Hei sinä 80-luvulla syntynyt, miltä tuntuu olla jo tukevasti keski-ikäinen?
Nuoruus on takana ja vanhuuden kolotukset edessä.
Kommentit (44)
Miksi vttuilet? Aiotko itse kuolla pian?
Kuule, vanhuuden kolotustenkin kanssa voi elää.
Siinä vaiheessa kun nykyiset nuoret aikuiset 20v ovat vanhoja, ehkä me olemme saavuttaneet uuden nuoruuden haamuna tai seuraavassa elämässä. Niin. Sisäisesti voi olla aina nuori. -78
Sinäkin AP olet keski-ikäinen ennen kun huomaatkaan,aika menee nopeasti.
Miten niin edessä? Ne on ollut täällä jo useamman vuoden.
Eipä juuri miltään. Välillä ihmetyttää polven kolotukset lenkin jälkeen yms, mutta noin muuten tuntuu että nuoriso on nykyisin yhtä raihnasta. Keskimäärin tuntuu vihdoin tulevan palkkiot siitä, että on pitänyt itsestään huolta.
En voi suositella kenellekään, tämä on juuri niin kauheaa kuin aloittaja selvästi pelkääkin. Ei minkään pinnallisten kolotusten vuoksi vaan läheiset rupeaa sairastelemaan ja kuolemaan esim.
Ei muuten jaksa välittää, osa asioista hyvin ja osa huonosti.
No ei me 80-luvulla syntyneet mitään ikäloppuja olla.
Ei voi mitään että olen tukeva Keski ikäinen.
Not guilty.
Nuoret kiitää sähköpotkulaudoillaan kännykkä kädessä ohi ja alinomaa saa olla heille puimassa nyrkkiä!
Mikäs vauveli täällä taas parkuu?
Hyvältä! Olen terve ja fyysisesti jopa paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Henkisestä puolesta puhumattakaan. Koen, että elän ihan parasta aikaa elämässäni nyt, kun on taloudellisesti vakaa elämäntilanne ja rohkeutta elää juuri niin kuin itse haluan. Kun katson lähipiirin 50-, 60- ja 70-vuotiaita, niin moni näyttää elävän oikein hyvää ja aktiivista elämää. Ei siis sen puoleen huoleta tulevatkaan vuosikymmenet.
43 tulee mittariin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
No ei me 80-luvulla syntyneet mitään ikäloppuja olla.
Ollaan me vanhoja. No ehkei 89 syntynyt ole.
Hyvältä tuntuu. Onneksi sain elää nuoruuteni tolkullisessa maailmassa. Kuolemaa odotellessa.
Nuoret virmat sähkösopparimyyjät näkevät meissä potentiaalisia asiakkaita.
Tässä on ollut aikaa totutella, ei se keski-ikäisyys mitenkään yllättäen ole tullut. Kyllä sinäkin joku päivä olet keski-ikäinen ja sen jälkeen vanhus, ei sitä silloin 80- ja 90-luvulla olis uskonut, mutta kaikki vanhenee.
Osaan olla keski-ikäisempi kuin keski-ikäiset keskimäärin. t. N80