Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, ei ole ihme ettei teillä ole kenelläkään miestä kun lukee näitä juttujanne

Vierailija
25.05.2025 |

Moniko kuoli tylsyyteen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö APn mennä takaisin sinne ulinalaudalle itkemään kaltaistensa seuraan? Seurataan sitten limavanaa ja tullan perässä kyselemään jos mielipiteet kiinnostaa.

Vierailija
22/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset ja hyvät miehet eivät naisille kelpaa.

Vaaditaan kaikenlaista kohtuutonta kuten mm. normaalipainoa, kavereita, hyvää palkkaa, autoa, urheiluharrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän palstamammoilta voi lusikalla vaatia kun on pipetillä annettu.

Vierailija
24/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on naisten tehtävä ehdottaa tekemisiä. Meillä mies ehdottaa enemmön, tosin se on aina se sama. Kävely lähialueella 

Vierailija
25/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset ja hyvät miehet eivät naisille kelpaa.

Vaaditaan kaikenlaista kohtuutonta kuten mm. normaalipainoa, kavereita, hyvää palkkaa, autoa, urheiluharrastuksia.

Mitenkä lienee. Suurin osa tuntemistani kunnollisista miehistä ovat työelämässä, heillä on kavereita ja harrastuksia sekä auto. Mielestäni ei ole kyse kohtuuttomista vaatimuksista vaan normaalista elämästä ja elämäntyylistä.

Vierailija
26/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinkkuus on ollut näemmä todella oikea valinta ja se pysyy! Ap.

Vierailija
27/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yksinäinen incel joka taas tänäkin viikonloppuna saanut monet pakit? Ja kyllä, täysijärkinen, suomalainen MIES löytyy tosta vierestä:)

Vierailija
28/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yksinäinen incel joka taas tänäkin viikonloppuna saanut monet pakit? Ja kyllä, täysijärkinen, suomalainen MIES löytyy tosta vierestä:)

Kato kunnolla ettei se vain riipu hirttoköydessä.

Vierailija
29/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vammaisen omaishoitaja, no, ihan hienoa työtähän tuokin on?

Vierailija
30/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammaraatihan on täällä jo vuosia sitten päättänyt, ettei nainen edes halua miestä elämäänsä.

En ole edelleenkään tuota mieltä.

Vierailija
31/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan minulla. Palsta"viisauksiin" kuuluu sekin, että kuka vaan nainen saa valita kenet vaan miehen ja pelkästään miehiä syrjitään parisuhdemarkkinoilla. Sitä tämän täytyy olla?

Vierailija
32/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies ja asumme yhdessä.

Vierailija
33/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vammaisen omaishoitaja, no, ihan hienoa työtähän tuokin on?

Tuo oli parasta mihin pystyit? :) 

Toisin kuin sinä, mieheni on ihan terve, täysijärkinen, normaali. Siksi hän onkin varattu. Minulle. Hae itsellesi apu tuohon pahoinvointiisi. 

Vierailija
34/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lataamassa tiskikoneen ja tulin takaisin katsomaan esimerkkejä mielenkiintoisista avauksista, joita aloittaja on tehnyt. Hän ei ole kuitenkaan luetellut ainoatakaan. Miksihän ei?

Vierailija
35/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato kunnolla ettei se vain riipu hirttoköydessä.

Ei pelkoa, ei riipu. Hänellä ei ole mielenterveytensä kanssa haasteita. Sinulla niitä vaikuttaa olevan senkin edestä joten pidähän huolta itsestäsi. 

Vierailija
36/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies ja asumme yhdessä.

Osanottoni miehesi puolesta.

Vierailija
37/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mitennii ei ole 😎

No, ei voi olla ainakaan normaalilla aivotoiminnalla olevaa miestä kenelläkään täällä

En minä normaalia haluaisikaan. Tylsiä ovat. Pitää olla normaalia älykkäämpi, ja muutenkin vähän outo. Ja sellaisen olen löytänyt ja kumppanikseni saanut.

Vierailija
38/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitennii ei ole 😎

No, ei voi olla ainakaan normaalilla aivotoiminnalla olevaa miestä kenelläkään täällä

En minä normaalia haluaisikaan. Tylsiä ovat. Pitää olla normaalia älykkäämpi, ja muutenkin vähän outo. Ja sellaisen olen löytänyt ja kumppanikseni saanut.

Niin, mutta mitähän mieltä hän on sinusta? Puhutko yleensäkin aina vain itsestäsi?

Vierailija
39/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitennii ei ole 😎

Niin, mutta mitähän mieltä hän on sinusta? Puhutko yleensäkin aina vain itsestäsi?

Miksi kysyit tuolta kommentoijalta, puhuuko hän yleensäkin vain itsestään? Hänhän luonnehti viestissään puolisoaan, ei itseään. Mulle tulee tästä keskustelusta sellainen olo, että sulla on jotenkin aika paha olo itsesi kanssa ja ajattelet, että se ratkeaa sillä, että keksit muista epämiellyttäviä asioita keskustelupalstalla. (Voin paljastaa: ei ratkea, mutta varmasti jo tiesitkin tämän.)

Vierailija
40/42 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitennii ei ole 😎

Juuri eilen hän sanoi rakastuneensa minuun. Kyllä hän on sitä mieltä, että olen sekä outo että älykäs. Ei hän tyhmän kanssa jaksaisikaan. Yhdessä olemme olleet pidempään kuin sinä olet edes elänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi