Riikkaan sattuu, kun hänen empatia-lausuntoaan siteerataan
Riikka kuvaa itseään myötätuntoiseksi ihmiseksi. Kuinka väärä käsitys ihmisellä voikaan itsestään olla?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e6b1dd80-c628-43e8-af21-12764e915…
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Sääliäkö häntä nyt sitten pitäisi? Sori vaan Riikka, kuten olet itse sanonut, empatia ei kuulu politiikkaan
Ei kun ymmärtää hänen jälkiselittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on täysin käsittämätöntä, että ihminen, joka on vuosikymmenen ollut kotona tukim varassa KEHTAA tulla sanomaan köyhille, että menkää töihin. Ihminen, jolla ei itsellään ole kesätöitä lukuunottamatta päivääkään työkokemusta. Ja sitten vielä kuvittelee olevansa parempi ja osaavampi kuin muut, jotka ovat tehneet töitä sen ajan, kun Riikka makoili kotona.
Riikallahan on omakohtaista kokemusta siitä loisimisesta kotona tukien varassa. Hänellä varmaan olisi ollut mahdollisuus mennä töihin, muttei sitä käyttänyt ja kuvittelee, että muilla on sama tilanne.
Riikka on niin varjonsa vietävissä, että Carl Jung aiheuttaa maanjäristyksen pyörimällä raivokkaasti haudassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on täysin käsittämätöntä, että ihminen, joka on vuosikymmenen ollut kotona tukim varassa KEHTAA tulla sanomaan köyhille, että menkää töihin. Ihminen, jolla ei itsellään ole kesätöitä lukuunottamatta päivääkään työkokemusta. Ja sitten vielä kuvittelee olevansa parempi ja osaavampi kuin muut, jotka ovat tehneet töitä sen ajan, kun Riikka makoili kotona.
Riikallahan on omakohtaista kokemusta siitä loisimisesta kotona tukien varassa. Hänellä varmaan olisi ollut mahdollisuus mennä töihin, muttei sitä käyttänyt ja kuvittelee, että muilla on sama tilanne.
Ei joutanut, kun piti niin 'scriptailla'.
Muistakaa ensi vaaleissa:
Puoluetuet jaetaan kansanedustajien määrän mukaan. Kun persujen kansanedustajien määrä romahtaa, romahtaa myös puoluetuet, ja ääliömäisten persutrollien määrä.
Palsta siivoutuu lopultakin.
Psykopaatti ministerinä ei ole ollenkaan hyvä juttu.
"Minä en kuuntele tällaista roinaa etenkään silloin, kun minulla on lasillinen mitä parhainta punaviiniä kädessäni!" (Riikka Purra)
Ällistyin, kun Riikka julisti alue- ja kuntavaalien jälkeen, että hän ja PS eivät ole tehneet mitään väärin.
Jos Riikka olisi fiksu ja osaava niin hän palauttaisi heti suojaosuudet ja nostaisi ne pysyvästi 500 euroon, mutta ei, ei taida olla. Valitettavasti.
Kun on niitä fiksaatioita ja psykoosikohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kun on niitä fiksaatioita ja psykoosikohtauksia.
Kun ei hissi mene muualle kuin alakertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ällistyin, kun Riikka julisti alue- ja kuntavaalien jälkeen, että hän ja PS eivät ole tehneet mitään väärin.
Repesin nauramaan tuolle julistukselle. Mistäs se kannatuksen roima lasku sitten mahtoi johtua?
Riikka menetti äitinsä vain 12-vuotiaana. Sen jälkeen hän on halunnut lähinnä vain kostaa: kun ei minulla ole kivaa, ei ole muillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joutanut, kun piti niin 'scriptailla'.
Kyllähän sellainen joukkomurhafantasiointi varmasti ministerin hommiin pätevöittää. Nyt tavoitteena on sen ekan kohderyhmän lisäksi päästää päiviltä ne huonompiosaisemmat kantikset. Hyvin näyttää etenevän. Itsareiden määrä on jo nousussa.
Riikka "20 meppiä" Purra ja Politiikkaradion tietovisa: 0 points.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin nauramaan tuolle julistukselle. Mistäs se kannatuksen roima lasku sitten mahtoi johtua?
Tyhmästä kansasta, joka ei osannut äänestää oikein. Niinhän Riikka asiaa selitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliäkö häntä nyt sitten pitäisi? Sori vaan Riikka, kuten olet itse sanonut, empatia ei kuulu politiikkaan.
Pitäisikö sinun kerrata peruskoulu? Riikka ei ole missään vaiheessa, koskaan, jne sanonut ettei empatia kuulu politiikkaan.
Ai ei ole sanonut vai?
Luepa tästä:
https://www.apu.fi/artikkelit/riikka-purra-ei-usko-empatiaan-politiikas…
Vierailija kirjoitti:
Riikka menetti äitinsä vain 12-vuotiaana. Sen jälkeen hän on halunnut lähinnä vain kostaa: kun ei minulla ole kivaa, ei ole muillakaan.
Tämän vuoksi traumoista pitää puhua ja niiden hoitoa kehittää, vaikka aihe herättää mm. täällä lapsellista v*ttuilunhalua. Koteloitunut ja käsittelemätön trauma tekee pahaa jälkeä ihmiselle ja sehän tietysti heijastuu ulospäin. Valta ei tervehdytä vaan pahentaa jo valmiiksi sairaan ihmisen mielentilaa.
Nyt on pakko sanoa Purrasta, että miten hän kehtaa, vai onko hän psyko, jos ei itse tunnista heikkouksiaan. Minä itse sentään tiedostan, etten ole kovin empaattinen ihminen, tai olen sitä vain valikoidusti itselleni tärkeille ihmisille ja eläimille. Ja sanonkin sen ihan ääneen tarvittaessa, että ihmiset ymmärtää, että täältä saattaa tulla aivopieruja väärissä paikoissa, ja anteeksi niistä, häpeän niitä itsekin. Mutta yritän kasvaa ihmisenä.
Ja vielä yksi juttu: Purra ei osaa tanssia. Tanssikoon siis vain yksin kotona.
Vihannestukku: konkurssi, Valmet: -325 työntekijää (tällä kertaa). Jne, jne, jne. Suomi nousuun!