Te jotka ette ikinä alkaisi seurustelemaan tupakoitsijan kanssa. Mikä on syy siihen?
Tupakoitsijathan sanoo että se on yksityisasia eikä kuulu muille.
Kommentit (246)
Tarve, joka menee kaiken muun edelle esim. seksin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Haju, hygienia ja se on syöpää aiheuttavaa.
Voiko suudelmien kautta altistua toisen tupakoinnista aiheutuville haitoille? voiko altistua syövälle?
Onhan se käryttäjän oma asia. Mutta turha ihmetellä että kaikki eivät hyväksy. Polttaja haisee ja kaikki haisee ja tupakan savu ei ole vaaraksi vain polttajalle. Yököttää töissä ne haisevat lapsiraukat joiden vanhempi tai molemmat polttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haju. Tupakoitsija ei itse sitä haista, mutta tupakoimattoman nokkaan haju on suorastaan sietämätön. Se haju on kaikkialla, vaatteissa, hiuksissa, hengityksessä... Voisi yhtä hyvin haista vaikka hieltä tai paskalta, tasan yhtä paha haju.
Jotkut tupakoitsijat haisevatkin noille kaikille. Mikä aromien sinfonia.
Jep. Johtunee osittain siitä, että tupakka turruttaa hajuaistin, eivät itse huomaa dunkkaavansa ihan spurgulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pätee myös sokeria ja rasvaa syöviin lihaviin ihmisiin
Syöpää aiheuttaa toki lihavuuskin, mutta kaksi muuta väitettä täyttä puppua.
Haju, rahanmeno, tupakalla ravaaminen, terveyssyyt. En myöskään haluaisi lapsia tupakoivan ihmisen kanssa. Silloin esimerkiksi perhepeti ei olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se käryttäjän oma asia. Mutta turha ihmetellä että kaikki eivät hyväksy. Polttaja haisee ja kaikki haisee ja tupakan savu ei ole vaaraksi vain polttajalle. Yököttää töissä ne haisevat lapsiraukat joiden vanhempi tai molemmat polttavat.
Passiivinen tupakointi muuten koskee lähinnä niitä jotka työskentelee tupakansavussa tuntikaupalla.
Epäseksikästä. Haluan kumppanin, joka on mielestäni seksikäs.
Satunnainen polttelija ihan ok. Tupakalla ravaaja ei kiitos. Itsekin poltan pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko suudelmien kautta altistua toisen tupakoinnista aiheutuville haitoille? voiko altistua syövälle?
Uskoakseni kyllä. Tupakka sisältää kymmeniä erilaisia syöpää aiheuttavia myrkkyjä, ja ainakin välittömästi tupakoinnin jälkeen suu on niitä täynnä, josta ne kulkeutuvat suutelukumppanin nieluun.
No mikä on syy siihen että joku ei halua puolisoksi juoppoa tai kylän tyhmintä ihmistä? Tai jotain 150-kiloista tai sellaista joka ei peseydy? Mikä ihme voi olla syynä, kysynpä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni kyllä. Tupakka sisältää kymmeniä erilaisia syöpää aiheuttavia myrkkyjä, ja ainakin välittömästi tupakoinnin jälkeen suu on niitä täynnä, josta ne kulkeutuvat suutelukumppanin nieluun.
Voihan hitto. Tapailin tupakoijaa ja heti hänen tupakoituaan vaihdoimme oikein syviä pusuja. Se oli aikaa kun en välittänyt syöpä ym vaaroista.
Vinkuu aina rahaa tupakkaan tai ostamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäisin itse repsahtavani polttamaan. Lopetin 13 vuotta sitten ja se oli kamalinta mitä koskaan olen tehnyt. Ei koskaan enää sitä helvettiä läpi.
Mullakin tupakoinnin lopettamisesta 13 vuotta. En usko että enää mistään syystä retkahtaisin, mutta olisihan ne riskit toki koholla, jos joku jatkuvasti tupakoisi vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Savujäämät voivat levitä iholta ja hiuksista tai tekstiileistä. Savujäämä koostuu pienistä kemikaaleista, jotka voivat yhdessä ympäristön muiden kaasujen kanssa lisätä altistumista syöpäriskille. Varsinkin pienet lapset altistuvat eniten tällä tavalla.
Tupakoitsija jotenkin vaan tuntuu saastaiselle ja yököttävälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Pelkäisin itse repsahtavani polttamaan. Lopetin 13 vuotta sitten ja se oli kamalinta mitä koskaan olen tehnyt. Ei koskaan enää sitä helvettiä läpi.
Mullakin tupakoinnin lopettamisesta 13 vuotta. En usko että enää mistään syystä retkahtaisin, mutta olisihan ne riskit toki koholla, jos joku jatkuvasti tupakoisi vieressä.
Millaista se oli?
Haju, maku ja tuppalika + tupakkaroska. Tupakoitsijat vaan eivät rekisteröi näitä asioita, kun elävät saastansa keskellä koko ajan.
Mun eka suudelma oli tupakoitsijan kanssa ja hyi helvetti oli kyllä hirvittävä kokemus. Kyllä meni pitkän aikaa kun edes halusin suudella ketään tuon jälkeen oli niin ällöttävä kokemus.
En halua suudella miestä joka polttaa ja muutenkaan en siedä sitä hajua mikä tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin ja pahimmassa tapauksessa henkilö polttaa vielä sisäsällä ja autossa. Samaten ihminen, joka ei välitä terveydestään tuon enempää ei ole minusta älykäs ja haluan älykkään kumppanin. Eksä tosin poltti ehkä jotain pari tupakkaa kuussa ja se oli mulle vielä ok kun ei ollut päivittäistä ja eikä tehnyt sitä sisällä.