Voittaako arvonnoista kukaan oikeasti mitään?
Aloitin tammikuussa kokeen, jossa osallistun kaikkiin mahdollisiin kauppojen yms arvontoihin. Vain sellaisiin, mitkä ei vaadi maksullisia puhelinsoittoja, lahjoituksia tai tilauksia. Mitään en ole voittanut, en edes jotain 10 sentin logollista kestokassia. Alkaa hiljakseen tuntua siltä, ettei mitään palkintoja oikeasti edes ole olemassa ,kun voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti, eli mitään todennusta voitoista ei ole. Oletko itse tai tunnetko jonkun, joka on voittanut sellaisissa arvonnoissa? Oliko ns kunnon palkinto kuten lahjakortti tai telkkari, vai suklaapatukka tai kestokassi?
Kommentit (45)
En juurikaan osallistu kilpailuihin, mutta äkkiseltään tulee mieleen K-kaupan 50e lahjakortti. Lapsi osallistui arvontoihin paljon pari vuotta sitten ja voitti minusta useampia palkintoja. Esimerkiksi kaiutin ja jalkapallo.
Vierailija kirjoitti:
Nuo arvonnat joissa lukee voittajalle ilmoitamme henkilökohtaisesti ei voita mitään.
No vasta voitin yhdessä apteekin arvonnassa Noben tuotepaketin. Minulle ilmoitettiin arvonnan voitosta nimenomaan yksityisviestillä instassa.
Muutama vuosi sitten voitin grillin. Sekin ilmoitettiin yksityisviestinä Facebookissa.
Somearvonnoissa on tullut ihan mukavasti voittoja, mutta yhdestäkään nettiarvonnasta, missä voitosta ilmotettaisiin puhelimitse tai sähköpostilla ei mitään.
Mä voitin Seura-lehden kilpailussa 10.000 € Karibian matkan Royal Princess. Lehtijutusta sain 200 €. 2 kk kuluttua siitä voitin laskettelutakin ja lasit. Felix-kilpailusta voitin Jopon.
Voittamiani: Rooman-matka, 1000€ lahjakortteja K-ryhmän kauppoihin, urheiluvälineitä, hotelliyö, jotain mainitakseni. Mies voitti jokunen vuosi sitten 1500€ matkalahjakortin
Paikallisista liikkeistä
Kamera
Kukkakimppu
Tuotepaketti Felix
Keittokirja
Tabletti
Valtakunnallisista limsaa, 50 euron lahjakortti S-ryhmä. No jotain edes🙂