Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sille Laurille ettei räpänny eikä mumissut Matkustajaa! Johanneksen veto oli paras, ansaittu loppulaulu hänen kanssaan, ja oikein kiva jakso muutenkin :)
Laurin ja Johanneksen vedot oli hienoja, vaikka Johannes ei kyllä vieläkään päässyt oikein esille. Vähän samanlaista soundia joka viikko, jää vähän varjoon. Pidin myös Käärijän versiosta, koskettava ja samalla vahva veto.
Vierailija kirjoitti:
Lauri on sexy.
Samaa mieltä, en oo aikasemmin oikein päässyt tähän Laurin hehkutuksen mukaan, tässä mielessä siis, mutta ehkä nyt olen alkanut lämmetä...
Olipas hieno versio matkustajasta, täytyy sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sille Laurille ettei räpänny eikä mumissut Matkustajaa! Johanneksen veto oli paras, ansaittu loppulaulu hänen kanssaan, ja oikein kiva jakso muutenkin :)
Laurin ja Johanneksen vedot oli hienoja, vaikka Johannes ei kyllä vieläkään päässyt oikein esille. Vähän samanlaista soundia joka viikko, jää vähän varjoon. Pidin myös Käärijän versiosta, koskettava ja samalla vahva veto.
No nämä molemmat herrat on mulle hieman vieraita artisteja, mutta erona, Johannes onnistui paremmin aika nevöhöörd biisillä, kun taas Lauri toimitti The biisin eli Matkustajan (hienosti) mielestäni kakkoseksi. On tällekin ohjelmalle sinänsä tilauksensa, kun jännästi silloin Laurin jaksossa Mikki onnistui myöskin loistavasti! Joo, pidin kans lopulta Käärijän Unihiekasta, vaikka aluksi kuulosti räizkätylta, onneksi olikin säilyttänyt osan biisistä :D
Tulevat jaksot:
24.10. Vestan päivä
31.10. Johannes Brotheruksen päivä
7.11. Kunniavieras Remu Aaltosen päivä
14.11. Kunniavieras Pepe Willbergin päivä
21.11. Kunniavieras Marion Rungin päivä
28.11. MIELI-päivä
5.12. Kaikki biisit 1/2
Hyvä oli ysärinuorelle tämä jakso, kiitos.
Pidin siitä, että Jonna oli ilman meikkiä jaksossa. Hän näytti yhtä-äkkiä 10 vuotta nuoremmalta - hetkittäin ihan pikkutytöltä (rypyistä huolimatta).
Laurin esitys tänään ihan omaa luokkaansa. Muista ei paljon mieleen jäänyt, ehkä Jonna onnistui myös. Muut sellaisia, enemmän tai vähemmän erikoisia tulkintoja. Egotripillä monta hittikappaleita vuosien varrelta, vain kaksi tuli valituksi - pieni pettymys. Vesta vetää "taiteellisesti", mutta aian jotenkin samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Pidin siitä, että Jonna oli ilman meikkiä jaksossa. Hän näytti yhtä-äkkiä 10 vuotta nuoremmalta - hetkittäin ihan pikkutytöltä (rypyistä huolimatta).
Olihan sillä meikkiä. Silmistä vaan puuttui ne vanhentavat mustat rinkulat.
Vierailija kirjoitti:
Tulevat jaksot:
24.10. Vestan päivä
31.10. Johannes Brotheruksen päivä
7.11. Kunniavieras Remu Aaltosen päivä
14.11. Kunniavieras Pepe Willbergin päivä
21.11. Kunniavieras Marion Rungin päivä
28.11. MIELI-päivä
5.12. Kaikki biisit 1/2
Mitä mämä kunniavieras -päivät oikein on? Tuleeko nämä kys. henkilöt satulinna ja sitten vedetään heidän biisejään? Pahoittelut, en ole itse katsonut aikaisemmin jaksoja kokonaan, olen vain katsonut klippejä ja kuunnellut esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Knipi oli aika komea aikoinaan.
Onhan hän vieläkin.
