Kyllästynyt miehen tunarointiin kauppareissuilla
Hän on itse ilmoittautunut kauppaan menijäksi, täysin vapaaehtoisesti sanoen: minä voin käydä hakemassa kun sinä teet aina kaiken alusta loppuun. Nyt on joka ainoassa kaupassakäynnissä tapahtunut moka, eli ei ole tuonut tuotteita joita lappuun olen laittanut. Tänäänkin tarvitsin ruoanlaittoon 2 pakettia helmitomaatteja, toi vain yhden, arvatkaa, onko minulla aikaa odottaa tumput suorana keittiössä työpäivän jälkeen kun tuotteet puuttuu. Olisi jotain muutakin tekemistä !
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Teet ruoan niistä, mitä kaupasta on tuotu. Joko sinä huomaat, että onnistuu ilmankin tai mies huomaa, että ruoka ei ole enää entisensä ja oppii tuomaan kaupasta kaiken, mitä listalla on.
No tämähän se olisi.
Outo mies, mutta kai tuollaisiakin sitten on.
Olisin tuonut keissin kaljaa ja perhepitsan.
Vierailija kirjoitti:
Typeriä ihmisiä on olemassa. Mutta useimmiten siitä itseään kehuvat taitaa olla miehiä. Joskin joissain tapauksissa tuonkin tuominen on ihan ok, joskaan ei tässä kyseisessä.
Potku perseeseen ja ukko pellolle🤭
Minä en oo koskaan tavannut miestä joka osaisi ostaa listan mukaan tarvikkeet. En käsitä mikä siinä on ollut niin hankalaa. Kaikki miehet joita olen tapaillut on ollut juuri tuollaisia heittäytyjiä, joiden mottona on hoidetaan asiat niin paskasti ettei enää tarvitse hoitaa. Sitten ajattelevat, että jatkossa sinä käyt kaupassa kun osaat sen paremmin. Tai selittävät, että eivät voi tehdä ostoksia koska tekevät kuitenkin taas jotain väärin. No, oikeassa olivat. Heidän ei tarvitse enää ostella mulle mitään. Jos et halua olla omaishoitaja niin älä ota miestä.
Noh, miehet on käytännössä melkein kehitysvammaisia. Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Minä en oo koskaan tavannut miestä joka osaisi ostaa listan mukaan tarvikkeet. En käsitä mikä siinä on ollut niin hankalaa. Kaikki miehet joita olen tapaillut on ollut juuri tuollaisia heittäytyjiä, joiden mottona on hoidetaan asiat niin paskasti ettei enää tarvitse hoitaa. Sitten ajattelevat, että jatkossa sinä käyt kaupassa kun osaat sen paremmin. Tai selittävät, että eivät voi tehdä ostoksia koska tekevät kuitenkin taas jotain väärin. No, oikeassa olivat. Heidän ei tarvitse enää ostella mulle mitään. Jos et halua olla omaishoitaja niin älä ota miestä.
Repesin 😂😂jos et halua olla omaishoitaja niin älä ota miestä 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmaisu "hoidetaan asiat niin perseestä kun osataan niin eipä muija toista kertaa pyydä", noh meillä se ei ole kyllä onnistunut. Jos lapusta on tärkeä ainesosa poistettu tai unohdettu se lähdetään hakemaan tai ruoanlaitto jää siihen, en paikkaile aikuisen miehen töpeksimisiä.
Ehkä se on se tuotteiden löytämisen vaikeus kaupasta. Mun exä ei löytänyt kotoakaan mitään, vaikka tavarat samoissa kaapeissa ja laatikoissa koko sen 15 vuotta minkä talossa asuttiin.
Nykyinen mieheni onkin ihan toisenmoinen, on yh-isänä tottunut hoitamaan ostokset, ruuanlaitot ja siivoukset insinöörin tarkkuudella
Muuta siis ei puuttunut kun pkt helmitomaattia, kiinnostaa mitä ruokaa valmistit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeriä ihmisiä on olemassa. Mutta useimmiten siitä itseään kehuvat taitaa olla miehiä. Joskin joissain tapauksissa tuonkin tuominen on ihan ok, joskaan ei tässä kyseisessä.
Sen sijaan naiset kehuskelevat tällä palstalla kilpaa sillä, kenellä on vajaaälyisin mies. Ei sekään kovin hyvää kuvaa ihmisistä anna.
Minä ja puolisoni osaamme käydä kaupassa ja selviydymme muutenkin ongelmitta arkipäiväisestä elämästä, kuten suunnilleen jokainen muukin tuntemani ihminen sukupuoleen katsomatta. Mielestäni olisi hyvin omituista, jos näin ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kokki muuttaa suunnitelmia tarvittaessa.
Joskus aloitan vaikkapa kastikkeen teolla. Sit funtsin, laittaisko perunaa, muusia tai vaikka uuniperunoita.
Mut niistä tarvikkeista mitä löytyy kaapista syntyy sapuska.
Ai jaa, sulla on tosi yksipuolinen ruokavalio mikäli aina kaikki raaka-aineet on korvattavissa ja löytyvät kaapista.
Voitko perustella tätä. Jos ei ole naudan jauhelihaa, otan hirvenlihaa. Jos ei ole spelttijauhoja, käytän vehnäjauhoja. Jos ei ole purjosipulia, haen kasvimaalta ruohosipulia jne.
Kun käy kaupassa vain kerran viikossa, ei lähde hakemaan vaaleanpunaisia nonparelleja vaan tyytyy hopeanvärisiin.
Miten valmistat pastakastikkeen johon tarvitaan tomaatteja, eikä tomaa
Siinä tapauksessa tietysti valmistan kastikkeen, johon ei tarvita tomaatteja.
Uskomatonta, miten avuttomia ihmisiä täällä on.
Miksi otatte sikoja mieheksenne ja sitten valitatte täällä. Heitä sika ulos tai uuniin !