Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (189)
Itse olisin toivonut Antti Ketosta Mikki Kausteen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin toivonut Antti Ketosta Mikki Kausteen tilalle.
Antti Ketonen tulee olemaan Vain elämässä semmoisella kaudella, jossa muut artistit on Komiat yhtyeen Aleksi Yli-Sissala, Souvareiden Lasse Hoikka, Simo Silmu Yölinnusta, Jenni Mustajärvi on Pate Mustajärven tytär, Suvi Karjula, Johanna Pakonen, Kaija Kärkinen ja tietysti itse Antti Ketonen. Ei pääse Antti Ketonen suosittujen artistien kanssa Vain elämääseen.
Mitähän aktiviteetteja on luvassa tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai Baby Lasagna ole mukana feattaamassa?? Mikä tuo kuva on rantamaisemissa Häärijän ja Käärijän kanssa?
Ja Erika Vikman tottakai on siellä myös 🥴
Erika on Jeren hyvä ystävä.
Ihan kummaa porukkaa. Saa nähdä viittiikö tota edes yrittää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että Pelle Miljoona on myynyt itsensä kaupallisuudelle.
Jasså. Eikös kaupallista myyntiä ole keikatkin tai levyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään musiikkinsa takia tuttua minulle vanhalle kävylle, taaskaan. Luuleeko ne tosiaan, että nuoret katsoo tätä mummoformaattia, joka sekin pilattu.
Mä oon 55v. "mummo" ja kyllä joka ikinen psallistuja ja heidän musiikki on tuttua. Kaikkien muiden keikoilla käynyt paitsi Jonnan ja Lauri Haav'in. Todella mielenkiintoinen kausi tulossa. Onko ihan pakko lytätä taas valmiiksi ennenkuin yhtäkään esitystä on edes nähty?
Mulle ei oo kaikki tuttuja mutta koen sen positiivisena asiana.
Ajatelkaa jos Käärijä tois jonkun kansainvälisen tähden ohjelmaan: Joost, Baby Lasagna, Tommy Cash, Hooja, ..
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos Käärijä tois jonkun kansainvälisen tähden ohjelmaan: Joost, Baby Lasagna, Tommy Cash, Hooja, ..
Olisi kova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vain käärijä kun kuitenkin lähinnä yhden hitin ihme?
Eli sama kuin Jonna Tervomaa.
Jos ette ole tutustunut artistien muuhun tuotantoon,niin syyhän on vain ihan oma.Käärijällä ainakin piisejä riittää ja kai niitä Jonnallakin on.Jonna jäänyt vähän vieraammaksi.
Itse en ymmärrä näiden vierailijoiden raahaamista ohjelmaan.Ainoastaan,jos on osa jotain pändiä,niin sitten on ok,et muut orkan jäsenet käy esittään jonkun piisin myös.
Minustakin ihan hyvä kattaus.Käärijä tietenkin ihan lemppari💚.Ihanaa,että suuri yleisö pääsee näkemään,miten mahtava tyyppi hän on.Pikkasen kyllä ihmetytti niin monen saman aikakauden artistin mukana olo(Viivi,Käärijä,Johannes,Lauri).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kova
Tulee varmaan tapahtumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on räppäri? Izmo tai jufo3, luulisi maistuvan.
Eikö Lauri Haav ole räppäri? En ole biisiäkään kuullut, mutta muistelisin jossain gaalassa hänen saaneet räp pystin. Saatan muistaa väärinkin.
En myöskään Vestaa ole enempää kuullut. KUUMAA ja Viivikin vain UMKn kautta yhden biisin verran. Ihan mielenkiintoinen kausi mulle tulossa. :)
Ennemmin Käärijä. Hänen euroviisunsahan oli eri tyylien yhdistelmää, mutta raptyyppisempää on tehnyt sitä ennen
Mä tiedän noi kaikki, mutta joidenkin kohdalla en osaa nimetä yhtäkään biisiä. Ainakin Lauri Haav ja Vesta.
Yritän katsoa tuon kauden, mutta en innolla odota. Käärijä, Mikki Kauste ja Johannes Brotherus on itselleni mieluisimmat artistit noista. On tuolla pari artistia joiden laulutyylejä en voi sietää.
32v
Olisi mahtava kuulla Viivin herkkä balladi versio Moottoritie on kuuma kappaleesta.
Vaikuttaa niin erilaisilta persoonilta keskenään monet noista, että kuinkakohan outoa katsottavaa tuleva kausi on.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan ja hyviä taas. Nuoriso-osasto jäänyt etäämmäksi jos vaikka Vestan ja Viivin tuotanto rajoittuu mulla pariin biisiin ja Lauri Haav menee siihen, että tuttu nimi, mutta kappaleita en osaisi nimetä.
Pelle, Jonna, Mikki ja Käärijä ja miksei Johanneskin ole jo tutumpia ja ihan rakkaisiin lukeutuvia joten eiköhän hyvä kausi tiedossa.
Sitten niitä ketä ois toivonut. Se perusiskelmälinja puuttuu ja monen sukupolven suosikki Kake Randelin niin hänet haluaisi jollekin kaudelle kunhan lisää tulee ja suomirockin puolelta ja sanoittajista Heikki Salo ollut myös toivelistalla mulla.
Nyt jo myöhäistä, mutta pitkään toivoin iskelmälegendoista Tapani Kansaa jollekin kaudelle.
Ehkä oon nähnyt unta mutta olin lukevinani Tapsan haastattelun jossa häneltä kysyttiin miksi häntä ei ole nähty Vain Elämässä. Vastasi että ei ole pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Instassa oli eilen vai toissapäivänä kuva, joka vaiktutti olevan Suomesta, olikohan Vain elämää siihen jopa tägätty ja kuvassa hänen kanssaan olivat Häärijä ja Baby Lasagna.
Jep, "hauskuus" on kaikonnut jo ajat sitten. Itse tosin en ole pitänyt hauskana missään vaiheessa.