Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIMALE oli saanu vauvelin! :) Onneksi olkoon isosti koko perheelle!

HERMIONELLE teretulemast joukkoon! Kiva että tulee uusia kun toisesta päästä jengiä poistuu.

KESIS voi miestäs kun alko helluksi! Sähän voit nyt postailla pleksit päällä synnytyssalissa :) heh... vois olla kätilöillä hauskaa... =) Anoppikuvioita olit mietiskellyt. Mäkin vähän kammoan miten innokkaksi tuo oma anoppi ryhtyy. Toisaalta pitäis kai ymmärtää olla kiitollinen ylipäätään, kun on apu sitten lähellä jos ja kun joskus tarvii. Mutta se varmaan ehtii unohtua kun se joka päivä jo soittaa että joko...

LIVELLÄ tuntuu liikeet =) Don' t worry, kyl se mieheskin vielä ehtii ne tuntemaan, vaikka kivaahan se olis että olis jo nyt paikalla.

MAMMIS oli suunnitellut siivouspäivää, saitkos luutun heilumaan? :) Jaa-a, en tiedä siitä etuilusta... tänäänkin on kyllä poltellut mutta nyt taas ei mitään. Se voi olla että nää on vaan jotakin harjoitusjuttuja. En kyllä tiedä! Jännityksellä odotan taas ens yötä... :)

SERELLÄ on siellä vauhti päällä sistamisen kanssa :) Miltäs alkaa näyttämään? Mullakin muuten tökkii nää vauva-lehden sivut, vaikka muut wörkkis tosi hyvin. En tiedä onko joku ylikuormitus mut todella ärsyttävää se on.

MERIHEPALLA nla ok! Kiva että huimauskin helpottaa. Ei kiva juttu. Ja jos ei johdu edes matalasta hempasta (?) tai verenpaineesta. Mulla on nyt loppupäästä ollut vähän sitä vikaa ja se on vähän ikävää... toivottavasti korjaantuu synnytyksen jälkeen.

ELVIIRALLE myös isosti tervetuloa joukkoon! :) Ruuista... mä olen aika huolella boikotoinut koko neuvolan listan mitä saa syödä ja mitä ei. Oon syönyt myös raakaa lihaa (tai puoli raakaa, pihvin muodossa). Ainut mitä en ole syönyt kun en muutenkaan kauheesti tykkään on graavilohi. En usko että sun tarvii kovin huolissaan olla asian takia. Sama juttu myös hamppareiden kanssa, kyllä niillä saa välillä herkutella! :)

Voi BUUFFA mä tiedä niin tuon tunteen kun syö jotakin ihanaa ja sitten saa palkinnoksi jotakin ihan hirveetä... mulla se on ollut niin paha närästys että selkään saakka sattuu... :/ No, ehkä sen sitten hetken ainakin muistaa! :)

HIPPUX oli saanut uuden lookin! Kiva juttu, se piristää! :)

COLTSFOOT lohdutukseksi, mun painonnosu enkka on ollut 1000 g / viikko!! Hitsit että katoin silmät pyöreenä sitä lukemaa... ;) Onneks on vähän hilliintynyt sittemmin tuo nousu ja jopa laskenut vähän viime viikkoina.

VIIPULILLE ja SADEYELLE edelleen niitä suppareita suuresti!

(.) Tällä siis supistelee, tai itseasiassa polttelu olisi parempi sana, edelleen epäsäännöllisen säännöllisesti. Viime yön poltteli tosissaan alavatsaa ihan törkeästi ja nyt tänäänkin illallakin oli muutama samanlainen tuntemus. Mä en oikein tiedä mitä ne on, kun ne ei tunnu samanlaisilta supistuksilta kuin mitä mulla aikaisemmin on ollut vaan kipu tuntuu paljon pidempään ja tosisaaan tuntuu siltä että munanjohtimet on vähintään tulessa! Tosi jännä juttu jos se akupunktio on tosiaan vaikuttanut näin paljon... vai olisiko pelkkää sattumaa. Innolla ootan taas ens yötä... :) Ja todennäköisesti joudunkin pettymään! No.... ehkäpä ne kuitenkin jotakin saa aikaan.

Hei nyt idolsia kattoon, se on tullutkin jo jonkin aikaa... ihan meinas unohtua!

Mukavata loppuiltaa!

Leenis

Vierailija
22/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Idolsit oli mun mielestä vähän ristiriitaista sakkia tänään.. Ei oikein tiedä miten päin olis.. :( Olen vähän pettynyt Ariin, se kun vetää AINA sitä heviänsä niin nyt on alkanut jo kyllästyttää, plus asenne on kyllä vähän turhan ¿ylpistynyt¿.. Äh. Saas nähdä nyt sit kenet kansa tiputtaa tänään..

TOSI KIVA kun saadaan uutta verta enskoihin!!! :) Lisää vaan jos on taustailijoita vielä..

ELVIIRA ¿ tervetuloa enskaporukkaan! :) Ja ihanaa odotusaikaa!

BUUFFA oli kärsinyt kebabin jäljiltä.. :( Uh. Ei kivaa..

HIPPUX oli saanut lyhyemmän lookin hiuspehkolleen, nastaa! :)

COLTSFOOT oli käynyt neuvolassa. Niin, muthan passitettiin Kätilöopistolle päivystykseen kun ne rajat on 150/100 ja tais olla muistaakseni 155/98.. Että en nyt ainakaan noista sun paineista vielä huolestuisi jos ei sulla muita oireita ole. Mulla kun oli päällä hirmuinen turvotus + järkky päänsärky niin halusivat varmistaa ettei tosiaan ole kyse raskausmyrkytyksestä.

LEENIS ¿ arvaa sainko luutua heilumaan!? :( Äh. Huomenna. Pesin tosi ahkerasti pyykkiä, joten ei haittaa vaikka huomiselle jäikin jotain.. Polttelee edelleen.. Noh, jännityksellä odotetaan millon sä karkaan synnärille! Muista sit aina käydä ilmoittautumassa.. :)

Tuosta ruoka-asiasta pika kommentti, mä olen kyllä syönyt toisinaan ¿raakaa lihaa¿, graavilohet olen jättänyt syömättä vaikka rakastankin kyseistä herkkua! Ja hampurilaisia on tullut muutaman kerran syötyä ihan huoletta. Plus jos olen Hesessä käynyt, mun on IHAN PAKKO saada paprikamajoneesia ranskisten kanssa.. Ja kyllä myönnän että olen minäkin muutaman lasillisen viiniä juonut raskausaikana, jopa vähän oluttakin (yleensä en tykkää, Coronasta kyllä kun burritoja syödään).. Tosiaan, tuolla euroopan lämpimimmissä maissahan raskaana olevat ottavat sitä viiniä ihan ruokajuomana ja ihan normaaleja näyttää lapsista tulevan. ;) Kun nyt ei ala ihan törpöttelemään..

Ok, nyt meen jännään kuka sieltä Idolseista tippuu.. Huomiseen!

Mammis[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla