Edellinen elämä Kreikan saarella
Olin Kreetalla lomalla vuosia sitten. Matkamuistomyymälän nainen alkoi tuijottaa minua ja sanoi: You have been here before? Long time ago? Right?
Eli edellisissä elämässä. Olen matkustamassa Mykonokselle. Miten voisin tutkia asiaa?
Kreikan kieli ja kulttuuri on aina tuntunut omalta. Ihan kuin kotiin olisin mennyt.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot edellisiin elämiin niin uskot ehkä myös selvännäkijöihin. Kysypä semmoiselta mutta älä kerro mitä etsit.
Mitä se tieto hyödyttää? Itse tiedän, että olen joskus elänyt Kreikassa kauan sitten. Se oli silloin. Nyt on nyt.
Tiedät? Siis olet syntynyt siellä ennen kuin muutit Suomeen? Vai kävitkö opiskelemassa tai töissä? Paljonhan suomalaisia on esim. turismialalla Kreikassa noissa lomakohteissa matkaoppaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot edellisiin elämiin niin uskot ehkä myös selvännäkijöihin. Kysypä semmoiselta mutta älä kerro mitä etsit.
Mitä se tieto hyödyttää? Itse tiedän, että olen joskus elänyt Kreikassa kauan sitten. Se oli silloin. Nyt on nyt.
Itsehän sinä kysyit "miten voisin tutkia asiaa?"
Itseltänikin varmaan karkaisi tuollaiset jutut, jos olisin myymässä jossain.
Useasti olen kavereiden liiketiloilla lörpötellyt vahingossa asiakkaille ties mitä, ja sanonut kaikenlaisia ihmisiä ilahduttavia ja tunnelmaa luovia juttuja ihan vahingossa.
Minua on yritetty ihan kotoa hakea myymään, ja peruste oli ilmeisesti juuri tuo että se liikemies oli huomannut minun olevan vaan sellainen. En kuitenkaan ole mitenkään myyntityyppi, mutta varmaan sitä voi tehdä monenlaisilla tavoilla ja varsinkin riippuen siitä mitä myy.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole vain nähnyt vuosia aikaisemmin sulta näyttävän suomalaisen turjakkeen ja sinä näytit hänen silmissään tutulta. Miten hörhö oikein olet, että tuosta alat miettimään, että olet joskus ns. edellisessä elämässä asunut Kreikassa?!
Onhan Ap voinutkin asua edellisessä elämässä Kreikassa :D
Minusta tuntuu, että meidän kaikkien korkeampi minä seikkailee nimenomaan jossain antiikin Kreikassa tai faaraoiden Egyptissä, kun kaikilla ne maailmat on aina nuita jos menevät alitajuntaan hypnoosissa tai vaikka psykedeeleissä on ne samat jostain kollektiivisesta tajunnasta tulevat uskonnolliset symbolit mitä kaikki näkee jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siellä paikan päällä. Ehkä tulee jotain flashbackejä, tässä paikassa olen ollut aikaisemmin. Tässä talossa olen asunut ennen jne. Tai muistoja kyrilisistä merkeistä. (Oman kotikatuni nimi?) Rakennukset? Kreikkalaisten naisten olemus. Kyläläisiä.
Noin 4000 - 2000 vuotta sitten. Se on pitkä aika.
On ollut muitakin elämiä sen jälkeen, muutamakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit jonkun toisen turistin näköinen, vai meinaatko että tuo nainen olisi myöskin ollut elossa samaan aikaan kauan sitten, ja tunnistanut sinua nyt??
Meillä on YKSI maallinen elämä täällä maapallolla, sielu EI vaella.
Joillakin on kyky nähdä, missä ihmiset ovat eläneet aikaisemmin. Uskon entisiin elämiin.
Et taida olla Raamattuun uskova kristitty, kuten olen itse.
Nuo " kyvyt" ovat Saatanan eksytys, kuten myös kokemus edellisestä elämästä.
Millainen ruokavalio sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siellä paikan päällä. Ehkä tulee jotain flashbackejä, tässä paikassa olen ollut aikaisemmin. Tässä talossa olen asunut ennen jne. Tai muistoja kyrilisistä merkeistä. (Oman kotikatuni nimi?) Rakennukset? Kreikkalaisten naisten olemus. Kyläläisiä.
