Mikä näistä kotimaan lomakohteista: Vierumäki, Porvoo, Koli, Vaasa?
Muutaman päivän kotimaan lomalle. Saa vinkata myös tekemistä paikasta tai lähialueelta. Matka-ajankohta juhannuksen jälkeinen viikko.
Kommentit (7)
Aika kaukana ovat kohteesi toisistaan, etelä- itä- ja länsi-Suomessa. Mitä lomaltasi haluat? Kaupunkikulttuuria, urheilua, patikointia luonnossa, kylpylää? Miten matkan teet? Näistähän se lähtee pohdinta. Hienoja kohteita on jokainen, joissakin on paljon erilaista mahdollisuutta, joissakin vähemmän. Toki suht lähialueella on kaikissa monipuolisuutta.
Olen kolunnut Suomen lähes kaikki kunnat, paljon on nähty, mutta aina löytyy uutta.
Wasalandia wasalandia huvipuisto mahtava, perhe naurava sinne tahtoo aina lomalla!
Vierailija kirjoitti:
Wasalandia wasalandia huvipuisto mahtava, perhe naurava sinne tahtoo aina lomalla!
Petyt jos huvipuistoa sieltä haet.
Muutaman päivän mittaiseen lomaan vaikuttaa tietysti matkan pituuskin. Lisäksi miettisin, että ketä on mukana ja mitä he lomalta haluaa. Mulle noista lomailupaikoista kiinnostavimmat on Porvoo ja Koli, joissa olen molemmissa käynyt. Koli taitaa nykyään olla aika kansoitettu. Itse olen käynyt siellä kymmenisen vuotta sitten. Yövyttiin metsähallituksen omistamassa mökissä järven rannalla. Samalla reissulla oltiin myös Joensuussa.
Porvoossa on useita todella hyviä ravintoloita ja vanha kaupunki on kaunis. Ei kovin moneksi päiväksi ole nähtävää ellei mene kylpylään rentoutumaan. Luontokohteita kyll on lähellä niin että voi ajaa.