Mitä aijjot tehdä kun koirarekisteritarkastaja saapuu ovelle?
Kommentit (70)
Saman mitä aikoinaan tv-lupatarkastajille.
Lyön imurin käteen ja käsken imuroimaan kaikki villakoirat sohvan alta.
Kysyn että onko hän kenties erehtynyt ovesta kun meillä ei ole koiraa mutta talossa niitä on.
Ihmettelen, miksi sellainen ihminen tulee minun, koirattoman ja koira-allergisen ovelle.
Miksi se sinne ovelle tulisi? Sirun lukulaitteella voi tarkastaa koiran ihan missä vaan, että onko sirua ja onko se rakki rekisteröity.
Yhtäkkiä vaan kadulla setä tulee kysymään ja toinen setä tummansininen haalari päällä on siinä vieressä riesakkovihkosen kanssa.
Käsken palata poliisien kanssa, suljen oven ja ehkä vittuillakseni soitan youtubesta koiran räkötystä (mulla ei ole koiria)
Olen ilmoittanut koirani rekisteriin, joten tarkastaja ei tule meille.
Ulko-ovi on lukossa. Tänne ei niin vaan tulla.
Ei hätää, eivät taatusti tule. Kenenkään ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on komea mies, niin kysyn haluaako pillua.👵
Mä näytän sille Mirriä
Kysyn, että haluaako saman kohtalon kuin kompostitarkastaja, ja lyön oven kiinni.
Huikkaako hän postiluukusta onko koira kotona, jolloin ilmaannun ovelle menossa suihkuun ja tarkastaja toteaa että majava paikalla
Jätän koiranpaskan etuovelle. saa haistella sitä.
Kysyn haluaako hän kompostoitua muiden tarkastajien vierustovereiksi.
Ovikellon patteri pois. Jos silti haukkuu oven takana se on ulosottomies eikä koiraverorekkaaja.
😂😂😂🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Huikkaako hän postiluukusta onko koira kotona, jolloin ilmaannun ovelle menossa suihkuun ja tarkastaja toteaa että majava paikalla
Otan tuon käyttöön. Vastaan tarkastajan kysymyksiin ainoastaan onko koira kotona- leikillä.
Minulla ei ole eläimiä, vain erilaisia theranieita.