Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen mies "outoon" toimintaan?

Vierailija
25.05.2025 |

Tai poikkeavaan tai jotain. Kinky ei kai olisi oikea termi mutta toisaalta sen termin alle menee kaikenlaista? 

Olen todella pienituloinen, mutta asia on minulle niin tärkeä että olen vakavasti harkinnut että käyttäisin siihen muutamia satasia silloin tällöin. Ei minulla muita kalliita harrastuksia olekaan joten miksei 

Ongelma on, etten oikein tiedä mistä maksullisen miehen löytäisi ja olisiko niissä sitten sellaista kunnolla rotevaa ja miehekästä ukkoa? Suurin osahan varmaan olisi kropaltaan melko tavallisia tai sporttisen hoikkia, oletan, jos miettii millaiselle on kysyntää miesten ja naisten keskuudessa keskimäärin? 

Tuskin missään sentään on kuvakatalogia josta valita, näin pienessä maassa ainakaan  :D

Olen ruma enkä ihan nuori, eikä toivomani toiminta ole seksiä tai seksikästä, eli en kaipaa mitään läähätysviestiä että "minä kyllä tulen ja toteutan toiveesi ilmaiseksi 😍" xD

Koska epäilen suuresti. Olen vain parille miehelle koskaan kertonut mitä toivoisin eivätkä he varsinaisesti tajunneet mikä homman nimi olisi tai yrittivät vängätä että siihen pitäisi sisällyttää ties mitä "seksikkäämpää" mikä pilaisi sen minulle. En välitä oikein mistään seksistä mitä koskaan olen harrastanut, enkä halua miestä tai suhdetta jatkossa. 

Täytyy siis kyllä mainita etten tiedä mistä edes maksullisia naisia löytyisi, vasta ujon mietinnän asteella tämä, olen ihan noviisi. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Voin kyllä toteuttaa toiveita kun ymmärrän mitä nyt haet? Bi m40

Vierailija
2/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole täältä hakemassa sitä palveluntarjoajaa, enemmän vain halusin kirjoittaa aiheesta ja ehkä kannustaa itseäni selvittämään millaisia maksullisia miehiä Suomessa edes olisi.

Toiminta itsessään on sellaista, että siihen ei liity eritteitä, mitään varsinaista seksiä eikä esimerkiksi väkivaltaa. Mutta miehellä pitää olla jonkinverran voimaa ja kuntoa ja sen verran eläytymiskykyä että voi vetää tietynlaista roolia siinä. Uskoisin kyllä että kenellä tahansa maksullisella toki onkin kyky sen verran vetää asiakaspalvelun nimissä roolia ettei se ole ongelma.

Kyseessä on ihan oikeasti ostopalvelu, tiedän jo aiemmin saamani palautteen ja ihan maalaisjärjen perusteella ettei kukaan mies ainakaan minunnäköisen naisen kanssa tekisi tuota omaksi ilokseen. Ja itse maksaisin toiveideni toteuttamisesta mielummin rahalla kuin suhteella ja seksillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, ei kaikki maksullisetkaan mitä tahansa roolileikkejä harrasta, ja maksullisia miehiä on suomessa aika vähän. 

Mikset voi tässä avata mitä haet, ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Kiinnostus heräsi.

Jollain saattaisi jopa olla jotain vinkkejä miten/missä tuota harrastusta pääsisi toteuttamaan. 

Vierailija
4/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kaikki maksulliset eivät tee kaikkea, enkä tietenkään haluaisi ostaa palvelua mieheltä jolle ei tule toiveestani sellainen olo että "eipä tuossa mitään, kyllä onnistuu". En missään nimessä halua että joutuisin stressaamaan inhoaako se mies toimintaa ja huomaisin kyllä jos hän olisi epävarma asiasta. 

Voin avata sen verran, että kyseessä on hieman pidempikestoinen roolileikki johon kuuluu myös minun nostamista tai siirtämistä. Toiminnan on tapahduttava kotonani ja minulla on kaikki rekvisiitta siihen. Ei ole pet play, alistamista, alistumista, adult baby-juttuja, lääketieteellistä.. Tavallaan leikkiin ei liity yhtään mitään seksuaalista toiminnallisesti, vaikkakin mahdollisesti alastomuutta jos koen sen luontevaksi. En ole törmännyt edes netissä ihan vastaavaan ja olen hyvin spesifi siitä mitä haluan. Lisäksi minulle olisi erityisen miellyttävää etten tunne miestä muuten eikä hän minua. 

Missään kink-klubilla tai vuokratiloissa ei ole edes kaikkea tarvittavaa enkä koe oloani millään tavalla kotoisaksi niissä piireissä enkä koe voivani tai haluavani antaa vastapuolelle mitään esimerkiksi seksuaalista. 

Vierailija
5/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis löytyykö maksullista miestä hommaan, joka on salaisuus. Sekö oli kysymys?