En tiedä taas minua on aina ärsyttänyt Knipi. Liian iso pää ja jotenkin aina etualalla ja tyrkyllä bändin kuvissa ja jutuissa. Nykyisin pää vielä suurempi, koska turvotus. Hienoja biisejä on tehnyt, mutta en jotenkin vaan pysty.
Ja mikä ihmeen "Knipi"? Tuleeko ruotsin kielen sanasta knepig?
Vierailija kirjoitti:
Jonna vaikuttaa väsyneeltä.
Minusta hän näyttää ikäiseltään naiselta, hänhän on tässä päivässä ilman silmämeikkiä, mikä on minusta ihan raikasta. En tiedä miten hyvin tuolla saa nukkua, mutta omassa 50+ naamassani erilaiset päivät näkyy ihan eri tavalla kuin nuorena, jolloin näytin joka päivä aikalailla samalta, jos olin terve.
Vierailija kirjoitti:
Vestalla häiritsevä tuo sisäänhengityksen vinkuna.
Minuakin häiritsi tällä kertaa. Ajattelisi, että ammattilainen osaisi vetää sisäänhengityksen niin, että se ei kuulu täysillä mikrofoniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Knipi oli aika komea aikoinaan.
Onhan hän vieläkin.
En tiedä taas minua on aina ärsyttänyt Knipi. Liian iso pää ja jotenkin aina etualalla ja tyrkyllä bändin kuvissa ja jutuissa. Nykyisin pää vielä suurempi, koska turvotus. Hienoja biisejä on tehnyt, mutta en jotenkin vaan pysty.
Apua, mikä kommentti! Iso pää??!! Esim. Mikki tässäkin kertoo, että on ujo eikä halua olla esillä (eikä ehkä kaikki muutkaan bändistä?) Knipille haastattelut yms. saattaa olla luontevampia. Minusta hän on tosi sympaattisen oloinen ihminen ja hieno musiikintekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Laurin tulkinta!
Tämä oli kyllä parasta Lauria. Ihmettelen miksi hän räppää, kun voisi laulaa sen sijaan? Nyt tuntui ensimmäistä kertaa, että Lauri oli aidosti läsnä sydämellään lavalla.
Räpissä menee ihan hukkaan kaunis ja särmikäs lauluäänensä. Toivottavasti suuntaa laulajaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Laurin tulkinta!
Tämä oli kyllä parasta Lauria. Ihmettelen miksi hän räppää, kun voisi laulaa sen sijaan? Nyt tuntui ensimmäistä kertaa, että Lauri oli aidosti läsnä sydämellään lavalla.
Räpissä menee ihan hukkaan kaunis ja särmikäs lauluäänensä. Toivottavasti suuntaa laulajaksi
Ihan samaa ajattelin, en tiennyt että osaa laulaa noin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän näyttää ikäiseltään naiselta, hänhän on tässä päivässä ilman silmämeikkiä, mikä on minusta ihan raikasta. En tiedä miten hyvin tuolla saa nukkua, mutta omassa 50+ naamassani erilaiset päivät näkyy ihan eri tavalla kuin nuorena, jolloin näytin joka päivä aikalailla samalta, jos olin terve.
Ja mitä ihme väliä sillä on jos joku näyttää väsyneeltä?
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman lopputeksteissä oli "kiitos Eurokangas", mietin miks? Sit tajusin, tietenkin Vestan karmea kaavut
Tai ihan vaan pöytäliinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on kulahtanut. Olen 57v, ja blondi myöskin, näytän TÄYSIN ilman meikkiäkin paremmalta. Mutta en tupakoi. Ääneni kulkee myös soljuvammin. Minusta Jonnan äänen käheys ei ole kivaa, äänentuotto näyttää ja kuulostaa hänellä jotenkin tuskaiselta, pihinältä, ei luontaiselta raspilta. Ja näin, vaikka yleensä tykkään käheistä soundeista.
Kyllä se risteilyemännän duuni vaan verottaa naista.
Mitä ihmettä. He ovat ihan parhaat ystävät ja pitkin kesää ja syksyä ovat tapailleet yhtenään ja näkyneet toistensa somessa.