse antamaan.
Olipa rakkaudellinen viesti. Aivan sekaisin oleva ihminen. Julma.
Olepa hyvä. Sitä saat mitä itse venäläistä rahaa vastaan tänne suollat.
Vierailija kirjoitti:
No täähän on juuri se oikeistopersun maailmannäkemys
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut oikein, että punaväri on omittu sossuille ja kommareille?
Jaa on vai? Onko me kitisty, että joku on varastanut meidän värit huulipuniin, ruusunkukkiin, Ferrari Testarossaan, pikkupersun rohtuneeseen pippeliin?
Ehkä me vasurit ollaan pikkasen fiksumpia kuin te ahdasmielisoikeistolaiset. Tajuamme, että värit on vain näkyvän valon eri aallonpituuksien ilmenemiä. Eikä kukaan omista niitä.
Vierailija kirjoitti:
Suren sitä myös. En voi käyttää enää mitään missä on sateenkaarimerkki tai sateenkaaren värit. En sateenkaari-emojia varsinkaan sateenkaaresta ottamani kuvan alla. Tai itseasiassa, en ole enää edes ottanut kuvaa koko sateenkaaresta. Niin ovat pahasti pilanneet sen.
Olishan se ihan kamalaa, jos leimautuisit avaramieliseksi ja älykkääksi ihmiseksi, jolla ei ole ennakkoluuloja.
Myötistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu!
Minäkin olen samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Sano vielä että sä olet normaali niin kuolen nauruun :D
Sun kaltaiset eli mielenvikaiset ja ke hi tys vam mai set vietiin ensimmäisten joukossa leiriin viimeksi. Tai itseasiassa suoraan uuniin.
Se oli paskaa ja myös sun ajattelu on paskaa. Olet säälittävä pieni rikollinen, jota tuskin kukaan rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Sano vielä että sä olet normaali niin kuolen nauruun :D
Sun kaltaiset eli mielenvikaiset ja ke hi tys vam mai set vietiin ensimmäisten joukossa leiriin viimeksi. Tai itseasiassa suoraan uuniin.
Se oli paskaa ja myös sun ajattelu on paskaa. Olet säälittävä pieni rikollinen, jota tuskin kukaan rakastaa.
Nönnnönnöö vassuhomo!