Noin 4000 - 2000 vuotta sitten. Se on pitkä aika.On ollut muitakin elämiä sen jälkeen, muutamakin.
Minä taas ajattelin, että parhaassa tapauksessa voisit saada vinkkejä minne siellä saarella kannattaa mennä niitä tutkimuksia tekemään. Jos nyt ylipäänsä olet oikealla saarella.
Vierailija kirjoitti:
Se voi tuntua muutenkin kodikkaalta. Jos ihmiset syntyivät monta kertaa aiemmin maapallolle, on todennäköistä että on ollut eri maissa. Hyvä kysymys miten tutkia.
Kreikka on yksi maailman ystävällisimmistä ja vastaanottavaisimmista maista maailmassa turistille. Samaan aikaan suomalaiselle se ei eurooppalaisena maana ole liian eksoottinen ja sen historia on jo koulusta tuttu.
Tätä vasten ei ole mitään ihmettelemistä siinä, jos Kreikka tuntuu jotenkin tutulta ja kotoisalta heti ensimmäisellä kerralla vieraillessa.
Kreikka on aina ollut mulle kuin toinen koti. Käyn joka vuosi siellä. Oon varnaan entisessä elämässä ollut kreikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi tuntua muutenkin kodikkaalta. Jos ihmiset syntyivät monta kertaa aiemmin maapallolle, on todennäköistä että on ollut eri maissa. Hyvä kysymys miten tutkia.
Kreikka on yksi maailman ystävällisimmistä ja vastaanottavaisimmista maista maailmassa turistille. Samaan aikaan suomalaiselle se ei eurooppalaisena maana ole liian eksoottinen ja sen historia on jo koulusta tuttu.
Tätä vasten ei ole mitään ihmettelemistä siinä, jos Kreikka tuntuu jotenkin tutulta ja kotoisalta heti ensimmäisellä kerralla vieraillessa.
Kreikka on kyllä eurooppalainen maa 😄 Mene takas maantiedon tunnille
Vierailija kirjoitti:
Voi hölmöläisiä!
Ei ollenkaan. Kannustaisin ap:ta seuraamaan tuota tunnetta ja vaikka muuttamaan sinne kotoisaksi tuntemalleen saarelle!
Saa uskoa mihin huvittaa, mutta mitään perää noissa jutuissa ei oo. Ihmiset luulee kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Saa uskoa mihin huvittaa, mutta mitään perää noissa jutuissa ei oo. Ihmiset luulee kaikenlaista.
Muistan lukeneeni tähän liittyvästä psykologian tutkimuksesta, jossa oli jäljitetty useita satoja tapauksia (=mielenterveyspotilaita), jotka olivat vakuuttuneita olleensa edellisessä elämässään säveltäjä Johannes Brahms. Kukahan heistä oli se, joka oli oikeasti oikeassa...
Ihmisillä on ilmeisen sisäsyntyinen tarve uskoa johonkin yliluonnolliseen. Uskon kohteet vaihtelevat, mutta kaikki ovat yhtä vakuuttuneita siitä, että heidän todellisuuskäsityksensä on oikea. No, niin kauan kun ei aiheuta harmia itselleen eikä varsinkaan kanssaihmisilleen, kukin uskokoon mihin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni tähän liittyvästä psykologian tutkimuksesta, jossa oli jäljitetty useita satoja tapauksia (=mielenterveyspotilaita), jotka olivat vakuuttuneita olleensa edellisessä elämässään säveltäjä Johannes Brahms. Kukahan heistä oli se, joka oli oikeasti oikeassa...
Ihmisillä on ilmeisen sisäsyntyinen tarve uskoa johonkin yliluonnolliseen. Uskon kohteet vaihtelevat, mutta kaikki ovat yhtä vakuuttuneita siitä, että heidän todellisuuskäsityksensä on oikea. No, niin kauan kun ei aiheuta harmia itselleen eikä varsinkaan kanssaihmisilleen, kukin uskokoon mihin haluaa.
Suurin osa maailman ihmisistä uskoo yliluonnolliseen. Ateismi on vähemmistöasemassa kaikissa kulttuureissa.
Mykonokselle? Vähän homolta kuulostaa.