Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipidekirjoitus Hesarissa: Lapseni pelkää koulussa!

Vierailija
26.05.2025 |

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011250890.html?utm_medium=promobox&…

"Lähetin raskain mielin tyttäreni kouluun Pirkkalan tapahtumien jälkeen. Hän on joutunut pian jo vuoden ajan olemaan sukupuolittuneen kiusaamisen kohteena koulussaan.

Luokalla on oppilaita, jotka puhuvat jatkuvasti tytöistä, naisista ja maa hanmuut tajista törkeästi, siteeraavat Andrew Taten videoita ja ihannoivat äärioikeistolaisia vaikuttajia"

Mitä asialle pitäisi tehdä, ratkaisuehdotuksia, kokemuksia?

Kommentit (222)

Vierailija
121/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt noi incelipojut alkoi feikkaan ketjun alkupäähän tykkäyksiä itselleen epärealistista tahtia vpnän avulla.

On kyllä omituisen säälittäviä vOiTtAjiA nää äärioikeisto kultistit, hyvä meno, hyvä me!

Suomi suomi suomi!!!

Vierailija
122/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt noi incelipojut alkoi feikkaan ketjun alkupäähän tykkäyksiä itselleen epärealistista tahtia vpnän avulla.

On kyllä omituisen säälittäviä vOiTtAjiA nää äärioikeisto kultistit, hyvä meno, hyvä me!

Suomi suomi suomi!!!

Torilla tavataan, woooo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa Jeesus vastaan Herrana ja pelastaja, sillä tämä aika on paha. Emmekä tiedä päiviemme määrää. Haluatko päästä ikuiseen autuuteen Taivaan kotiin?

Kysymys sielun iankaikkisuuskohtalosta on elämäsi tärkein kysymys ja valinta.

Vierailija
124/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen suomipoika joutuu pahoinpidellyksi ja ryöstetyksi tasaisin väliajoin.

Tytöt hihittää vieressä kun paremmat kulttuuripojat potkii päähän vieden vaatteet. Opettajat syyllistää ja maalaa ratsismuksesi kun kehtaa asiaa murehtia. Virkavalta leimaa suoraan syylliseksi setademla-armeijan voimalla, vasemmisto juhlii kuinka nyt maksetaan ansaitusti velkaa.

Sitten tulee Jordan ja Andrew jotka sanovat että sinä et tule saamaa ikinä mitään tahoa puolellesi saati sympatioita että on parempi alkaa laittaa itseä kuntoon ja hoitaa jämäkästi omat asiat itse. Unohtaa elämästäsi ne jotka sen tahallaan pyrkivät tuhoamaan.

Ottaakko vastaan loppuelämä tuota saastaa vai haistattaa ja ottaa oma elämä hallintaansa itse.

Semmonen hitler jügendi sieltä uhriutumassa, kiva.

Tosi kiva...

Ei hän väärässä ole, feminismi saa vastavoiman jonka ansaitseekin.  Tästä on yritetty varoitella jo vuosia muttakun FEMINISMIÄ EI SAA KRITISOIDA!

Poikia ei enää kiinnosta kritisointi, he puukottavat nyt.  Kannattiko kieltää kritiikki?

Vierailija
125/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi suomi suomi!!!

Heti sen perään kun heille sanottiin että heitä on suht vähän täällä.

Hyvä pojat, fiksu meno!

Vierailija
126/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitus poikien ja miesten heikkoudesta että väkivallalla halutaan ratkaista ongelmat. Yksikin tyyppi täällä toistuvasti uhkailee naisten puukottamisella :D

Mies on heikompi astia

Vierailija
127/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku kuvitteli, että pojat ja miehet kuuntelevat tätä jatkuvaa miesten mollaamista? Eivät kuuntele. He kuuntelevat sitten Petersonia ja Tatea. Ja kun miehet ja naiset ottavat yhteen... no, me kaikki tiedämme, kumpi voittaa.

Täytyy vissiin naisena alkaa kantyaa puukkoa mukana. Koska tahansa voi joku hullu mies tai poika hyökätä kimppuun kun kadulla kulkee

Mies aika helpolla pystyy riisumaan sinut aseista.

Vierailija
128/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa että monien nykypoikien ajatusmaailma suhteessa tyttöihin ja naisiin on jostain 1800-luvulta...

Elämmekö kohta Gileadissa?

Odotas kun maatutus etenee niin ajatusmaailma suhteessa tyttöihin tulee olemaan kivikaudelta.

Tämä. Miksi vihervasemmisto haluaa i s l a m i a  Suomeen kun tiedetään, miten naisiaan kohtelevat mus limimaissa?

Kutsutko persuja vihervasemmistoksi kun aina heidän ollessa hallituksessa tulee ennätysmäärä islaminuskoisia?

Vierailija
129/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku kuvitteli, että pojat ja miehet kuuntelevat tätä jatkuvaa miesten mollaamista? Eivät kuuntele. He kuuntelevat sitten Petersonia ja Tatea. Ja kun miehet ja naiset ottavat yhteen... no, me kaikki tiedämme, kumpi voittaa.

Tässä naisvihaaja taas todistaa millaisia te nykymiehet olette. Onneksi meillä naisillakin on keinomme miehiä vastaan jos niikseen tulee :)

Olen siis nainen. Keinosi vaikuttavat suoraan sanottuna aika tehottomilta, kun edes sukupuolta et osaa tunnistaa.

Perskokkare onks sulla turvallisempi olo kun esität naista?

Pitäiskö sen kertoa sulle jotain?

Laita nätti mekko päälle ja tuu istuun sedän polvelle?

: ]

Ei sulla hyvin mene :D Et tunnista sukupuolia, etkä puoluekantoja oikein. Oletko työtön?

Vierailija
130/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan odotettavissa tämä. Kukaan ei suojellut poikia, kun olisi pitänyt. Ne huus apua pahoinpideltyinä nöyryytettynä ja alistettuna ja yhteiskunta kääns selkänsä heille. Ei tullut a studioita, ei keskusteluiltoja, ei mitään!

Mulla ei riitä sympatiaa nössöille miehille. Mä hakkasin kaikki, jotka mua yritti kiusata, ja se siitä. Miehen täytyy kumminkin olla mies.

Vierailija
131/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vissiin naisena alkaa kantyaa puukkoa mukana. Koska tahansa voi joku hullu mies tai poika hyökätä kimppuun kun kadulla kulkee

Uhkailu senkun jatkuu :D  Taitaa olla aika tehdä nettivinkki sinusta

Vierailija
132/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa Jeesus vastaan Herrana ja pelastaja, sillä tämä aika on paha. Emmekä tiedä päiviemme määrää. Haluatko päästä ikuiseen autuuteen Taivaan kotiin?

Kysymys sielun iankaikkisuuskohtalosta on elämäsi tärkein kysymys ja valinta.

Minusta tappaminen, valehteleminen ja sortaminen on saatanan palvontaa, ei jumalan sanan seuraamista, siihen uskovaisten huijaaminen, herran sanaa vastaan, olisi okkultismia.

: ]

Vierailija
133/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan odotettavissa tämä. Kukaan ei suojellut poikia, kun olisi pitänyt. Ne huus apua pahoinpideltyinä nöyryytettynä ja alistettuna ja yhteiskunta kääns selkänsä heille. Ei tullut a studioita, ei keskusteluiltoja, ei mitään!

Mulla ei riitä sympatiaa nössöille miehille. Mä hakkasin kaikki, jotka mua yritti kiusata, ja se siitä. Miehen täytyy kumminkin olla mies.

Trollotiloo ja 0/5 huonolle provolle jossa nainen yrittää esiintyä miehenä

Vierailija
134/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttajat ovat puhuneet kantaväestöstä halventavasti jo toistakymmentä vuotta. Jos asiaa kyseenalaisti, tuli sieltä rassenassesyytökset. 

Niin metsä vastaa.

Vierailija
135/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei ole kiinnostanut vittujakaan puolustaa pikkupoikia kouluväkivallalta. Heti kun se kohdistuu tyttöihin, alkaa hirveä vinkuminen!

Kaikkien lasten tulisi olla saman arvoisia!

Jos kiusaajat saataisiin kuriin, siitä hyötyisivät myös pojat. Todennäköisesti kiusatuiksi joutuvat koulusta kiinnostuneet hiljaiset pojat ja kiusaajia ovat usein aivottomat mölyapinat. Omaa poikaani kiusattiin ja minua kiinnosti niin kovasti, että vaihdoimme paikkakuntaa ja koulua. 

Vierailija
136/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkailu senkun jatkuu :D  Taitaa olla aika tehdä nettivinkki sinusta

Sinä uhkailet puukon pitämistä mukana ja teet muista nettivinkkejä :D Taidanpa tehdä sinusta, niin saa poliisi käydä tarkistamassa puukkosi ja tarvittaessa takavarikoida sen :D

Vierailija
137/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei hän väärässä ole, feminismi saa vastavoiman jonka ansaitseekin. Tästä on yritetty varoitella jo vuosia muttakun FEMINISMIÄ EI SAA KRITISOIDA!

Poikia ei enää kiinnosta kritisointi, he puukottavat nyt. Kannattiko kieltää kritiikki?"

Se että sinä tahalteen olet itsesi toteuttava ennustus on tosi pashka tekosyy olla natsî, kaikki tuosta on valinta, samanlailla kuin epärehellisyyskin,kukaan ei valehtele itsellen vahingossa.

Vierailija
138/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollotiloo ja 0/5 huonolle provolle jossa nainen yrittää esiintyä miehenä

Ihan mies oon, ja mun mielestä sä oot hiiri.

Vierailija
139/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa että monien nykypoikien ajatusmaailma suhteessa tyttöihin ja naisiin on jostain 1800-luvulta...

Elämmekö kohta Gileadissa?

Odotas kun maatutus etenee niin ajatusmaailma suhteessa tyttöihin tulee olemaan kivikaudelta.

Tämä. Miksi vihervasemmisto haluaa i s l a m i a  Suomeen kun tiedetään, miten naisiaan kohtelevat mus limimaissa?

Kutsutko persuja vihervasemmistoksi kun aina heidän ollessa hallituksessa tulee ennätysmäärä islaminuskoisia?

Eikö sinun pitäisi sitten olla vain tyytyväinen että persut harjoittavat kaipaamaasi politiikkaa vaikka omat edustajasi ovat oppositiossa?

Vierailija
140/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ymmärrettävää. Saavatko myös aikuiset kirjoittaa peloistaan ja ahdistuksistaan, jos lasten peloista saa? Esimerkiksi kohtelusta, köyhyydestä ja jos sossu kiusannut jotakuta? Kuuleeko ihmisiä kukaan, oli lapsi, vanhus tai aikuinen.

Kyllähän näistä sentään nykyään enemmän puhutaan, ja apuakin on saatavilla vähän paremmin kuin ennen, mutta onhan edelleenkin monia, jotka eivät välitä kenenkään henkisestä hyvinvoinnista pätkääkään. Sitä pidetään lässytyksenä ja kukkahattuiluna, pitäisi olla kova ja kestää mitä tahansa tai kuolla sitten pois, jos on liian heikko. Tällaisen maailman olemme ihmiset itsellemme luoneet, tällaisessa nyt sitten eletään.