Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2098)
Vierailija kirjoitti:
Mikki Kausteen päivä:
Viivi rokkasi Älä koskaan ikinä pop-biisin aika tykisti. Ei mennyt hukkaan Pellen opit.
Viivi taitaa saada tästä kaudesta eniten eväitä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikki Kausteen päivä:
Viivi rokkasi Älä koskaan ikinä pop-biisin aika tykisti. Ei mennyt hukkaan Pellen opit.
Se on ihana kappale. Sen takia kiinnostuin aikoinaan Egotripistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egotrippi jäänyt itselle vieraaksi, siksi oli kiinnostavaa nähdä ja kuulla Mikin päivä. Oikein kelpo poppia, hyvin tehtyä, hyvin tuotettua, hyvin esitettyä. Melankoliaa, rakkautta, sydänsuruja, haikeutta, kaipuuta, onnea, omakohtaisuutta. Aivan samoja asioita, joista nuorempia artisteja tukistettu useissa kommenteissa. Ja ihan turhaan, syvimmin koskettavat biisit on aina omista kokemuksista ja tunteista tehty. Hyvin puhui Mikki biisinteosta ja laskelmoinnin mahdottomuudesta, kovimmat hitit tulee yhteisistä kokemuksista ja tunteista.
Pellen ja Laurin valitsemat kappaleet aika ääritunneskaaloista, Mikki ei peitellyt vaan antoi ilon ja liikutuksen näkyä.
Nyt meni Käärijä Jerellä taas ihan pelleilyksi, ei nyt oikein onnistunut myöskään toi Unihiekkaa. Johannes ja Lauri hyviä.
Käärijälle ei sovi kuin sen omat biisit. Se on niin löytänyt sen oman juttunsa, ettei sen tarvi mennä muiden hillopurkeille.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina tykännyt Pelle Miljoonasta, mutta ikävää, että hän vetää tässä ohjelmassa regeellä kaikki biisit. Toisaalta Vestakin vario saman kaavan mukaan.
Eikä vedä, höh, tässä nyt vaan paljastuu, kuinka heikosti ihmiset tunteekaan eri musiikkigenrejä.
Kuitenkin olisipa outoa jos Vesta kuulostaisikin yhtäkkiä joltain muulta kuin itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Mikko sössöttää hiljaa. Ei saa mitään selvää.
Mika
Mikki Laurille: ..sä oot todistanu mut täysin vääräksi.
Okei, on tota moni vuosien varrella koettanu kertoa.
Mulla menee hermot tuohon Käärijän robottipelleilyyn. Ei enää muitakaan taida kiinnostaa tuo, väkisin yrittävät enää nauraa tuota.
Pelle laulaa vain reggae versioita ja lukee tekstit näytöltä , ei minkäänlaista laulu ääntä . Ihmettelen.7
Vierailija kirjoitti:
"On niin hienoo ku...
Tuntuu et me tarvitaan jokainen tähän porukkaan,
että tää niinku täyttyy,
Jos joku lähtis, ni sit tää vuotais kuiviin..."
- Lauri Haav omana päivänään
Helppo olla samaa mieltä, ihan uskomaton ryhmä tällä kaudella Vain elämää
No niin, olinhan mä kuullutkin muutamia Laurin biisejä, en vaan tiennyt laulajaa. Pajonhan noi on joka paikassa soineet. Kiva oli tutustua pikkuisen paremmin ihmiseen. Tykkäsin päivästään, Pelle ja Mikki veti niin että oisvat voineet olla heidän omaa tuotantoaan. Syksyn vihreillä jäi kyllä päähän soimaan
Vierailija kirjoitti:
Pelle laulaa vain reggae versioita ja lukee tekstit näytöltä , ei minkäänlaista laulu ääntä . Ihmettelen.7
Eläkeläinen. Nää on syytäkin pitää työelämän ulkopuolella.
Seitsemänkymppinen Pelle Miljoona pogoaa ja opettaa Viiville rockin ja tukkahevin eroa z3
Vierailija kirjoitti:
Seitsemänkymppinen Pelle Miljoona pogoaa ja opettaa Viiville rockin ja tukkahevin eroa <3
Nää on ihan paras kaksikko :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle on ollut mulla ykkönen jo jostain 80 -luvulta lähtien. Biisit kolahtaa rajusti edelleen. Toinen samaa kategoriaa on Tuomari Nurmio.
N54
Nurmiohan olisi muuten ok VE-vieras, mutta kykenisikö kukaan kuuntelemaan hänen versioitaan muitten kappaleista? Jotakin iskelmä- tai räppibiisejä.
Räppiä ei tarvitse kukaan.
Räppiä tarvitsee ihan jokainen. Sen on nyt viimeistään Käärijä ja Lauri Haav todistaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, et mä oisin heikko, koska osaan tnteita näyttää
hei, ei oo totta et oon joku neito joka oottaa vaan prinssiään käymään
mulle aina kerrottiin, kun mä täytän 25, niin Leonardokaan ei huolis mua enää
miks mä aina vertasin muovibarbeihin, uskoin väitteisiin jois ei oo mitään perää...
Pelle näyttää jopa järkyttyneenä miettivän, että vieläkö 2020-luvulla samat vanhat kaavat on rikkomatta,
että ei voi olla totta ja kun kertsi lähtee lähes raivolla nousee kuulijan punk -nyrkki hymyn saattelemana.
Biisin aikana Pellen kasvoilla näkyy vähän sellainen ylpeys kuin Jeren isällä tämän biisin aikana.
7 kymppinen Pöllö-setä luo edelleen uskoa nuoriin ja jokaiseen omana yksilönään. Aina saa yllättyä, Pellen sanoin. "Soihtu kulkee!"
"Mun mielestä se on ideaalitilanne, että sä kannat aina mukanas jotain pienestä lapsesta tai nuoresta ja se sit se sen hetkinen henkilö on kokonaisuus kaikesta mitä on keränny matkan varrella" Pellen ajatusmaailma ja asenne on hieno. Monelta se tuntuu unohtuneen, millaista oli olla nuori, ollaan vaan kaikkitietäviä aikuisia.
On tuo Johanneksen laulanta niin vaivatonta ja sujuvaa. Ah, ihanaa poppia.
Minä kyl tykkäsin Kärtsärin versiosta Egotripin Unihiekasta. Hyvä teksti taas, jäpä on riimittelijä.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Johanneksen laulanta niin vaivatonta ja sujuvaa. Ah, ihanaa poppia.
Pelkkä luuseri tervakeuhko
Vierailija kirjoitti:
Seitsemänkymppinen Pelle Miljoona pogoaa ja opettaa Viiville rockin ja tukkahevin eroa z3
Siis äijä hyppii, juoksee, heittäytyy lentiskentällä kuin parikymppinen. Näin nelikymppisenä alkaa oma kunto mietityttää, oisko aika pienelle ryhdistäytymiselle, eh.
Mikan elämä on sujunut niin onnellisten tähtien alla ja hyvissä oloissa, että keksi ainoaksi haasteekseen elämässä "tiukan avioeron". Toki kaikki käytännön järjestelyt ja elämä sen jälkeen yhteishuoltajina sujuu kuin ajatus. Kiva ettei kaikki ole olevinaan niin angstisia nälkätaiteilijoita.
Viivistä tulee varmasti hyvä äiti. Kunhan opettelee ekaksi itse puhumaan.