Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiukset AINA pörhistyy

Vierailija
27.05.2025 |

Kyrpii oikein tämä ohut ja liukas hiuslaatu. Aamulla saat sen näyttämään ihan hyvältä, mutta jo kun astelet ulos hissistä, joka puolella pörhötys.

Hoitoaine=ensin näyttää hyvältä, mutta kolme tuntia myöhemmin näyttää taas siltä, että en ole suihkua nähnytkään. Vaikka siis laitan vain latvoihin.

Onko joku keksinyt jonkin keinon hallita tilannetta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilutuotteet. Harvalla on sellainen tukka, joka näyttäisi hyvältä säässä kuin säässä pelkällä pesulla. 

Vierailija
2/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen laitettiin niin paljon hiuslakkaa että kesti kampaus muodossaan vaikka hirmumyrskyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusöljyt. Tekee tukan vähän raskaammaksi, ettei ole niin pörhistyvä. Sitten toki ihan perinteiset muotoilutuotteet myös, muotovaahto ja hiuslakka.

Vierailija
4/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sana tuo pörhötys. Hattu piilottaa. Perille päästyä voi pestä kädet ja laittaa vähän vettä hiuksiin. Kotona voi käyttää vahvaa muotovaahtoa joka pitää tai muu aine.

Vierailija
5/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi ohut ja liukas hius pörhistyy. Itsellä kuiva, vähän kiharaan taipuvainen kuontalo, josta tykkään pitkänä, ja se vaatii litroittain hoitoaineita ja öljyjä. Ja kyllä hölvään tyvestä latvaan, koska päänahkakin on vähän kuiva. Eikä mikään riitä.  Tarhapöllö-look on minun  tyylini. Suoristusraudalla rankaisen sitä vain erikoistilanteisiin. 

Ohutta ja liukasta hiusta saattaisi jämäköittää joku suolasuihke tai vastaava. 

Vierailija
6/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet keräävät sähköisyyttä. Olisiko joku hoitoaine tai shampoo joka vähentää sitä. Ellei johdu suunnasta johon hius kasvaa, päänahan systeemi ja se vetää sieltäkin pystyyn.

Vierailija
7/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulla ei ole edes käynyt mielessä hiuslakka .

Nyt täytyy löytää herkälle päänahalle sopiva. Onkohan joku luomuversio olemassa. Helposti tulee nimittäin näppyjä niskaan ja päänahkaan hoitoaineista ja shampoista

Vierailija
8/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi ohut ja liukas hius pörhistyy. Itsellä kuiva, vähän kiharaan taipuvainen kuontalo, josta tykkään pitkänä, ja se vaatii litroittain hoitoaineita ja öljyjä. Ja kyllä hölvään tyvestä latvaan, koska päänahkakin on vähän kuiva. Eikä mikään riitä.  Tarhapöllö-look on minun  tyylini. Suoristusraudalla rankaisen sitä vain erikoistilanteisiin. 

Ohutta ja liukasta hiusta saattaisi jämäköittää joku suolasuihke tai vastaava. 

Minä olen miettinyt, että onko voisikohan minulla olla kiharaisuuteen taipuva hius. Tytär on kiharapää, mutta hiuslaatu on karhea (ja pörröttävä). 

Mutta mitään curly girl tuotteita en voisi kuvitella edes käyttäväni, kun hiukset lässähtävät ja näyttävät likaisilta heti 

Vierailija
9/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä peset ja miten kuivaat?

Vierailija
10/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonacure Repair rescue shampoo ja annan vain kuivua sen jälkeen kun olen hellästi puristellut kuivaksi

Vierailija
11/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonacure Repair rescue shampoo ja annan vain kuivua sen jälkeen kun olen hellästi puristellut kuivaksi

Tuo on jotain rakennepaikkaavaa ja pörhöttää hiuksia entisestään. Kosteuttava shampoo (ja jopa sulfaatiton) olisi hiuslaadullesi parempi ja froteepyyhe kannattaa unohtaa kokonaan. Omat hiukseni ovat pörröiset, jos annan niiden kuivua vapaasti, joten föönaan ne ionisoivalla föönillä lähestulkoon aina. Kannattaa ainakin kokeilla onko siitä sulle apua.

Vierailija
12/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! No perhana. Just ostin uuden pullon. Onko vinkkejä shampoista?

Vierailija
13/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minulla ei ole edes käynyt mielessä hiuslakka .

Nyt täytyy löytää herkälle päänahalle sopiva. Onkohan joku luomuversio olemassa. Helposti tulee nimittäin näppyjä niskaan ja päänahkaan hoitoaineista ja shampoista

Ei se pelkkä hiuslakka auta. Ne hiukset pitäisi muotoilla raudalla (sitä ennen muotoilutuote/lämpösuoja) ja hiuslakka vaan pitää hieman niitä muotoiltuja hiuksia paikallaan. Hiukset pörrööntyy kenellä tahansa enemmän tai vähemmän ilman tätä ruljanssia. 

Vierailija
14/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan (pitkät) hiukseni sileiksi tietyllä shampoolla ja hoitoaineella, tai suoristamalla, niin sitten ovat kyllä silkkiset ja sileät mutta tuntuu kuin puolet hiuksista katoaisi ja kamala lirutukka vaikka hiusta on paljon, yksittäinen hius vain on suht hento. Ei vaan voi voittaa, paitsi kihartamalla 🙂 Mutta eihän sellaista jaksa arjessa.

Vierailija
15/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pörhötyspäitä kaikki, kun oikein silmiin katsotaan

Vierailija
16/16 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaatu vaikuttaa. Täällä olikin, että oikeilla tuotteilla sitä voi vähentää. Itse kuivaan luonnonkiharan pörröpääni Puuvilla paidan sisällä. Harmaita, kun on tullut. Ne vasta pörrösiä on.