Te jotka ette ikinä alkaisi seurustelemaan tupakoitsijan kanssa. Mikä on syy siihen?
Tupakoitsijathan sanoo että se on yksityisasia eikä kuulu muille.
Kommentit (246)
-Tupakka haisee pahalle, haluan suudella raikkaita huulia, enkä halua tupakanhajun leijailevan puolisoni vaatteissa.
-Tupakka vaarantaa terveyden. Haluan ihmisen, joka ei tuhlaa rahojaan pahalta haisevaan ja terveyden vaarantavaan tavaraan.
-Haluan lapsia, ja äidin tupakointi vaarantaa myös sikiön ja kasvavan lapsen terveyden.
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä haju.
Tämä ja saan tupakan savusta migreenin ja en halua, että minua hyvälisi joku nikotiinikoura lemmenleikeissä. Haju ei todellakaan häviä ikinä.
Olen käynyt 40 vuotta tupakalla kyllästetyssä kodissa, jossa tehty kaikki mahdollinen hajun hävittämiseksi, mutta kyllä haisee aina.🤮
Minäkin ajattelin etten voisi. Nykyinen kumppani kuitenkin polttaa silloin tällöin eikä se minua häiritse.
Olen myös tavannut savuttomia ihmisiä, jotka haisevat hirveälle, kun vaatteita ei pestä ja suihkussa käydään liian harvoin.
Haju. 🤮 Omalla autolla matkustaessa, joka tunnin välein täytyy pysähtyä " röökille". Lisäksi passiivinen tupakansavu on vaarallista. 😡
Sama, kun kysyisi, että miksi et halua jotain muutta riippuvuutta omaavaa puolisoksi. Yks sietää juovaa ja lihavaa. Ja toinen tupakoivaa. Kolmas jotain muuta..
Tieto tupakan vaaroista on ollut saatavilla jo vuosikymmeniä eli ikäiseni ihmiset eivät voi sanoa, etteivät olisi tietoisia näistä terveysriskeistä. Tästä huolimatta jotkut silti tupakoivat. Ensivaikutelmani tupakoivista ihmisistä ei todellakaan ole, että kyseessä on älykäs ihminen kun kaiken sen tiedon jälkeen on tehnyt valinnan polttaa. Tähän sitten aina aletaan parkumaan, että jäi koukkuun nuorena kun kaveritkin polttivat ja edelleen, tämä osoittaa vähäistä älykkyyttä ja lisäksi täydellistä oman tahdon ja ajattelun puutetta että on noin vietävissä että jopa oma terveys riskeerataan jonkun suositun kaveriporukan vuoksi. Ja lisäksi halutaan vapaaehtoisesti haista pahalle.
Haju, turha rahanmeno = haluan että puolisollakin on varaa lähteä mun kanssa vaikka reissuun, COPD:hen valmistautuminen ym terveysongelmat ennemmin tai myöhemmin. Nolon näköistä olla tupakka kädessä. Huono esimerkki lapsille.
Mulle tuli ongelmia kun yritin seukata tupakoijan kanssa ja aloin polttaa itsekin taas. Nuorena. Lisäksi muukin tupakoiva seura oli haitaksi. En suosittele.
Ei tule mitään, jos ei pysty kunnioittamaan puolisoaan ja hajukin oksettaa.
No jos ei tajua tupakoinnin järjettömyyttä ja lukuisia haittavaikutuksia itselle ja ympäristölle niin kyseessä on yksinkertainen henkilö enkä halua heitä lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä huolimatta että tupakointini on yksityisasiani eikä kuulu muille, on ihan ok että joku ei halua seurustella kanssani siksi että tupakoin.
Älä ap laita sanoja kokonaisen ihmisryhmän suuhun.
Jos on toisen ihmisen kanssa, ei tupakointi silloin ole yksityisasia.
Mene kauemmas jos ahdistaa.
Lian, köyhyyden ja kurjuuden haju.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei tajua tupakoinnin järjettömyyttä ja lukuisia haittavaikutuksia itselle ja ympäristölle niin kyseessä on yksinkertainen henkilö enkä halua heitä lähelleni.
Luuletko että tupakoitsijat eivät tiedä haitoista?
Oletko vähän simppeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä huolimatta että tupakointini on yksityisasiani eikä kuulu muille, on ihan ok että joku ei halua seurustella kanssani siksi että tupakoin.
Älä ap laita sanoja kokonaisen ihmisryhmän suuhun.
Mutta Alkoholi ja Lihavuus on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän simppeli?
Eli niin kuin itsekin sanotaan, tupakoitsijat ovat tietoisia haitoista ja silti valinneet tupakoinnin eli kyseessä on yksinkertainen ihminen joka ei ole älykäs.
Tupakka haisee tupakoijasta ja hänen vaatteista ja se haju on etova ja tarttuu omiinkin vaatteisiin esim halatessa. Lisäksi tupakka on kallista ja epäterveellistä. Jatkuvasti saa odotella kun se toinen pysähtelee käärimään sätkiä ja pitämään tupakkataukoja. Ja saan myös välillä jo tupakan savun pöläyksestä hengitysoireita. T:erityisherkkä
Itse raittiina Miehenä inhoan yli kaiken kun Nainen juo Olutta. Se oluen löyhkä. Uuuuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän simppeli?
Eli niin kuin itsekin sanotaan, tupakoitsijat ovat tietoisia haitoista ja silti valinneet tupakoinnin eli kyseessä on yksinkertainen ihminen joka ei ole älykäs.
Kuten alkoholin käyttäjät tai epäterveellisesti syövät ja lihavat ?