Tämä mimmi korkkasi juuri siidrin 💃🏿
Huomenna vapaapäivä ja teranssille tekee mieli. Saatan ottaa pullon valkkaria 🍾
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Se on terassi.
Teranssi on se paikka jossa syödään 3ea leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aloiteltiin jo kolmisen tuntia aiemmin.
Oletko juovukssa?
Tai juovuskissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minne lie polkuni vie 🎶🍸
Muistan sua eläin
Huutista 😂😂😂
Eipä tässä muuta kuin uutta nousua 😀
Siis huolehditko perheestä juovuksissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
159 87
ap
Lyhyt Matamimimmi
Olen maistissa eikös se ole hyvä juttu 💃🏿
Lähdetään tyttöjen kanssa viettämään bailuiltaa. Laitan päälle leopardikuvioisen paidan isolla kaula-aukolla, tiukat nahkahousut jotka korostavat muotojani sekä piikkikorkokengät. Niissä on vetoketjut niin ne voi ottaa helposti jalasta kun lähtee kävelemään kotiin. Isot aurinkolasit, käsilaukku blingbling ja hiukset värjättynä syvän mustaksi ja muotoiltu kuohkeaksi. Huuliin vaaleanpunaista osoittamaan herkkyydestä. Silmiin isot tekoripset ja reilusti kajaalia sekä ripsiväriä. Ei tässä mennä ujostelemaan! Nähdään baarissa pojat! Grrraauuuu T:N53
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään tyttöjen kanssa viettämään bailuiltaa. Laitan päälle leopardikuvioisen paidan isolla kaula-aukolla, tiukat nahkahousut jotka korostavat muotojani sekä piikkikorkokengät. Niissä on vetoketjut niin ne voi ottaa helposti jalasta kun lähtee kävelemään kotiin. Isot aurinkolasit, käsilaukku blingbling ja hiukset värjättynä syvän mustaksi ja muotoiltu kuohkeaksi. Huuliin vaaleanpunaista osoittamaan herkkyydestä. Silmiin isot tekoripset ja reilusti kajaalia sekä ripsiväriä. Ei tässä mennä ujostelemaan! Nähdään baarissa pojat! Grrraauuuu T:N53
Onkohan tänä iltana paljon poikia liikkeellä? Mietin vain.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juomisesta on tullut liian hyväksyttyä.
Terveytesi huononee ja syöpäriski kasvaa.
Voi ei. Montako raitista tiedä joka ei olisi kuollut?
Kurkkasin ( :) ) just keskioluen aatelia A.Le.Coq ja sytytin koivuklapit girliin ( :) ).
Radiossa soi Nocturne. Pilkon raikkaan salaatin broilerin oheen... jälkkäri on kohvit & nougatjäätelöä
Minä olen nyt ihan kännnissä ! nainen
Alkoholin juomisesta on tullut liian hyväksyttyä.
Terveytesi huononee ja syöpäriski kasvaa.