Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2127)
Vestan ilmeistä ja puhetyylistä tulee Maria Veitola mieleen.
Onko Vestalla peruukki? No ruma tukka joka tapauksessa.
Vespa mulkoilee vihaisesti viiviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Viivillä botox-otsa, nuorihan se vielä on :D Nätti, pieni ja siro eikä ole pumppauttanut huuliaan mikä on nykyään harvinaista noilla esiintyjille.
Olen eri mieltä. Jos kulmakarvoja nostaa, muodostuu juonteita otsaan. Viivillä ei.
Nätti on, kiinnitin vain huomiota siihen, ettei otsa liiku.
Viivi tekee samaa kappaletta uudestaan ja uudestaan! Nyt sen tajuaa kun näitä kuulee useamman putkeen.
Käärijää jännittää laulaminen.
Hirveä paatos ja ranteet auki, kaikki on nähty vaikka elämä on vasta alussa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Vestaa, onpa turhan itseriittoinen nuori nainen. Todella ylimielinen ja habituskaan ei anna armoa.
Mukavan oloinen ja lahjakas nuori nainen.
En ole paljoakaan kuullut Viivin biisejä ja ehkä juuri siksi olen yllättynyt, kuinka hienoja biisejä ja hyviä sanoituksia hänellä on, tykkään.
Toisilla on vaan sellainen "kireä" otsa johon ei juuri muodostu vaakaryppyjä.
No Käärijällä kyl paras veto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Viivillä botox-otsa, nuorihan se vielä on :D Nätti, pieni ja siro eikä ole pumppauttanut huuliaan mikä on nykyään harvinaista noilla esiintyjille.
Olen eri mieltä. Jos kulmakarvoja nostaa, muodostuu juonteita otsaan. Viivillä ei.
Nätti on, kiinnitin vain huomiota siihen, ettei otsa liiku.
Mulla alkoi muodostua vasta +30 v.
Käärijäkään ei saa näistä biiseistä superia aikaiseksi kun ovat niin tylsiä.
Raivostuttavaa, kun esitysten aikana tulee nuo mustat paksut palkit ylä- ja alareunaan pienentämään kuvaa, kun muuten niitä ei koko ohjelman aikana ole. Kenen idea tämä lienee mutta terveisiä, että älä tää tätä enää seuraavalla kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä paatos ja ranteet auki, kaikki on nähty vaikka elämä on vasta alussa.
Nuorena elämä menee rikki kun tulee bänks.
Vierailija kirjoitti:
Viivin jokainen biisi kuulostaa samalta ja paatos on sellaista teini-ikäisen ranteet auki itkua. Ollaan niin kokeneita ja elämä on nähty vaikka ollaan vasta alussa.
On todella alentavaa ja halpamaista väittää, etteikö nuori ihminen olisi ehtinyt kokea mitään. Itseni lisäksi tiedän pari muutakin, jotka kaksikymppisinä oli ehtinyt nähdä niin paljon enemmän kuin moni keski-ikäinen. Ikä ei tee kokeneeksi, vaan empatian kyky ja ymmärrys elämästä.
Ei vi##u näitä biisejä.