Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen miehen kanssa vaikka teidän käsitys siisteydestä ei kohtaa?

Vierailija
27.05.2025 |

Itselleni on tärkeää että kodissa on siistiä ja kaikki tavarat paikallaan, tiskit tiskataan, pyykit pestään ja viikataan kaappeihin, tasot pidetään puhtaina ja siisteinä, roskat viedään heti kun näyttää siltä että ei mahdu enempää...ja imuroidaan jne tarpeen mukaan, eli kun tulee jotain näkyvää imuroitavaa. Ihan tuollaista perus siisteyttä mun mielestäni. Ja tavarat pitää olla paikoillaan siten, että on helppo siivota ylipäätään.

Miehellä taas kaikki noi asiat lähnä sinne päin, puolipitoisia vaatteita lojuu lattialla ja huonekalujen päällä, pyykit voivat olla kuvumassa loputtomiin ja pyyhkeet yms. vaihdetaan kun näyttää mun makuuni jo joltain koiranpyyhkeeltä. Ei siis varsinaisesti ole likaista tai sottaista, mutta kaukana siististä! Hän siis kyllä siivoaa, mutta ns. miehisellä tyylillä ja kun olen hänen luonaan, en voi olla huomaamatta niitä lukemattomia järjestely/siivouskohteita.

Mitä mieltä olette, kannattaako elätellä toiveita että mies oppisi siistimmäksi ja siten myöskin miettiä yhteen muuttamista

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu mitä sä tykkäät siitä extra työstä? Mun mies tykkää siivota, eikä sitä haittaa mun suurpiirteisyys. Tämä tuli esille jo seurusteluaikana. Joten mähän en nykyään siivoa kuin satunnaisesti aputytön roolissa. Pyykkihuolto on mun harteilla, mies hoitaa kaiken muun. Mukisemati.

Vierailija
22/26 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin Ap sinua siiitä, että olet laittanut merkille jo ennen mahd.  yhteen muuttamaista miehen tavat ylläpitää ja huolehtia kotinsa siisteydestä; kun tämä palstaa erinomaisen usein meille tosienlaisille miehille säännöllsien epäsäännöllsiesti tilaisuuden uhriutua ja kokea itseinhoa kun emme saa edes mahdolllisuutta parisuhteeseen kun taas joku onnekas mies on saanut, eikä viitsi tai kykene edes ottaa osaa siihen, että yhteinen elo sujuisi kodin siisteydenkin osalta mahd. kitkattomasti, vaan kaikki on jäänyt kumppanin (naisen) harteille.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
24/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Erilliset asunnot ihan ok. Tai jos ei kestä toisen sikailua ei mene muutenkaan yhteen.

Vierailija
25/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita et voi muuttaa kuin itseäsi eli ehkä sinun pitää alkaa sietämään enemmän epäjärjestystä. Voit myös valita mies vai siisti koti? Kumpi sinulle on tärkeämpää?

Vierailija
26/26 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita et voi muuttaa kuin itseäsi eli ehkä sinun pitää alkaa sietämään enemmän epäjärjestystä. Voit myös valita mies vai siisti koti? Kumpi sinulle on tärkeämpää?

Ei tätä voi näin ajatella. Ainakin itselleni siisteys vaikuttaa jo mielialaan. Mieskin oli tärkeä, mutta itse uuvuin, enkä jaksanut enää opiskella tai tehdä mitään kun piti aina raivata tilaa, että mahduin edes pöydän ääreen opiskelemaan tai syömään tmv. Oli lopulta niin raskasta, että lähdin. Eihän miestä kiinnostanut edes, että olin aivan masentunut ja loppu, ei vaikka itkin huonoa oloani. Vastaus oli vain kiva leffa ja herkkuja, niin mieli paranee.

Kyllä sekin ratkaisee onko se toinen valmis kunnioittamaan toista osapuolta. Ei se niin mene, että vain ap joustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi