Tietääkö kaikki suomalaiset tän palstan? Käykö melkein kaikki täällä?
Oon itse paljonkin täällä kun en ole töissä. Mietin että viettääkö täällä kaikki ihmiset aikaansa? Mun ystävä suositteli tätä kun odotin ekaa lasta, harmitti että tuli mentyä tänne. Nyt koukuttunut nettiin...
Kommentit (40)
Valtaosa ihmisistä ei ol ikinä kuullutkaan av:stä, saati että olisi aikaa täällä viettää kaiket päivät. Veikkaisin, että noin 100 aktiivia kirjoittelee ja jotkut käyvät välillä naureskelemassa postauksille.
Olen melko varma, että ainakaan siskoni 2 alle 2-vuotiasta lastani eivät tiedä tätä palstaa.
Jos seuraat keskusteluja niin yksi hullu vassari käy joka ketjuun haukkumassa perusuja ja yksi hullu persu haukkuu kaikkia.
Ovat aika aktiivisia, eikeä heidän aivoihinsa muita asioita sovi.
Suurin osa haluaisi kirjoittaa ja lukea ihan asiallisia kirjoituksia,
Mä olen sitä ikäluokkaa joka oli täällä silloin jo kun palsta oli auki koko yön. Oon miettinyt että muutettiinkohan se sen takia että naiset oli niin koukuttuneita tähän ja mielenterveysongelmat lisääntyi ja unettomuus?
Ap
"Sivustolla käy noin 1-4 miljoonaa käyttäjää kuukausitasolla." Lukee tuossa sääntöosiossa , eli aika suosittu taitaa olla
Työttömänä tullut vietettyä täällä vähän liian paljon aikaa. Opiskellessa ja töitä tehdessä palstaäilen lähinnä vkl ja joskus iltaäisin. Otsikon kysymykseen eiköhän tän suurin osa tiedä mutta ei täällä kaikki käy.
Aloin 10v sitten (noi,n) käydä täällä kun toinen suosittu palsta pilattiin ja sen kävijämäärät romahtivat. Eli keskustelu tyrehtyi siellä kokonaan.
Tulin taas aamulla palstalle ja jäin etsimään jotain järkevää ketjua. En löytänyt (joitakin hyviä kommentteja oli), joten lähden nyt pois. Meni aamu vähän hukkaan. Antoisaa päivää kaikille!
"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla julkisilla aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."
Ap raukka on niin vauvapalstakuplassa ettei voi edes kuvitella toisenlaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
"Sivustolla käy noin 1-4 miljoonaa käyttäjää kuukausitasolla." Lukee tuossa sääntöosiossa , eli aika suosittu taitaa olla
Aika laaja haarukka tuo 1-4 miljoonaa. Ja mistä tietävät, että ovat eri käyttäjiä?
Määräaikaisessa työpaikassa melkein kaikki varmaan palstasta tiesivät, suurin osa tuskin aktiisesti seurasi. Jokunen saattoi seurata silloin tällöin.
Määraikaisuuden takia minulla on nyt aikaa ja oli ennen ko. töitä, joten melko aktiivisena palstailen taas.
Veikkaisin, että korkeintaan kahden käden sormilla laskettava prosenttiosuus suomalaisista käyttää palstaa, todennäköisemmin yhdeni käden sormet riittää.
"Lähtökohtaisesti myöskään sairautta, vammaa tai tapaturmaa ei voida pitää asiallisena syynä irtisanomiselle, mutta ne voivat aiheuttaa sellaisen työkyvyn aleneman, joka muodostaa asiallisen syyn irtisanomiselle."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9e9930a8-6f6d-4df2-bdd5-ed8b114d0…
Joo me ollaan kaikki täällä.