Mahdotonta vastata näillä lähtötiedoilla.

Vierailija
6/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyykö maksullista miestä joka on käynyt salilla tai tehnyt jotain tosi raskasta fyysistä työtä sen verran että normipainoisen pienehkön naisen nostelu sujuu. Tai mistä maksullisia miehiä yleensäkään löytyy.

Se se kysymys kai oli, en minä oleta että vauvapalsta luo sen asiakassuhteen puolestani. Ja se palveluhan voi maksaa vaikka kuinka monta sataa enemmän kuin aluksi ajattelisin, ehkä minulla ei ole siihen heti edes varaa. Ei se tämän sunnuntain homma ole 

Vierailija
7/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas joku AI-homma, kun ei mitään järkeä jutuissa.

Vierailija
8/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koska en halua nyt tähän paljastaa todella typerää ja todella autistista seksuaalisuuteni ainoata ilmentymää palstamiesten huutisteltavaksi (koska runkkumatskuksi siitä ei ole) vaan aihe oli enemmän tietynlainen maksullinen mies ja tietämättömyyteni aiheen saralla niin olenkin tekoäly...botti? Vai miten ne edes toimii. Justiinsa. 

Noh, googlettelen sitten tätä asiaa kunhan inspiroidun ja budjettia on enemmän kasassa :D

Vierailija
9/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koska en halua nyt tähän paljastaa todella typerää ja todella autistista seksuaalisuuteni ainoata ilmentymää palstamiesten huutisteltavaksi (koska runkkumatskuksi siitä ei ole) vaan aihe oli enemmän tietynlainen maksullinen mies ja tietämättömyyteni aiheen saralla niin olenkin tekoäly...botti? Vai miten ne edes toimii. Justiinsa. 

Noh, googlettelen sitten tätä asiaa kunhan inspiroidun ja budjettia on enemmän kasassa :D

Me ei vaan ymmärretty koko postauksen pointtia. Otsikossa on ?-merkki, eli oletin että se on kysymys, mihin toivotaan vastausta. Mutta näillä tiedoilla ei vastaaminen onnistunut, joten kysyttiin lisätietoja.

Tämä on klassinen "ohjeet epäselvät, kissa mikrossa" tilanne. 

Vierailija
10/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuohon liittyy vielä kumivaatteetkin? Sitten ainakin menee hankalaksi löytää ketään.

Vierailija
11/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos tuolla mun selvennyksellä se kissa saataisiin pois mikrosta. En siis ole etsimässä mitään kinkykerhoa -tiedän jo niistä, ei ole mitä haen- enkä miesystävää tai panokaveria. 

Vaan isoa vahvaa miestä joka on valmis rahaa vastaan tekemään (tavallaan) seksitöitä. Olettaisin että jo valmiiksi seksityötä tekevästä saisi huomattavasti paremmin mitä haluan kuin että koittaisi tarjota rahaa jollekin deitti miehelle, tuntuisi että siihen liittyisi melkoisia riskejä kiusallisesta tilanteesta tai ettei saa mistä luuli maksavansa. 

Toisaalta ehkä tää mun tekstin taso paljastaa miksi mulla ei ole suhdetta, ei olemassa eikä enää koskaan hakusessa. Olen tosiaan ruman lisäksi myös aika hankala ja rasittava. 

Vierailija
12/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein; ap olet  nainen, joka ei pidä itseään viehättävänä, ja haluisit löytää maksullista miesseuraa? Somesta löytyy varmasti

Vierailija
13/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tavallaan ap neuvon sinua, ettää yritä edes sanoittaa mitä haluat itelles paperille, ennen kuin lähden etsimään)

Vierailija
14/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuohon liittyy vielä kumivaatteetkin? Sitten ainakin menee hankalaksi löytää ketään.

Ei liity, eikä muitakaan rooliasuja kummallekaan :D

Siis kumivaatteethan olisi sellainen että sille nimenomaan löytyy faneja! Ei varmaan "muiden" keskuudessa kovin rakastettu tai tykätty fetissi mutta sentään selkeää fetissihommaa johon löytyisi joku toinen kumiasustelija tai jopa tapahtumia Euroopasta -oletan että ihan kotimaastakin, en vain ole piireissä. 

Mun toiveissa on vikana vain se, että niiden toteuttaminen vaatii ihan fyysistäkin vaivannäköä ja niissä ei ole mitään "palkintoa" toiselle osapuolelle, siis ei liity seksiä eikä mitään eroottista oikein muutenkaan. Bonuksena ei tosin mitään eritteitä tai asujakaan tai just vaikka vauvateemaa tai nöyryytystä. 

Vierailija
15/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, kuin etsisit näyttelijää.

Haluat siis toteuttaa jonkin romanttisen haaveen, ja kaipaat rotevaa miestä nostelemaan. Kyllä luulisi löytyvän, mutta eri asia mistä.

Vierailija
16/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Tavallaan ap neuvon sinua, ettää yritä edes sanoittaa mitä haluat itelles paperille, ennen kuin lähden etsimään)

Kiitos, siis ihan vilpittömästi kiitos, en vittuile. 

Tiedän kyllä todella tarkasti mitä haluan, tarvittaessa voin kirjoittaa miehelle vaikka ihan käsikirjoituksen mutta niin tarkkaan ei tarvitse mennä jos mies haluaa vain teeman + tärkeimmät toiminnot ja sitten improvisoida loput. En vain halua avata sitä itse toimintaa ja teemaa palstalle koska se on hyvin nolo minulle ja jonkin verran uniikki ja spesifi. 

Vierailija
17/21 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis toteuttaa jonkin romanttisen haaveen, ja kaipaat rotevaa miestä nostelemaan. Kyllä luulisi löytyvän, mutta eri asia mistä.

No en oikeastaan romanttista mutta muuten joo. Kyllä minua on aiemmat miesystävätkin sentään kantaneet silleen prinsessatyyliin ja nostelleet syliin, romantiikkaakin olisi ollut tarjolla. Siis kukkia, hierontaa, helliä hetkiä, ravintolatreffiä, en välitä semmoisista enkä halua kumppania. 

Tämä on enemmänkin roolileikki ja kyllä, miehen pitäisi tavallaan olla näyttelijä siis siinä mielessä kuin dom on näyttelijä sellaiselle subille joka kaipaa tilanteeseen myös jotakin omasta itsestään erillistä roolia eikä "vain" toimintaa. Tässä vain kyseessä olisi alistamisen sijasta sellainen erilainen roolileikki jossa oma roolini on melko passiivinen. 

Aiemmin kun minulla on ollut jotain miesystäväksi pyrkivää pitkäaikaista panoseuraa niin kun olen heille kertonut tästä asiasta, ei kukaan ole pitänyt sitä oksettavana tai mitään. Ainoastaan sellaisena että "eikö siihen voisi lisätä sitä ja tätä seksuaalista elementtiä (esim seksiasuja tai seksiä toimintana)" (ei, menee pilalle) tai että "enpä näe tuossa mitään järkeä, kuulostaa tylsältä" jolloin en ole viitsinyt mitenkään erityisen voimakkaasti pyytää sitä heiltä kun selvästi se ei kiinnosta ja aihe on kuitenkin minulle tärkeä. 

Joskus olen jollekin nettiviestittelymiehelle sen skenaarion kertonut myös ja hän ihan suoraan sanoi että vammainen toive ja että hän ei "tuollaista jaksa tehdä jos ei saa nussia perseeseen" sen päätteeksi :')

En vain jaksaisi lähteä metsästämään jotain "tavallista" miestä tyhmään fantasiaani vaan muutenkin minulle toimisi erinomaisesti joku jolta sen voisi ostaa palveluna ja sitten jos se toimii niin vaikka sen verran säännöllisemminkin kuin mihin minulla nyt sitten olisi varaa. En halua enää harrastaa seksiä (en ole koskaan saanut seksistä oikein mitään, tavallisesta enkä kinkystä) niin siksikin mielummin tarjoaisin rahaa kuin rasittaisin jotain miestä tällä ilman että hän voisi saada siitä oikein mitään. 

Vierailija
18/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies saa pitää vaatteet päällä ja ei tarvi nuolla pillua 

Tarviiko olla oma piiska 

Vierailija
19/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oikeastaan romanttista mutta muuten joo. Kyllä minua on aiemmat miesystävätkin sentään kantaneet silleen prinsessatyyliin ja nostelleet syliin, romantiikkaakin olisi ollut tarjolla. Siis kukkia, hierontaa, helliä hetkiä, ravintolatreffiä, en välitä semmoisista enkä halua kumppania. 

Tämä on enemmänkin roolileikki ja kyllä, miehen pitäisi tavallaan olla näyttelijä siis siinä mielessä kuin dom on näyttelijä sellaiselle subille joka kaipaa tilanteeseen myös jotakin omasta itsestään erillistä roolia eikä "vain" toimintaa. Tässä vain kyseessä olisi alistamisen sijasta sellainen erilainen roolileikki jossa oma roolini on melko passiivinen. 

Aiem

Seksitreffit -palstalla on miehiä, jotka mm siivoavat alasti tai tulevat tekemään ns. miesten töitä. Asiaan ei välttämättä sisälly seksiä. Ihan tavallisia miehiä, ei alan ammattilaisia. 

Vierailija
20/21 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa viestiä mulla fiksulle ja luotettavalle miehelle. Uskon, että voitaisiin päästä tässä sinua tyydyttävään tulokseen. Strongbull205 ät gmailin loppuosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä