Kuinka ruma voisi olla onnellinen?
Minä olen ruma ja haluan vain kuolla - koska rumuus.
Kommentit (25)
Ulkonäöllä on nykyään entistä vähemmän merkitystä. Asioit vaan internetin välityksellä.
Mä olen niinä hetkinä kun ns unohdan ulkonäköni. Mutta kyllähän se masentaa, paljon.
Loistavasti. Ei tarvitse välittää ulkonäköihanteista ja voi keskittyä olemaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä on nykyään entistä vähemmän merkitystä. Asioit vaan internetin välityksellä.
Päinvastoin. Kauneus saattaa juuri olla tärkeämpää kuin koskaan aiemmin, "kiitos" juuri netin, sosiaalisen median ja deittisovellusten.
Paperipussi päähän kun liikut kaupungilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Kauneus saattaa juuri olla tärkeämpää kuin koskaan aiemmin, "kiitos" juuri netin, sosiaalisen median ja deittisovellusten.
Älä käytä niitä.
Itse olen kaunis, mutta en jaksa katsella muita ihmisiä. Viihdyn yksin.
Kauniilla on taakkansa myös. He vetävät puoleensa ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Ulkonäkökeskeisyys on taakka puolison ominaisuuksissa. Hirveä stressi pysyä kauniina. Stressi, että puoliso ulkonäkökeskeisenä katselee myös muita jatkuvasti. Suru, että on puolisolle vain joku palkintopokaali, ei ihminen, johon tämä haluaa oikeasti tutustua. Oman vanhenemisen ja kauneuden rapistumisen kaunis ottaa usein raskaammin. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä kiusaan rumia naisia.
-m39
Hyvä sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä niitä.
Miksi puhut minulle nimenomaan? En nyt kovin innokkaasti somea ja sovelluksia käytäkään, mutta olen henkilökohtaisesti kaikkea muuta kuin ruma. Yleensä juuri rumat ja kaltaiseni hyvännäköiset tiedostamme ulkonäön merkityksen parhaiten, toisin kuin sellaiset keskinkertaisen näköiset.
Löytämällä elämästä muuta sisältöä kuin ulkokuoren ja muiden ihmisten mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla on taakkansa myös. He vetävät puoleensa ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Ulkonäkökeskeisyys on taakka puolison ominaisuuksissa. Hirveä stressi pysyä kauniina. Stressi, että puoliso ulkonäkökeskeisenä katselee myös muita jatkuvasti. Suru, että on puolisolle vain joku palkintopokaali, ei ihminen, johon tämä haluaa oikeasti tutustua. Oman vanhenemisen ja kauneuden rapistumisen kaunis ottaa usein raskaammin. Jne.
Ehkä tämä on kauniin naisen kokemus, en tiedä, mutta hyvännäköisenä miehenä vaikea keksiä yhtäkään todellista haittapuolta komeudessa.
Voi sua...
Ehkä onnellistuttaisin sut...?
Vierailija kirjoitti:
Ei onnellisuus synny oman ulkonäön tarkastelusta, vaan jostain ihan muusta. Yleensä niistä asioista, jotka jakaa toisten kanssa ja joita tekee. Onnellisuus syntyy siis yleensä toiminnasta, yksin ja yhdessä, ei siitä, miltä peilikuva näyttää.
Rumana jää paljon pois yhteisestä tekemisestä.
Nuorempana se ulkonäkö oli keskeistä. Sitten kun tulet iältäsi vanhemmaksi muut arvot ja asiat alkavat merkitsemäön enemmän. Ulkonäkökeskeisiä ihmisiä alkaa pitämöön vähän yksinkertaisina.
Vierailija kirjoitti:
Rumiin taas ei haluta tutustua romanttisesti ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on kauniin naisen kokemus, en tiedä, mutta hyvännäköisenä miehenä vaikea keksiä yhtäkään todellista haittapuolta komeudessa.
Kauneudesta keksitään väkisin haittapuolia. Rumana naisena sitä haluaa kuolla joka päivä. Mä en halua edes mennä ulos palauttamaan pakettia koska mä en halua nähdä yhtäkään ihmistä enää!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumiin taas ei haluta tutustua romanttisesti ollenkaan.
Mä luulin olleeni nuorena ihan nätti mutta kun mietin tuota aikaa mua nussittiin vaan säälistä
Ei onnellisuus synny oman ulkonäön tarkastelusta, vaan jostain ihan muusta. Yleensä niistä asioista, jotka jakaa toisten kanssa ja joita tekee. Onnellisuus syntyy siis yleensä toiminnasta, yksin ja yhdessä, ei siitä, miltä peilikuva näyttää.