Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittaako arvonnoista kukaan oikeasti mitään?

Vierailija
25.05.2025 |

Aloitin tammikuussa kokeen, jossa osallistun kaikkiin mahdollisiin kauppojen yms arvontoihin. Vain sellaisiin, mitkä ei vaadi maksullisia puhelinsoittoja, lahjoituksia tai tilauksia. Mitään en ole voittanut, en edes jotain 10 sentin logollista kestokassia. Alkaa hiljakseen tuntua siltä, ettei mitään palkintoja oikeasti edes ole olemassa ,kun voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti, eli mitään todennusta voitoista ei ole. Oletko itse tai tunnetko jonkun, joka on voittanut sellaisissa arvonnoissa? Oliko ns kunnon palkinto kuten lahjakortti tai telkkari, vai suklaapatukka tai kestokassi? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttää. Veikkauksen arvonnoissakin voittaa Ari K. Espoosta ja Ville V. Rovaniemeltä. Niin varmaan.

Vierailija
2/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran tuikkukynttilöitä 👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapponia-rannekorun, ulkomaanmatkan, lp-levyn näin äkkiseltään, mitä olen voittanut.

Vierailija
4/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kyselette ihan typeriä asioita jokaisessa ketjussa, aikuiset ihmiset?

Hävettääkö sinua että olet joskus pitänyt jostakin musiikista?

Hävettääkö sinua jos olet lapsena piereskellyt?

Miksi minä tunnen näin?

Mistä saisin hyvää tunnetta?

Kuka antaisi minulle virtaa?

Miksi en ymmärrä itseäni?

Miksi olen näin huono ihminen?

Miksi minä nyt kyselen koko ajan muilta?

Vierailija
5/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli, kun osallistuin Facebookissa arvontaan, jossa tuntematon laulaja arpoi kymmenen cd-levyä kommentin jättäneiden kesken. Kommentteja tuli yhteensä 13. Silti löytyi yllättävän monta, joita arpaonni ei suosinut, vaikka levyt oli artistin mukaan kaikille voittajille lähetetty. 

No, en levyä olisi riesakseni halunnutkaan, kunhan testasin. Ja ymmärrän sinänsä turhautumisen, kun odotti varmasti vähintään monia kymmeniä kommentteja ja niiden tuomaa näkyvyyttä. Mutta toisaalta hänen olisi tietysti pitänyt palkinnot lähettää.

Vierailija
6/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa n. 15 vuotta sitten Janne Kataja arpoi Minna Kuukan leggingsit, Minnan estelyistä huolimatta. Kuulemma silloinkin voittaja oli löytynyt ja housut lähtevät jollekin. No eivät takuulla lähteneet yhtään mihinkään.

Vierailija
7/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetäänkö arvonnoissa ulkomaalaiselta kuulostavat nimet huomiotta, onko se arvonta vai valinta? Mistä tietää että arvonta on syrjintä vapaa?

Vierailija
8/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisellä onnenpyörät, pyörittäny yli 4 vuotta, 2 per päivä aina ei voittoa teksti, sama noissa coca cola korkki koodeis aina ei voittoa. Tylsää

Vierailija
9/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo monesti voitto tod näköisyyttä esillä

Vierailija
10/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti arvonnan jälkeen ei ees kerrota voittajaa, sinänsä outoa , ehkä laittaa privat niille?

Vierailija
11/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin tällä viikolla Kotipizzan arvonnasta ilmaisen pizzan, melkoinen yllätys.

Vierailija
12/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut ainakin hajuveden naistenlehden arvonnassa ja kirjan olikohan se jonkun keikkamyyjän arvonta, lisäksi ehkä jotain levyjä tms. En osallistu arvontoihin ellen todella halua ko. tuotetta. Nämä pienet voitot ovat aina tosi kivoja ylläreitä :) 

Vierailija
13/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapponia-rannekorun, ulkomaanmatkan, lp-levyn näin äkkiseltään, mitä olen voittanut.

Onko alapeukuttaja kade vai eikö usko?

Vierailija
14/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan Korkeasaareen serkkuja katsomaan .

Vierailija
15/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin lähikaupan arvonnasta voileipägrillin, k- sovelluksen muistipelissä Hellman's kastikkeen. Mun äiti voitti aikoinaan telkkarin Anttilan arvonnassa. Nuorena voitin farkut farkkuliikkeen avajais arvonnassa, kilon sisäfilettä kaupan kuponkiarvonnassa,  isoin voittoni on nuorena torin inva arvalla joka ostettiin, ei maksanut paljon, hienot stereot.

Vierailija
16/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voitin tällä viikolla Kotipizzan arvonnasta ilmaisen pizzan, melkoinen yllätys.

Mä myös voitin pizzakoodin.

Olen harrastanut kilpailuihin osallistumista jo vuosien ajan ja voin kertoa, että kyllä ne palkinnot aina joku voittaa.  Minulla on ollut kyllä tosi paljon onnea kilpailuissa, olen voittanut vaikka sun mitä.  Arvokkaampia ja sitten pienempiä palkintoja.

Yksi on varmaa, jos ei osallistu niin ei ainakaan voita. Onnea teillekin kilpailuihin!

Vierailija
17/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kauppakeskuksen avajaisissa 50e lahjakortin, ottivat lehtikuvankin.

Vierailija
18/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti arvonnan jälkeen ei ees kerrota voittajaa, sinänsä outoa , ehkä laittaa privat niille?

Tietosuojasyistä kilpailujen voittajia ei enää kerrota netissä eikä lehdissäkään, kyllä voitoista tulee tieto voittajille.

Vierailija
19/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut aika paljonkin, esim. täytekakun, imurin, kalastusvehkeet ja kai jotain muuta pienempää.

Lähipiirissä yksi voitti lasten mökin arvonnasta.

Vierailija
20/45 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin äskettäin että tuttuni oli voittanut 1000e valittujen palojen kilpailussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi