Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?

Vierailija
25.05.2025 |

Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?

Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne e-pillerit tai kierukatkaan hyvältä tunnu.

Kondomin sentään saa pois heti käytön jälkeen

Juuri kondomista pillereihin siirtyneenä tiedän, että paljaalla tuntuu paremmalta. 

Vierailija
22/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kondomista pillereihin siirtyneenä tiedän, että paljaalla tuntuu paremmalta. 

Tuntuu varmaan hyvältä se syöpä ja hormonihäiriötkin mitä saat kun mutiloit kehoasi steroideilla. Ja tietysti vesistöjen tuhoaminen, sillä ei se synteettinen estrogeeni hajoa luonnossakaan. Muta tärkeintä on tietysti se, miltä miehen pipulissa tuntuu ja että hän pääsee siittämään, vaikkei ole edes elatuskykyinen. Eikös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää, naisella voi olla sukupuolitauti. Haluatko kukkakaalia penikseesi. 

Vierailija
24/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei siis haittaa jos saat vaikka 200 lasta eri naisen kanssa ja maksat elareita. 

Vierailija
25/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulle ole yksikään nainen inttänyt, että sen kuuluisi hyvältä tuntua. Eihän se sama ole kuin ilman, mutta ei sen kanssakaan huono ole. Ja niin kauan kuin en sen enempää tauteja kuin isäksikään halua, käytän.

Vierailija
26/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä, ei tarvitse käyttää. Kihinä genitaaleissa piristää!

Vierailija
27/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksiä ole pakko harrastaa, jos tuntuu pahalta. 

Vierailija
28/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Apn nettiosoitteesta myös trollataan ja kirjoitellaan aborttia vastaan kovin sanoin.

MUTTA lisäksi hän myös on osallistunut keskusteluun "miksi miehet joutuvat maksamaan elareita jos nainen päättää pitää lapsen vaikka mies haluaisi abortin".

Outo ap.

Vierailija
29/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu varmaan hyvältä se syöpä ja hormonihäiriötkin mitä saat kun mutiloit kehoasi steroideilla. Ja tietysti vesistöjen tuhoaminen, sillä ei se synteettinen estrogeeni hajoa luonnossakaan. Muta tärkeintä on tietysti se, miltä miehen pipulissa tuntuu ja että hän pääsee siittämään, vaikkei ole edes elatuskykyinen. Eikös.

Eiköhän mulla ole itsemääräämisoikeus mitä teen!

Vierailija
30/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mulla ole itsemääräämisoikeus mitä teen!

Juu, sinä teet mm. mieskaloista naisia eli loukkat toisten itsemäärämisoikeutta panosekoiluillasi.

A fifth of male fish are now transgender because of chemicals from the contraceptive pill being flushed down household drains, a study by has suggested...

https://www.independent.co.uk/climate-change/news/environment-fish-chan…

Niin joo ja kai muuten tiesit että myös ihmisten juomavesi tulee järvistä, minne tuo steroidimoskasi kipataan. Mutta hei, tärkeintä on kuitenkin se, että sinä saat hinkuttaa sukuelinäsi miehen siittimeen.

Vierailija
31/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu hyvältä ei, mut pienempi paha

Vierailija
32/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali, monista naisitahan se yhdyntä ei tunnu miltään, ei orgasmia ei mitään, joten ei tarvii valittaa.

Vierailija
33/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali, monista naisitahan se yhdyntä ei tunnu miltään, ei orgasmia ei mitään, joten ei tarvii valittaa.

Joo, lesboista nimittäin.

Oma nainen ainakin haluaa kalua sisäänsä. Onneksi miehenä näin. Mutta sillä ei ole sellaista tunnotonta pillua vaan ihana märkä, supisteleva ja orkun saava.

Vierailija
34/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vinkki on ehkä hyödyllinen niille miehille jotka harrastaa seksiä näiden mainittujen monien naisten kanssa. Minä kun harrastan vain yhden kanssa, niin riittää että tiedän mitä hän haluaa, ja kuvittelisin tämän koskevan suurinta osaa miehistä yleensäkin.

Vierailija
35/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse en suostu syömään pillereitä ja ottamaan niiden kaikkia haittavaikutuksia harteilleni. Sanoisin, että miehelle pienemmät sivuvaikutukset kondomista kuin minulle pillereistä. Ja eipä ole kukaan koskaan sen käytöstä valittanut. Se on ongelma, jos siitä tekee ongelman. Olen jo 37v ja kondomilla menty koko elämä.

Vierailija
36/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma nainen ainakin haluaa kalua sisäänsä. Onneksi miehenä näin. Mutta sillä ei ole sellaista tunnotonta pillua vaan ihana märkä, supisteleva ja orkun saava.

Jaha, taas tätä. Kyllä naiset saavta ihani isoja supistelevia orgasmeja ilman kaluakin; olet  ehkä kuullut elimestä nimeltä klitoris.

Vierailija
37/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, itse en suostu syömään pillereitä ja ottamaan niiden kaikkia haittavaikutuksia harteilleni. Sanoisin, että miehelle pienemmät sivuvaikutukset kondomista kuin minulle pillereistä. Ja eipä ole kukaan koskaan sen käytöstä valittanut. Se on ongelma, jos siitä tekee ongelman. Olen jo 37v ja kondomilla menty koko elämä.

Näinhän se on. Mekin on menty avioliitossa kumilla kohta 30 vuotta. Olisiko puolisen vuotta alussa vaimolla ollut pillerit, mutta ne eivät kerta kaikkiaan sopineet hänelle. En minä sitä kiistä etteikö ilman kumia voisi tuntua paremmalta, mutta ei silti tulisi mieleenkään vaatia häntä käyttämään jotain mikä hänelle teki niin huonoa.

Kyllä paljon seksiä kumin kanssa on huomattavasti kivempaa kuin ei seksiä ilman kumia.

Vierailija
38/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, taas tätä. Kyllä naiset saavta ihani isoja supistelevia orgasmeja ilman kaluakin; olet  ehkä kuullut elimestä nimeltä klitoris

Miksi sun on niin VAIKEAA hyväksyä se fakta, että toiset naiset saa parhaat orkkunsa miehen kalulla. Mikä siinä loukkaa sinua niin kovasti?

Samaa jauhamista ketjusta ja aloituksesta riippumatta. Itse olen niin onnellinen, että puolisoni himoiitsee kaluani sisäänsä ja saa sillä niitä ihania orkkujaan. Olisi miehelle kauhea rangaistus elää naisen kanssa, jolle kalu ei kelpaa. Onneksi elämä on valintoja ja toisilla naisilla on tuntoa pillussaan.

Vierailija
39/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kumia kannattais käyttää, muttakun se vaan tuntuu niiin paljon paremmalle ilman.

Aika paljon tulee touhuttua yhdenillan miesten kanssa ja yleensä mennään ilman kumia kun mikään ei tunnu niin hyvälle että saa lämpimän sperman sisään.

Käyn säännöllisesti testeissä ja aina on olleet puhtaita. Joskus näytän miehelle testi tulokset että terve oon ja kyllä miehetkin näköjään käy testeissä..

Vierailija
40/47 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen pitää kortongista enemmän kuin paljaasta. Se vain ei haittaa yhtä runsaasti kuin miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä