Lue keskustelun säännöt.
POP:n fleese vai villatakki?
19.09.2008 |
Kumpi olisi monikäyttöisempi 5-vuotiaalle. Kokemusta on molemmista, mutta nyt haluaisin ostaa vain yhden, joka kävisi kaikkien takkien kanssa välikerrokseksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
moi,
minusta villatakki on ihanampi, monikäyttöisempi ja hengittävämpi kuin fleece. Juuri kävin pop:in myymälässä, se villainen välikerrasto on ihana.