Maksullinen mies "outoon" toimintaan?
Tai poikkeavaan tai jotain. Kinky ei kai olisi oikea termi mutta toisaalta sen termin alle menee kaikenlaista?
Olen todella pienituloinen, mutta asia on minulle niin tärkeä että olen vakavasti harkinnut että käyttäisin siihen muutamia satasia silloin tällöin. Ei minulla muita kalliita harrastuksia olekaan joten miksei
Ongelma on, etten oikein tiedä mistä maksullisen miehen löytäisi ja olisiko niissä sitten sellaista kunnolla rotevaa ja miehekästä ukkoa? Suurin osahan varmaan olisi kropaltaan melko tavallisia tai sporttisen hoikkia, oletan, jos miettii millaiselle on kysyntää miesten ja naisten keskuudessa keskimäärin?
Tuskin missään sentään on kuvakatalogia josta valita, näin pienessä maassa ainakaan :D
Olen ruma enkä ihan nuori, eikä toivomani toiminta ole seksiä tai seksikästä, eli en kaipaa mitään läähätysviestiä että "minä kyllä tulen ja toteutan toiveesi ilmaiseksi 😍" xD
Koska epäilen suuresti. Olen vain parille miehelle koskaan kertonut mitä toivoisin eivätkä he varsinaisesti tajunneet mikä homman nimi olisi tai yrittivät vängätä että siihen pitäisi sisällyttää ties mitä "seksikkäämpää" mikä pilaisi sen minulle. En välitä oikein mistään seksistä mitä koskaan olen harrastanut, enkä halua miestä tai suhdetta jatkossa.
Täytyy siis kyllä mainita etten tiedä mistä edes maksullisia naisia löytyisi, vasta ujon mietinnän asteella tämä, olen ihan noviisi.
Kommentit (27)
Normaali mies ei kiihotu (ei saa erektiota) jos nainen on wanhus tai rumilus. Arapinakielellä voi rekrytoiminen onnistuakin, koska auton pakoputkikin riittää sitä osaaville.
Olen ruma maalaisneito ja halut ne on minullakin. Joskus haaveilin että, saisin mieheltä piiskaa ja rajunpanon. Hommasin maksullisen miehen joka toteutti haaveeni, olin onneni kukkuloilla pitkään tämän jälkeen. Nyt tämä mies käy hoitelemassa minua kerran kuukaudessa ja maksan 300e kerta mielellään illasta.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kutkuttaa omaa uteliaisuutta, että olisi kyllä erittäin mielenkiintoista tietää millainen juttu tämä on.
Kyseessä on vain pitkälle viety ja mielellään ajallisesti pitkäkestoinen roolileikki jonka yksityiskohtia en halua avata. Joku seksitön hoivaleikki tai pet play voisi olla lähimpänä, vaikka ei kyllä ole kumpaakaan.
Toiminta on minulle todella kiihottavaa, mutta toiselle osapuolellehan se on vain kovaa työtä, eikä siihen sisälly mitään seksiä. Aikanaan kun vielä jaksoin parisuhteentapaisia harrastaa niin eipä ne miehet jaksaneet minulle tällaista toteuttaa vaikka itse palvelin heitä ihan kaikin tavoin seksissä. Ja useamman miehen palaute oli, että tyhmää, vammaista, turhaa. Niinkuin se kai olisikin, muille.
Ei ikävä kyllä mitään seksikkäitä tai perverssejä yksityiskohtia ole tarjota. Jonkinlainen neuropoikkeavuus ja traumaattinen suhde seksiin värittää sekä sitä mistä kiihotun, että sitä kenen kanssa ja miten uskaltaisin tai haluaisin toteuttaa toiveitani. Suhdetta en tosiaan enää halua enkä osaa sellaisessa oikein toimiakaan kun se ns normaali seksi on niin vaikeaa eikä minulle palkitsevaa. Läheisyydestä puhumattakaan.
En muuten ole juurikaan viisastunut mitä seksin ostamiseen tulee, paitsi että se on sekä asiallisempaa että kalliimpaa toimintaa kuin oletin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kutkuttaa omaa uteliaisuutta, että olisi kyllä erittäin mielenkiintoista tietää millainen juttu tämä on.
Kyseessä on vain pitkälle viety ja mielellään ajallisesti pitkäkestoinen roolileikki jonka yksityiskohtia en halua avata. Joku seksitön hoivaleikki tai pet play voisi olla lähimpänä, vaikka ei kyllä ole kumpaakaan.
Toiminta on minulle todella kiihottavaa, mutta toiselle osapuolellehan se on vain kovaa työtä, eikä siihen sisälly mitään seksiä. Aikanaan kun vielä jaksoin parisuhteentapaisia harrastaa niin eipä ne miehet jaksaneet minulle tällaista toteuttaa vaikka itse palvelin heitä ihan kaikin tavoin seksissä. Ja useamman miehen palaute oli, että tyhmää, vammaista, turhaa. Niinkuin se kai olisikin, muille.
Ei ikävä kyllä mitään seksikkäitä tai perverssejä yksityiskohtia ole tarjota. Jonkinlainen neuropoikk
Missä päin tarve?
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei kiihotu (ei saa erektiota) jos nainen on wanhus tai rumilus. Arapinakielellä voi rekrytoiminen onnistuakin, koska auton pakoputkikin riittää sitä osaaville.
:D
No, en tiedä olenko ns wanhus, ehkä, mutta rumilus kyllä olen. Vaan ei hätää!, miehellä ei tarvitse seistä ollenkaan ja jos seisoo en halua siitä ehkä tietää toiminnan aikana.
Myönnän myös olevani sen verran kai sitten sosiaalistukseltani rasistinen että kyllä sen palveluntarjoajan pitää ihan etnisesti suomalainen olla.
Mutta tämä seksi-palstan anti on kyllä sellaista, että tätä omaa vanhaa ketjuani lukuunottamatta olen jaksanut osallistua vain jos joku, yleensä nainen, tuskailee rumuuden tai joidenkin neuroosien tai traumojen kanssa. Olisi jännä tietää onko tällaisten kommenttien takana edes oikea naisviha vai joku hassuttelu vai tylsyyttään spämmiminen vai! peräti ovela luuppi jossa miesvihainen nainen esittää naisvihamielistä kammopaappaa? Emme saa koskaan tietää.
Olet ap harvinaisen täyspäinen ja itsensä ja tarpeensa tunteva nainen. Kiva lukea, kiitos kun kirjoitit. :)
Harmi, ettet osallistu useammin, mutta ymmärrän kyllä hyvin, miksi...