Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tuurin kyläkauppa elämys?

Vierailija
25.05.2025 |

Kaikki ovat kehuneet naailmanluokan paikaksi, pitäisi varmaan kesällä käydä 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tavarapuolella se hajuvesiosasto haisee ihan hirveältä ja kauas. En suosittele astmaatikoille tai yliherkille. 

Kitinäkallejen ei kannata noin ylipäätään mennä kaupoille. Hajusteyliherkkyyn on mielenterveysongelma.

Vierailija
42/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää Isoa Omenaa, Ideaparkkia tms. elämyksinä, niin kaipa se kyläkauppakin on. Ihan normaali ostoshelvetti.

Jotkut pitää näkemisen arvoisina museoita missä joku mt vikainen heppu on sohaissut maaleja kankaaseen miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x käynyt ihAN stadista asti. Aika jää lyhyeksi, bussireissu.  Aina tulee ostettua, nyt Marimekko unikko muki ja siirtolapuutarha, parisänkyyn parit lakanat. Oli 30 pros ale mukeissa, pidän itse, en anna kellekään. 

Vierailija
44/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ? Eikö se ole ostoskeskus?

Elämys???

Vierailija
45/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tavarapuolella se hajuvesiosasto haisee ihan hirveältä ja kauas. En suosittele astmaatikoille tai yliherkille. 

Kitinäkallejen ei kannata noin ylipäätään mennä kaupoille. Hajusteyliherkkyyn on mielenterveysongelma.

En huomannut hajuja, laita naamari

Vierailija
46/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on vaermaan säpinää kun lapsiperheet lähtee liikkeelle. Vesalla on kaikki isoa. 

Vierailija
47/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 x käynyt ihAN stadista asti. Aika jää lyhyeksi, bussireissu.  Aina tulee ostettua, nyt Marimekko unikko muki ja siirtolapuutarha, parisänkyyn parit lakanat. Oli 30 pros ale mukeissa, pidän itse, en anna kellekään. 

Ota seuraavan kerran hotellihuone Vesan linnamaisesta hotellista! Parvekenäkymät on asfaltoidulle parkkipaikalle!

Vierailija
48/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se. Niin iso elämys, että ihan yksi kerta riitti koko loppuelämäksi. Oltiin siis Pohjanmaata ja Länsi-Suomea kiertämässä muutenkin: Kuortane, Power Park, Ähtäri, Pori, Rauma jne, niin samalla reissulla piipahdettiin.

Vierailija
49/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole! Eläkeläisten huvipuisto.

Älä jauha paskaa se on suomen isoin sekatavara kauppa, hesasen homppelia widuttaa vai?

Vierailija
50/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana elämyksestä. En suosittele menemään.

Vierailija
51/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota seuraavan kerran hotellihuone Vesan linnamaisesta hotellista! Parvekenäkymät on asfaltoidulle parkkipaikalle!

Tuollaisen kun pääsisi jonkun eteläpohjalaisen setämiehen kanssa köyrimään 🤩

Vierailija
52/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo!

Vierailija
53/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän vttua nyt taas. On sulla fantasiat.

Vierailija
54/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi kaupassakäyntikin olla turvenuijille elämys.

Vierailija
55/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla asuu sukulaisia siinä lähistöllä, joten olen käynyt siellä ehkä 50 kertaa elämäni aikana.

Se on tavallaan kiva paikka käydä pyörimässä yhtenä päivänä. Onhan se tosi junttimainen paikka, mutta tavallaan siksi niin mukava.

Vierailija
56/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. On se sillä tavalla elämys, että se ei ole ihan peruskauppa. Vesa on sen laitellut sen oman visionsa mukaiseksi, ja oli siitä visiosta mieltä mitä tahansa, se ei ole sitä, mitä tavalliset kaupat ja kaupalliset rakennukset ovat Suomessa, vaan visuaaliseen ilmeeseen on panostettu ja yksityiskohtia on runsaasti (edelleen sanon, että se ei tarkoita sitä, että visuaalinen ilme olisi kaikkien tai edes useimpien makuun).

Jos tykkää ostostella, niin onhan Vesan puodissa myös runsaasti tavaraa samassa paikassa. Hinnat ovat ihan perushintoja, ei halpaa, mutta ei mitenkään kallistakaan.

Omasta puolestani voin sanoa, että naistenvaatevalikoima on sellainen, että vaatteita ei ole omaan makuuni helppo löytää. Ei siellä nyt ennenkään mulle mitään valtaisaa tarjontaa ollut, mutta se on koko ajan kaventunut.

Vierailija
57/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo monelle on jokavuotinen reissukohde. En ole itse käynyt koskaan. Tuntuisi hölmöltä ajaa 3 tuntia johonkin kauppaan. 

Vierailija
58/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itse kaupasta, mutta menee sinne aina useampi tonni shoppaillessa.

Vierailija
59/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisen hotellin sviitti on pähee

Joo, huone numero 313 ja hinta 313€ per yö

Ja 31,3€ per työntö

Vierailija
60/70 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen käynyt. En kummallakaan kertaa tainnut ostaa sieltä mitään ihmeempää, tosin en ole mikään shoppailijatyyppi muutenkaan. Ruoka siellä oli myös pahaa, joten ei paikka kyllä itseltäni mitään kovin korkeita pisteitä kerää. Kiva siellä silti oli käydä, on siellä oma tunnelmansa. Semmoinen vähän juntti paikka (hyvällä tavalla), miten joku osuvasti kuvasikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme