Te jotka ette ikinä alkaisi seurustelemaan tupakoitsijan kanssa. Mikä on syy siihen?
Tupakoitsijathan sanoo että se on yksityisasia eikä kuulu muille.
Kommentit (246)
Haju, en halua itseäni altistaa passiiviselle tupakoinnille, enkä halua suunnitella kaikkea elämässäni tupakoinnin ehdoilla (on muuten ihan *** rasittavaa).
alakerrassani asuu parveketupakoitsija. Kaikki parvekkeellani löyhkää tuhkakupille. Kodissani leijailee jatkuvasti tupakankatku, koska ilmanvaihtolaitteet kierrättävät ilmaa, niin tulee sisään. Aina kun tuo tupakoitsija on pois kotoaan, niin tämän koko rapun ilma raikastuu. Se on suorastaan ihmeellistä. Raikastumiseen menee muutama tunti tosin, mutta ai että on kiva hengittää niinä aikoina. Olen huomannut, että ihmiset myös tuolloin alkavat pestä pyykkiä ja ripustaa niitä parvekkeilleen kuivumaan, eli ongelmasta taitaa kärsiä muutkin. Kun tuo tupakoitsija kulkee kellarikerroksessa, niin jos sinne menee hiukan hänen jälkeensä, niin voi pelkän hajun perusteella tietää missä hän on käynyt. Eikä polta "kuin" 45 minuutin välein. joskus olen epäillyt, että minulla on joku kauhea superhajuaisti, muta kun tämän kohteen muiden tupakoimattomien kanssa juttelee, niin kyllä hekin haistavat samalla lailla. Meillä siis vain hajuaisti toimii normaalisti.
ja jatkan: samasta syystä en voisi ikinä edes kuvitella seurustelevani tupakoitsijan kanssa. kun en siedä sitä hajua edes naapurista, niin miten voisin samassa taloudessa asua sellaisen hajupo mm in kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röökillä pääsee aina tietyntyylisistä ihmisistä eroon. Nopea keino etenkin jos pätkätöissä joutuu usein tutustumaan ihmisiin. Niin vaikkei polttaisi, niin pitää sitä askia tai toppaa näkyvillä ja käy vaikka pahaa tekisi tauolla röökillä kielloista huolimatta. Joku voi mainita että oho en tiennyt että poltat. Sen jälkeen ei tarvi yleensä enää jutella mulkkujen kanssa ja teeskennellä verkostoitumista. Saa rauhan olla vihattuna. Myös kaikki ääliöt laittaa sun kohdalle raksin.
Just siksi tupakointi on pop. Se on ihmiskarkoitin.
Eli syysi olla seurustelematta tupakoijan kanssa oli mikä? Tsekkaa otsikko ennen kirjoittamista..
Varmasti se että tupakoivan kanssa joutuu jakamaan röökit. Itselle voi jäädä vähemmän röökiä.
Vierailija kirjoitti:
alakerrassani asuu parveketupakoitsija. Kaikki parvekkeellani löyhkää tuhkakupille. Kodissani leijailee jatkuvasti tupakankatku, koska ilmanvaihtolaitteet kierrättävät ilmaa, niin tulee sisään. Aina kun tuo tupakoitsija on pois kotoaan, niin tämän koko rapun ilma raikastuu. Se on suorastaan ihmeellistä. Raikastumiseen menee muutama tunti tosin, mutta ai että on kiva hengittää niinä aikoina. Olen huomannut, että ihmiset myös tuolloin alkavat pestä pyykkiä ja ripustaa niitä parvekkeilleen kuivumaan, eli ongelmasta taitaa kärsiä muutkin. Kun tuo tupakoitsija kulkee kellarikerroksessa, niin jos sinne menee hiukan hänen jälkeensä, niin voi pelkän hajun perusteella tietää missä hän on käynyt. Eikä polta "kuin" 45 minuutin välein. joskus olen epäillyt, että minulla on joku kauhea superhajuaisti, muta kun tämän kohteen muiden tupakoimattomien kanssa juttelee, niin kyllä hekin haistavat samalla lailla. Meillä siis vain hajuaisti toimii normaalisti.
Meillä on parkkipaikka parvekkeen puolella ja toisella puolella moottoritie. Ikkunat jatkuvasti likaiset autopölystä ja pakokaasusta. Aina kun tuulettaa niin haisee pakokaasu.
Rööki haisee toisinaan, mutta autot jatkuvasti.
Koko elämän kaupungissa asuneen ihmisen keuhkot muistuttaa tupakkaa polttaneiden keuhkoja.
Milloin puututaan yksityisautoiluun ja nähdään sen aiheuttamat haitat sivullisille ihmisille. Helppo siirtää katse tupakoiviin ja olla huolissaan siitä, kun todellinen laaja terveyshaitta ihmisille on yksityisautoilusta lähtevät saasteet.