Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla kauniiksi?

Vierailija
28.05.2025 |

Laittakaa vinkkejä miten kohentaa ulkonäköä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
2/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Tämä on kaikkein tehokkain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit

Vierailija
4/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Joo ja ryhti kuntoon. Pelkkä hoikkuus ei auta, jos olemus on löysä ja ryhti huono. 

Vierailija
5/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuutta. Sitten kun ei tarvitse kysyä aiheesta.

Moni malli on persoonallisen näköinen eli toisin sanoen ainakin jossain olosuhteissa ruma. Mutta kun kantaa itsensä ja uskoo ulkonäköönsä...

Vierailija
6/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka siis näyttää kauniilta? Kauneus ei ole vain jotain, jonka kanssa synnyt. Kaikille annetaan tietty ulkonäkö johon ei voi vaikuttaa, mutta kauneus ei todellakaan ole vain synnynnäinen ominaisuus. Tärkeämpää on, kuinka hyvin hoidettu olet. Joten hyvä ulkonäkö on kaikkien saavutettavissa - kaikki riippuu halustasi työskennellä itsesi kanssa. Hoito on sekoitus erilaisia aktiviteetteja, jotka saavat sinut näyttämään kauniilta. Kaikki alkaa hyvinvoinnistasi. Hyvä terveys ja fyysinen hyvinvointi ovat kaiken kauneuden perusta. Jotta sinulla olisi kaunis iho, säihkyvät silmät, iloinen hymy, tuuheat hiukset ja elinvoimaisuutta, sinulla on oltava terve ja puhdas vartalo.

Kauneuden perusta: 

Ole puhdas: Päivittäiset kylvyt tai suihkut ovat perusta glamourille. Kiiltävät hiukset tarkoittavat toistuvaa ja perusteellista shampoopesua. Loistavat hampaat tarvitsevat harjauksen. Pidä ilma raikkaana käyttämällä deodoranttia. 

Kauneusuni: Saa kahdeksan tuntia tätä tehokkainta kauneushoitoa joka yö.

Syö itsesi kauniiksi terveellisellä ruokavaliolla: Kauneus alkaa tasapainoisesta ruokavaliosta. Kaikki mitä syöt ja juot, vaikuttaa mielialaan, kehoon, hiuksiin ja ihoon. Panosta laadukkaaseen ruokaan, sillä se nostaa energiatasoasi ja helpottaa kauneuden hoitoasi.  Muista myös pitää ihosi kosteutettuna juomalla tarpeeksi vettä, näin iho pysyy silkkisen sileänä, virheettömänä ja nuorekkaana.

Liiku säännöllisesti. Liikunta on hyödyllistä kauneudellesi. Se kiinteyttää lihaksiasi ja takaa hyvän verenkierron joka tukee tasaista ihonväriä. Tee siis päivittäiset harjoitukset ja venyttelyt. Yritä myös viettää joka päivä aikaa ulkona: olipa kyseessä lenkkeily, puutarhatyöskentely, pyöräily, vaellus, uinti tai hiihto. Jopa tavalliset asiat joita teet joka päivä, voivat auttaa tekemään sinusta kauniimman, kuten kävely, portaiden nousu ja siivoaminen voivat tukea hyvää kehon kuntoa, kunhan vain käytät lihaksiasi niiden tekemiseen tarmokkaasti. 

Vierailija
7/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän juuri näitä terveellisiä elämäntapoja, sekä..

hiusten värjäys, itseruskettava sillon tällöin ja meikki. Joskus laitan itse ripsienpidennyksiä tai tekoripset. Siinäpä se.

Vierailija
8/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Iästä riippuen voi myös rumentaa. 

Vierailija
9/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle pullo viinaa ja käske juoda se nopeasti.

Toimii!

Vierailija
10/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että sellainen luonnollinen, iloinen ilme kaunistaa rumaakin naamaa.

Ei mikään naama vääränä irvistys, vaan sellainen miltä kukakin iloisena näyttää.

M42

Vierailija
11/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voi tehdä jopa, vaikka olisi lihava ja vanha. Itse en välittänyt ollenkaan siitä miltä näytän pitkään aikaan, enkä vieläkään pyri "kauniiksi" (lienee minulle geneettisistä syistä mahdotonta, ja jo iänkin takia), muta paljon pirteämmän ja kivamman näköiseksi olen tullut, kun olen hyvällä kampaajalla ottanut itselleni sopivan hiusmallin ja -värin, alkanut pukeutumaan sen mukaan mikä mulle sopii eikä aina vaan mustaa, tummansinistä ja harmaata kaapua. Jos ei olekaan kaunis, niin voi ainakin olla tyylikäs ja pirteän näköinen väsähtäneen ja homssuisen sijaan.

Vierailija
12/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela sen sanoi : "kaunis nuori nainen Laura on käytyään kauppaopiston.."

Eli sinne vaan opiskelemaan niin ulkonäkö kohenee.

Vierailija
13/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku postaa AI:n vastauksia. Joku jonka pitää saada palsta näyttämään aktiiviselta? 

Vierailija
14/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kaunis, et tule kauniiksi. Ole rehellinen itsellesi.

Vierailija
15/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kaunistaa kaikki ihmiset. 

Ilo Herrassa on väkevyytemme. 

Iloinen sydän on kuin alituiset pidot.

Arpa lankesi minulle ihanasta maasta. Kaunis on minun perintöosani. 

Vierailija
16/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku postaa AI:n vastauksia. Joku jonka pitää saada palsta näyttämään aktiiviselta? 

Ei ollut AI:n vastaus tuo kauneuden perusta. Oli minun vastaus, jonka käänsin englannin kielisestä YouTube videosta, jonka katsoin. Lisäsin omia ajatuksia myös. Tässä video mihin viittasin, suosittelen katsomaan, otsikko How to be Pretty - 1940's Guide for High School Girlshttps://www.youtube.com/watch?v=NdzJfiQSh7c 

Vierailija
17/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näe itsesi kauniina terveellä tavalla, ts. arvosta ja rakasta itseäsi. Näin vaikka muut eivät näkisikään samalla tavalla. Ole itsellesi rehellinen äläkä esitä mitään. Laittaudu niin että sinulla on hyvä ja mukava olla, ei muiden vuoksi. Olepas hyvä.

Vierailija
18/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta naisessa on hänen lempeytensä.

Vierailija
19/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti. Kanna itsesi kauniisti, hymyile. Ei maksa mitään.

Vierailija
20/24 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken enämpi vältä hyviä neuvoja. Koskee sekä kehotuksii laihduttaan, että liikunnan ja hyvien elintapojen noulattamista. Jos niitä yrität, tulet kärttysäksi ja karkotat herrasmiehet. Miehet tykkääpi lunkeist siskoist ku punasest polkupyörästä. t. Kyöpeli