Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö exäsi hautajaisiin, jonka kanssa kaksi aikuista lasta? Mitään yhteyttä ei oo pidetty kymmeneen vuoteen. Erottiin ihan suht hyvissä

Vierailija
27.05.2025 |

väleissä.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kyllä sukulaisen exä oli lastensa tukena, ei tosin istunut etupenkissä mutta halaili ja tuki itkeviä tyttäriään. Alle viiskymppinen mies kuoli yllättäen.

Vierailija
42/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos ei kutsuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapsensa ovat isänsä hautajaisten järjestäjät.  Miksi täällä puhutaan kuin "joku " ne järjestäisi?   Lapset ovat läheisemmät kuin joku uusi puoliso.  Serkun mies , 80, kuoli.  Kyllä lapsensa päättivät hautapaikan ja hautajaiset ja perivät isänsä ,  serkkuni  ( 15 vuotta naimisissa) oli tietenkin hautajaisissa ja ensimmäinen kukan laskija.  Heillä oli muuten avioehto,  jos joku miettii ja lisäksi testamentti lasten hyväksi.

Vierailija
44/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahden eronneen hautajaisissa.  Molemmissa on ollut ex-vaimo läsnä.   Olemme myös suku joka emme eroa, vain pariskunta eroa.  Veljeni ex on yhä ystäväni.  Sopivat samoihin juhliin veljen eläessäkin.

Vierailija
45/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ei ole exää mutta menisin jos kutsuttaisiin. Jos ei kutsuta niin en menisi.

Vierailija
46/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt.Adressin laitoin.

Vierailija
47/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli isäni hautajaisissa, vaikka olivat eronneet kun olin pieni. Tuli minun tueksi, kun muuten olisin ollut aika yksin siellä, olin päälle 20 silloin. Omien lasten isä jos kuolisi niin toki nyt menisin kun ovat vielä alaikäisiä. Ja myöhemminkin jos niin toivovat. 

Vierailija
48/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole vuosikausiin ollut mitään yhteyttä niin en menisi. Kun ei elävänä kiinnosta niin tekopyhää tunkea hautajaisiin.

Vierailija
49/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä taas. Jos ei ole 10 vuoteen yhteyttä pidetty niin olisi kyllä kummallista mennä hautajaisiin. Kun lapsetkin on aikuisia niin varmasti pärjäävät.

Vierailija
50/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla ei ole exää mutta menisin jos kutsuttaisiin. Jos ei kutsuta niin en menisi.

Ne yhteiset lapsethan ne pääsurijat ovat ja voivat vanhempansa kutsua.  

No tietysti jollain voi olla uusia lapsiakin.

Vierailija
51/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus eksä joutuu järjestämään hautajaisetkin. Työkaveri kuoli onnettomuudessa, jäi alle 10-vuotiaat lapset, ei uutta puolisoa.  Eksä järjesti alaikäisten holhoojana hautajaiset ja oli lasten kanssa ja valvojana hautajaisissa.

Vierailija
52/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat vaan tehdään halus tai ei. Hautajaiset yks sellanen vaikka ois vihannu sitä haudattavaa. 

Vierailija
53/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmistamaan, että se on oikeasti vainaa.

Vierailija
54/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pahoinpiteli mut. En menisi.

Vierailija
55/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että menisin, jos en olisi 10 vuoteen ollut tekemisissä. Kenenkään hautajaisiin. En aio mennä setieni tai tätienikään hautajaisiin, koska en ole vuosiin edes nähnyt. Oman exäni hautajaisissa tosin olin, koska lapset pieniä silloin. Ja oltiin tekemissä paljonkin.

Vierailija
56/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. 

Vierailija
57/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menisin, koska yhteiset lapset. Menisin tukemaan lapsiani surussa, vaikka ovat jo aikuisia.

Vierailija
58/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus eksä joutuu järjestämään hautajaisetkin. Työkaveri kuoli onnettomuudessa, jäi alle 10-vuotiaat lapset, ei uutta puolisoa.  Eksä järjesti alaikäisten holhoojana hautajaiset ja oli lasten kanssa ja valvojana hautajaisissa.

Kyllä. Näin olen minäkin tehnyt. 

Vierailija
59/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos exän mahdollinen uusi elämänkumppani kutsuisi. Ellei hänellä olisi kumppania, menisin jos yhteiset lapsemme pyytäisivät. 

Vierailija
60/64 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.