Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hoitovapaalta uuteen työpaikkaan - miten teillä on onnistunut?
22.03.2007 |
Miten nopeasti ja helposti uusi työpaikka löytynyt ja millä alalla olette?
Kommentit (3)
mutta kolmosen tilanne kuulostaa ihanan lohdulliselta :)
Olen itse myös siinä tilanteessa, että vanhaan työpaikkaan en haluaisi palata missään olosuhteissa (erittäin huono ilmapiiri). Elän toivossa että mullekin löytyisi se parempi paikka ennen hoitovapaan loppumista :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja entiseen työpaikkaani ilmoitin vasta koeajan mentyä, etten palaa takaisin.
Alue: Aihe vapaa
Mun vanha työpaikka oli maanpäällinen helvetti (ihan oikeasti). Työntekijöiden oikeuksia riistettiin jne.
Mä siis ilmoitin vanhempainloman päätyttyä vanhalla työnantajalle, että jään hoitovapaalle siihen asti kun lapsi täyttää 3. Eli käytännössä mulla oli yli 2 vuotta aikaa etsiä uusi työ. Todellisuudessa rupesin etsimään työtä, kun lapsi oli 2 vuotta ja 2 kk kuluttua työn etsimisen aloittamisesta sain vakityön kivasta paikasta!
Sen jälkeen kävin irtisanomassa itseni vanhasta työpaikasta. Irtisanomisajan olin hoitovapaalla ja sitten aloitin uudessa paikassa. Irtisanomisajalla hankin lapselleni hoitopaikan ja nyt elämä hymyilee. Joskus tuntuu, että asiat ovat jopa liian hyvin nykyisessä työssäni (vaikka se on ihan normaali työpaikka), mutta kun kokemukset edellisestä paikasta olivat painajaismaiset....